Re: Od jutra sie odchudzam!!! trzymajcie kciuki:)

From: "elais" <e...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Od jutra sie odchudzam!!! trzymajcie kciuki:)
Date: Mon, 5 May 2003 10:29:04 +0200

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
news:3EB569B5.8C187F9C@poczta.fm...
> to juz moje chyba 4 podejscie do zrzucenia 5 kilo...poprzednio najdluzej
> wytrzymalam 2 tygodnie. Oby tym razem sie udalo:(w koncu to tylko 4
> tygodnie do wymarzonej sylwetki. ale jak tu sie zmusic do codziennej,
> godzinnej jazdy na rowerze, odmówieniu sobie talerza kanapek rano i nie
> podżeraniu czego popadnie z lodówki w ciagu dnia?:>
>
> ehh....jakby sie dalo to bym juz chciala te 48 kilo miec, pozbyc sie
> farbowanych wlosów na rzecz naturalnych do pasa, miec dlugie paznokcie,
> albo chociaz tipsy, wybielone zabki i powiększony biuscik...ale kurde na
> [...]

tylko fitness
zadne diety itd,trzeba sie zdrowo odzywiac mal otluszczow ,ale regularnie
cwicz ,przynajmniej dwa razy w tyg w fitness clubie ,to relaksujace a i
sylwetka sie rzebi ladnie ja ja chodze pol rok una fitness 3 razy na tyd to
mnie ludzie nie poznaja jak sie zmienilam wygladowo na korzysc ,ale tez 2
razy na tydzien biegam po krakowskich bloniach