Mam kosztelę

11. Data: 2003-10-21 05:50:02

Temat: Odp: Odp: Mam kosztel
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:bn0s0a$ipq$2@nemesis.news.tpi.pl...
(...)
> Ja mam starą kosztelę, chętnie podaruję zrazy.
> Problem w tym, że nie wiem co jak i kiedy....
> Jak zapodasz instruktaż przygotuję zrazy i wyślę:-)

Cieszy mnie, że są ofiarodawcy :-)
W przeciwieństwie do Tadeusza zrazy pobieram w momencie, gdy chcę szczepić,
czyli pod koniec lutego początek marca.
Zanim ruszy wegetacja drzewek.
Nie mam pewności czy przechowywana przez zimę gałązka
będzie w odpowiednio dobrym stanie.
Natomiast jest zasada, aby do szczepień pobierać przyrosty jednoroczne.
A więc należy jako zraz odciąć gałązkę, która w poprzednim roku urosła.
No to kochani do lutego. Oby tylko pamiętała o moich wszystkich
ofiarodawcach. :-)

Pozdrawiam Krycha

12. Data: 2003-10-21 14:17:01

Temat: Re: Odp: Mam kosztel
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyli pod koniec lutego początek marca.
> Zanim ruszy wegetacja drzewek.
> Nie mam pewności czy przechowywana przez zimę gałązka
:)
niech w sprawie wypowiedza sie praktycy
ja dopiero zglebiam temat teoretycznie
naprzyklad jest o tym w listopadowym Dzialkowcu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

13. Data: 2003-10-21 14:17:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2003-10-21 15:05:13

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No to kochani do lutego. Oby tylko pamiętała o moich wszystkich
> ofiarodawcach. :-)

Mnie sie należy przypominać:-)
Taka przypadłość, od urodzenia niestety:-(

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2003-10-21 15:39:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> nawet w Biblii jest napisane
> ze jest czas rodzenia owocow i czas odpoczywania "

Troche to inaczej. Jest czas rodzenia i czas umierania,
czas sadzenia i czas wyrywania tego, co zasadzono.

Coz wiecej ma czlowiek z pracy swej?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2003-10-21 16:10:49

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Troche to inaczej. Jest czas rodzenia i czas umierania,
> czas sadzenia i czas wyrywania tego, co zasadzono.
:)
wiem Michale
to z ksiegi Koheleta ( 3, 1-8)
:)

> Coz wiecej ma czlowiek z pracy swej?
:)
z pracy swej powinno sie miec pieniadze
hobby to nie praca ale przyjemnosc
:)

17. Data: 2003-10-21 17:01:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> z pracy swej powinno sie miec pieniadze

Kto miluje bogactwa, nie bedzie mial z nich pozytku [5:9-10]

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2003-10-21 17:49:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie sie należy przypominać:-)
> Taka przypadłość, od urodzenia niestety:-(
>
> Pozdrawiam
> Marta

To przypominam - nie zapomnij zaprosić
mnie wiosną do swego ogrodu.

Pozdrawia boletus

19. Data: 2003-10-22 07:32:23

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
(...)
> nawet w Biblii jest napisane
> ze jest czas rodzenia owocow i czas odpoczywania "

Tak jest rodzenie latem a odpoczywanie zimą :-)

Pozdrawiam Krycha

20. Data: 2003-10-22 09:00:23

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message news:028001c39697$dbc73700$
> 547c63d9@d3h6c1...

> Kto miluje bogactwa, nie bedzie mial z nich pozytku [5:9-10]

A może tak bardziej ogrodniczo?
;-)))

cyt.:
Zająłem się większymi dziełami. Pobudowałem sobie domy; nasadziłem sobie winnic.
Założyłem sobie ogrody i parki oraz zasadziłem w nich wszelkie drzewa owocowe.
Założyłem sobie sadzawki z wodą, by z nich nawadniać las rosnących drzew.
Nabyłem sług i służebnice i doczekałem się synów czeladzi.
Mam też żywy inwentarz, bydło i trzody w wielkiej liczbie, więcej niż wszyscy,
którzy byli przede mną w Jerozolimie. Ponadto nagromadziłem sobie srebra i złota
oraz mienia właściwego królom i prowincjom. Postarałem się dla siebie o śpiewaków
i śpiewaczki oraz o niezwykłe rozkosze synów ludzkich - o damę, a nawet o damy.
I stałem się większy, i przewyższyłem każdego, kto był przede mną w Jerozolimie.
Nadto pozostała mi moja mądrość. Niczego też, czego pragnęły moje oczy, nie
wzbraniałem im.
Nie odmawiałem swemu sercu żadnej radości, gdyż moje serce weseliło się wszelkim moim
trudem i to przypadło mi w udziale z wszelkiego mego trudu. I zwróciłem się ku
wszelkim
moim dziełom, których dokonały moje ręce, i ku trudowi, którym się trudziłem, by to
wykonać, a oto wszystko było marnością i pogonią za wiatrem i nie było nic
pożytecznego pod słońcem.
(Kaznodzieji 2:4-11)

Pozdr. Jerzy

Datura i przezimowanie