Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

121. Data: 2013-09-29 22:57:30

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
news:l29vp5$vo1$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> [...]
> liczy się kasa nie mówiąc o innych rodzajach Ośrodków Pomocy Społecznej.
> Tylko niepełnosprawni pozostający w swoich biologicznych rodzinach mają
> szanse na poprawę swojego stanu i tylko u najbliższych mogą oczekiwać
> jakiejś przemiany. A przemiany takie mogą byc naprawdę bardzo głębokie i
> mogą ujawnić skrywaną agresję, która sprzyja powstawaniu patologicznej
> niepełnosprawności. Jest jej napędem. Czyli ujawnianie nieuświadamianych
> emocji to najważniejsze co możemy osiągnąć współpracując z
> niepełnosprawnym dzieckiem. To bardzo wiele.

Jednakże (sporo racji masz)- nie dostrzegasz tego, że chce_czy_nie-
świadomie czy też nie- uczy sięcałe społeczeństwo. No oczywiście- każdy się
nauczy tyle, ile jest w stanie w danym momencie przyjąć

--

Chiron

122. Data: 2013-09-30 08:36:05

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli odpowiedź stwarza Ci trudność.
>
> Czy dlatego, że udało Ci się przeżyć, wyrokujesz na temat sensownosci
> aborcji?

Moje przeżycie nie ma nic wspólnego z moimi poglądami na temat aborcji.
Uważam ja za zło ale dopuszczam na obecnym poziomie rozwoju świadomości
ludzkości, rozwoju społeczno-ekonomiczno-duchowego. Takie zło konieczne.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

123. Data: 2013-09-30 10:10:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 08:36:05 +0200, LeoTar napisał(a):

> Moje przeżycie nie ma nic wspólnego z moimi poglądami na temat aborcji.
> Uważam ja za zło ale dopuszczam na obecnym poziomie rozwoju świadomości
> ludzkości, rozwoju społeczno-ekonomiczno-duchowego. Takie zło konieczne.

Czyli dopuszczasz też selekcję ludzi.

124. Data: 2013-09-30 10:15:52

Temat: Re: Odno?nie obecnego zam?tu o aborcje
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-29 21:11, Chiron pisze:

> Może i nie, jednak jeśli nie ma innego wyboru?

I kto to mówi?
Wybór jest zawsze.

Ewa

125. Data: 2013-09-30 10:28:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-29 22:14, Ikselka pisze:

> Chyba jednak nie rozumiesz tego tekstu. Jaki niby jest wybór między tym i
> tym, skoro jedno i drugie oznacza to samo???

Powtarzam moje pytanie: "Przymusowe?" Odpowiedź: "A wybór między
idiotycznym szkoleniem a bezrobociem jest wolnością wyboru?"

W takim razie NIE BYŁ to wybór między "idiotycznym szkoleniem" a
"bezrobociem", ponieważ jedno drugiego nie wykluczało.

Mogli nie decydować się na kurs, co zmieniłoby ich sytuację w najgorszej
sytuacji tylko o tyle, że nie musieliby poddawać się "idiotycznemu
szkoleniu", a w najlepszej o tyle, że ktoś - wobec nikłego lub żadnego
zainteresowania kursem - nie "defraudowałaby" unijnych środków, a może
nawet ktoś inny pomyślałby o potrzebie sensowniejszego kursu. Czy na tym
właśnie nie polega istota samorządności, że ma się - lub chociaż próbuje
się mieć - wpływ na to, co się wokół nas dzieje? Zwłaszcza jeśli ten
wpływ wymaga od nas niewiele, wystarczyło nie iść na "idiotyczny kurs".

No, chyba że te obiady były wystarczającym bodźcem, ale to raczej dla
singli.

Ewa

126. Data: 2013-09-30 10:29:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-29 22:54, Chiron pisze:

> Czyli- jak myślałem. Wybór jak w kołchozowej stołówce: jesz to, co dają-
> albo jesteś głodny:-(

Może mieli zestawy do wyboru. :/

Ewa

127. Data: 2013-09-30 12:10:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 10:15:52 +0200, FEniks napisał(a):

> I kto to mówi?
> Wybór jest zawsze.

Jesteś 54-letnim stoczniowcem, spawaczem okrętowym, zwalniają Cię z pracy.
Jaki masz wybór? - proszę zaprezentować pełny wachlarz.

128. Data: 2013-09-30 12:12:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 10:28:50 +0200, FEniks napisał(a):
> Zwłaszcza jeśli ten
> wpływ wymaga od nas niewiele, wystarczyło nie iść na "idiotyczny kurs".
> No, chyba że te obiady były wystarczającym bodźcem, ale to raczej dla
> singli.

Ty NAPRAWDĘ nie pojmujesz, że dla osoby bez perspektyw na zatrudnienie
(vide 54-letni stoczniowiec) pójście na "idiotyczny kurs" jest
przesunięciem okresu głodowania o kilka tygodni???

129. Data: 2013-09-30 12:14:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 10:29:47 +0200, FEniks napisał(a):

> Może mieli zestawy do wyboru. :/

Ty NAPRAWDĘ nie pojmujesz, o czym my tu z Chirkiem... tzn że nie o JEDZENIU
mowa w "jesz to co dają albo jesteś głodny"! To jest przerażające... Tobie
po prpstu za dobrze jest, nie jestes w stanie wyobrazić sobie, ze człowiek
bez perspektyw na JAKIEKOLWIEK zatrudnienie idzie na idiotyczny kurs, aby
choć przez 2 tygodnie mieć co jeść...

130. Data: 2013-09-30 14:02:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 12:12:24 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ty NAPRAWDĘ nie pojmujesz, że dla osoby bez perspektyw na zatrudnienie
> (vide 54-letni stoczniowiec) pójście na "idiotyczny kurs" jest
> przesunięciem okresu głodowania o kilka tygodni???

...i niczym więcej, bo zatrudnienia po tym kursie nie znajdzie i tak -
dlatego "IDIOTYCZNY kurs".

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.