Re: Od jutra sie odchudzam!!! trzymajcie kciuki:)

From: "ula.p" <u...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Od jutra sie odchudzam!!! trzymajcie kciuki:)
Date: Mon, 05 May 2003 08:08:42 +0200

> prosto :-) nie ograniczac na sniadaniu, juz lepiej na kolacji.
kolacji wogóle nie jadam od kilku lat tak samo jak zup, jedyne dania to
chyab zbyt obfite sniadania na pieczywie, ok 4 duzych kanapek, 2 danie
na obiad, zazwyczaj tylko mieso i surówka, ale w ciagu dnia czesto
wcinam cos z nudów...
i wcale sie nie ruszam, a widze ze to dla mojej sylwetki zabójcze.Dobrze
ze kupilam rower...

> jesli chcesz juz cos z lodowki to np wybierz marchewki.
dobre są i lubie, ale chyab sie zapycham nimi zbyt rzadko:)

> potraktowac rower jako relaks, czyli jezdze tyle ile mi sie chce
> a jesli nie lubisz tej formy sportu, to wybierz inna, szybki marsz tez
> jest fajny:-)
lubie, tylko ze teraz mam mature i nie bardzo mam czas ani ochote na
swirowanie na 2 kółkach:/

> nie torturuj sie, no chyba ze jakos szybko chcesz te kg stracic, ale
> wtedy jest niebezpieczenstwo efektu jojo.
no wlasnie bym chciala w czerwcu juz osiagnąć swoją wage.I wyglada na to
ze jak nei zmienie nawyków zywieniowych to ta walka nic nie da...

> to ile ty masz wzrostu?
160...niby 50 kilo to juz waga ok, ale jak tyle mialam po poprzednim
zrzucaniu to miałam jednak walek pod pępkiem, na biodrach, żebrach. I to
nie moje brednie i wymysly tylko zupelnie powaznie...jakbym to wszytsko
w cholere zrzucila to nie wiem czy bym nawet 48 wazyla, ale mniej nie
chce.

> to troche moze potrwac:-) ale kolor mozna zmienic kolorujac
> farba o kolorzez zblizonym do naturalnego.
próbowałam...nie da rady:( teraz mam blond i próbowalam zafarbowac
szatynem i po 2 miesiacach nie bylo sladu po farbowaniu ..wszystko sie
wyplukalo i dalej jestem blond...

> to marsz do salonu.
za tipsy to by mnie chyba luby wyklął tak nie cierpi sztucznosci:) a w
sumie tez to sporo kosztuje + uzupelnianie...chyab jednak bede walczyla
z nerwowym obgryzaniem, choc nie wykluczobne ze sie szarpne na tipsy na
okres wakacji.

> kup white strips, dziala.
własnie nad tym myśle...jesli to faktycznie dobre to byc moze sobie
kupie jak gotówka naplynie... a jak dlugo utrzymuje sie efekt?

> to znow jakas operacyjka sie klania:-)
no to to wiem...wciaz nie moge sie doczekac az sie zera na koncie
pomnożą(gdyby kasa byla to juz bym lapala za sluchawke zeby sie umówic z
chirurgiem na konsultacje i badania w Polanicy:)i chyba zeby zrobic
operacje musialabym odejsc od lubego zeby na spokojnie sie cieszyc
efektami a nie sluchac gderania o glupocie i fanaberiach;///

> powodzenia w odchudzaniu!!!!!
nie dziekuje...moze tym razem sie uda...ale jka na razie zaczelam od
kawalka ciasta na sniadanie:) jedyna pociecha w tym, ze po zajeciach
wskakuje na rower, jade na dzialke i biore sie za grzebanie przy
roślinkach na skalniaku, bo trzeba posadzic podarowane przez "przyszłą"
teściowa gatunki:)))

--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591