Re: Odwieczny pytanie jaka lodowka bosch czy Whirpool

Data: 2004-05-26 18:42:22
Temat: Re: Odwieczny pytanie jaka lodowka bosch czy Whirpool
Od: "ziolo" <z...@p...fm>

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
news:c909jk$bb9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
LIEBHERR-a.

> Jeżeli nie wiesz o co mi chodzi to poczytaj jeszcze raz temat wątku.
Czekaj, czekaj - niech się przyjrzę: temat wątku - "Odwieczne pytanie jaka
lodowka bosch czy Whirpool".
hmmm... jakoś nie widzę slowa "klasa", ale może się mylę ;-)

> Inna sprawa, że jestem już na te klasy trochę uczulony.
> Generalnie chodzi mi o to, że kierowanie się klasami ma sens tylko wtedy
> kiedy bierzemy pod uwagę porządne marki, bo tylko te podają to uczciwie.
> Whirlpoola nie zaliczam do porządnej marki i tyle.
No nie - wcześniej mówiłeś o "tanich markach", a Whirlpool, no cóż moim
zdaniem do "tanich"
na pewno nie należy! Natomiast czy jest "porządną" marką - jakbyś, idąc za
swoją radą, poczytał trochę
wątek, to już po pierwszym moim poście zorientowałbyś się, że podzielam
Twoje zdanie na temat tej "porządności"
(cyt. ze mnie: "zastanawiałem się nad wyborem lodówek i WHIRLPOOLA nawet nie
brałem pod uwagę").