cztery dni

1. Data: 2003-10-19 23:25:18

Temat: cztery dni
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cztery dni, może przedostatnie w tym roku, spędziłem na działce...
Przyjemnie było bo latanie z sekatorem i cięcie winorośli polegające w
zasadzie na planowaniu ich przyszłorocznego rozwoju to duża frajda :-))))
No i po doświadczeniach ubiegłej zimy okryłem jednak to co uważałem za
stosowne. A niech przyjdą nawet srogie mrozy. Ja i moje winorośla mamy je od
wczoraj w nosie :-))))

Ze zdziwień:
pomimo przymrozków ( 2 noce po -4C) kwitną sobie w najlepsze:
1. gazanie (nawet po przymrozku gdy wyszło słońce, rozchyliły kwiaty)
2. smagliczka nadmorska
3. wyżliny
4. aksamitki
5. malwy
A wrzosom się nie dziwię bo kwitną jak Bóg przykazał i są super..!!! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Nie kwitną już zimowity. One tak krótko mają?? Czy może nornice je
skasowały??
J.

2. Data: 2003-10-20 08:35:40

Temat: Odp: cztery dni
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Cztery dni, może przedostatnie w tym roku, spędziłem na działce...

Jak to, nie bedziesz już wiecej miał co robić na działce?
Mnie tam zawsze praca pozostaje na przyszły rok, bo zima i krótkie dni
przychodzą zbyt wcześnie.

> Przyjemnie było bo latanie z sekatorem i cięcie winorośli polegające w
> zasadzie na planowaniu ich przyszłorocznego rozwoju to duża frajda :-))))

Poczekam z cięciem do grudnia.

> pomimo przymrozków ( 2 noce po -4C) kwitną sobie w najlepsze:
(...)
> 4. aksamitki

Ciekawe, a u mnie na działce wszystkie aksamitki 'ucałował' mróz.
Przecież moja działka jest w tym cieplejszym rejonie kraju.
U mnie winorośle nie przemarzają, chociaż nie są okrywane,
jedynie obsypane ziemią.

Pozdrawiam zdziwiona Krycha

Mam kosztelę
Datura i przezimowanie