Re: Odklejona noga od szklanego stolu

Data: 2021-06-21 19:25:29
Temat: Re: Odklejona noga od szklanego stolu
Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

W dniu 2020-11-13 o 10:35, ąćęłńóśźż pisze:
> Odkleiła się noga od szklanego blatu stołu, tak po prostu odpadła.
> Stół z Jula, do blatu od spodu przyklejony aluminiowy blok (dopiero w
> to aluminium wkręcana stalowa noga).
> Niemal żadnego śladu czy to na szkle czy to na alu, zapewne jakaś
> niezwykle cienka warstewka kleju.
> Co to było? Cyjanoakryl? Żywica?
> Czym ponownie kleić?
> Generalnie sporo szczęścia, bo stół został sobie na pozostałych trzech
> nogach (akurat był obciążony monitorem w przeciwległym rogu), ale się
> zastanawiam, czy te pozostałe kolejnej nocy nie puszczą i wtedy
> [...]

Po co kupowałeś w sklepie dla debili? (patrz: reklamy) :)

Wracając do tematu niech Cię czasami nie korci, aby zapaprać to jakimiś
żywicami czy cyjanoakrylami.

Takie elementy klei się klejami metakrylowymi, które się utwardza
światłem ultrafioletowym przy pomocy specjalnej lampy UV lub po prostu
wystawiając na światło słoneczne.

https://ataszek.pl/92-kleje-uv

Bardzo ważne jest przygotowanie klejonych powierzchni i ich idealne
odtłuszczenie.

Podpowiem, że jeżeli nie chcesz się samemu bawić w to klejenie to
podjedź do najbliższej firmy zajmującej się wymianą i klejeniem szyb
samochodowych. Oni właśnie używają tych klejów do zaklejania pękniętych
szyb oraz przyklejania lusterek samochodowych do szyb.