Re: Ogórki zielone z sosem czosnkowym

Data: 2008-04-04 14:06:26
Temat: Re: Ogórki zielone z sosem czosnkowym
Od: Als <1...@1...pl>

Dnia Thu, 03 Apr 2008 11:25:42 -0700, Magdalena Bassett napisał(a):

> Sprobuj - cukier z octem wystarczaja jako przyprawa.
> MB

Musiałem dodać sosu sojowego, bo jednak mi brakowało tej nuty. Ale poza tym
bardzo dobre - dużo czosnku poszło, ocet z cukrem się ładnie zgrały. To je
ono! (jak piszą sąsiedzi z południa o coca coli :-) ).

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Wacek wszedł na lód i zaczął pękać.