Re: Odwieczny pytanie jaka lodowka bosch czy Whirpool

Data: 2004-05-24 18:59:24
Temat: Re: Odwieczny pytanie jaka lodowka bosch czy Whirpool
Od: "ziolo" <z...@p...fm>

Użytkownik "pakarob" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c8qm8b$7jb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> odwieczny problem co kupic?, chodzi o chlodziarko zamrazarke do zabudowy
..
> po przegladnieciu archiwum zostal BOSCH i WHIRLPOOL
> BOSCH KIM 30471 i WHIRLPOOL ART 471/3 (gwarancja 7 lat na agregat; układ
> chłodniczy i perforację obudowy)
> moze jakies subiektywne oceny sznownych grupowiczow pomoga w zakupie
> Pozdrawiam

Niedawno też zastanawiałem się nad wyborem lodówek i WHIRLPOOLA nawet nie
brałem pod uwagę.
Zastanów się jednak, czy BOSCH klasy A (KIM 30471) jest Ci potrzebny. Sporo
tańsza (ok 500-600 zł.) jest
odmiana tej lodówki w klasie B - a mianowicie (KIM 29471). Po wielu
przemyśleniach i radach zdecydowałem się
na LIEBHERRA KIS 3242 (klasa B, ale niewiele gorsza niż A, bo zużywa wg
producaenta 360 kWh/rok).
Jest cichutka, chłodzi, mrozi, szklane półki, specjalna półka na butelki,
wszystko można zdemontować w łatwy sposób, więc
łatwo się myje. Kosztowała ok. 2000. Jak na razie nie żałuję zakupu.