Re: Ogród zagrożeniem dla środowiska?

Data: 2002-07-04 13:23:13
Temat: Re: Ogród zagrożeniem dla środowiska?
Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam>

"Marek Leda" <l...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
news:ag18lg$j8f$1@news.gazeta.pl...

> Wow! Mocno powiedziane! Pytanie o rosliny uciekajace z ogrodu jest objawem
> (i to typowym) ksenofobii?

Nie, pytanie nie jest, jedynie przekonanie, ze trzeba z nimi walczyc.
Opinie swa opieram na tym, ze chodzi jedynie o "obce" rosliny.
Roslina swojska (nie jest jasne zreszta, jakie do nich zaliczyc, to znaczy
po jakim czasie wystepowania na danym terenie przestaje byc obca),
chocby tak samo inwazyjna, jest dobra, a analogiczna obca zla.

> A ja jestem przeciw. Mamy zupelnie rozne wizje "natury"

Widac mamy. Przez pierwsze 40 lat swojego zycia mieskalem w mieszkaniu,
gdzie pod oknem na ulicy rosla akacja. Byl to niewatpliwie najbardziej
naturalny kawalek natury w tym miejscu.

Pozdrowienia,
Michal

--