Strona główna Grupy pl.rec.dom Ogrzewanie gazem, piec dwufunkcyjny - komfort a niskie zużycie gazu Re: Ogrzewanie gazem, piec dwufunkcyjny - komfort a niskie zużycie gazu

Re: Ogrzewanie gazem, piec dwufunkcyjny - komfort a niskie zużycie gazu

Data: 2008-09-25 17:31:24
Temat: Re: Ogrzewanie gazem, piec dwufunkcyjny - komfort a niskie zużycie gazu
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
news:gbggi7$liv$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ale zdajesz sobie srawe, ze piszemy o jednorurowej? Chociaz moze dla
Ciebie
> to znow bez roznicy.

Wiem, co to jednorurowe i dwururowe, z rozdziałem dolnym i rozdziałem
górnym. Wiem, co to instalacje grawitacyjne jak i z obiegiem wymuszonym.
Wiem, co to instalacje małowodne, co to naczynia wzbiorcze jak i wzbiorcze
przeponowe.
Wiem, kiedy piszecie bzdety, bo nie znacie się zupełnie na automatyce -
teorii jak i praktyce regulacji (w automatyce).