Re: Odp: kosiarki

From: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Odp: kosiarki
Date: 16 Mar 2000 12:55:25 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

>Otóz to, po tym, jak mi kasowano lilie, tulipany, mlode krzaczki itp.
>wzielam sie na sposób: krawedzie trawnika otaczam kamieniami, najlepsza jest
>kostka granitowa. Zaden facet, który kosi, nie moze sie wymawiac, z nie
>zauwazyl, ze "tu juz byla grzadka!". Wszyscy, jak jeden, twierdza, ze na
>trawniku nie powinno sie sadzic krzewów, drzewek itp. - no chyba ze sami to
>posadzili ;) A problem jest stary jak swiat, znajome ogrodniczki na pewno
>przytwierdza! :)
>
>Pozdrawiam, Basia.

Basienko mila,Przeciez wiesz ze nie o to chodzi.
Wyobraz sobie:kosisz trawe,patrzysz tu kwiatuszek,tu krzaczek,tu piwo,tu
sasiadka,
AZ TU NAGLE wyskakuje Ci przed kosiarke zawilec "zlosliwy,lub malwa "skryta"
Nie masz wyjscia,one sa tak szybkie ze nie daja Ci zadnych szans.

I w dodatku pojawiaja sie w najbardziej niespotykanych miejscach (jak
rabatka)i czasie(czas relaksu-koszenia)

Z prosba o wyrozumialosc Juras

PS kamieni nie nalezy ustawiac bo moze sie kosiareczka zniszczyc.:->>>

Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl