Re: Okapy - pytanie?

Data: 2007-10-11 12:48:23
Temat: Re: Okapy - pytanie?
Od: "karlos" <k...@t...pl>

> Planuje zakup okapu kominowego, jaki byscie mi polecili ?

- kupuj okap szerszy niz kuchenka (kuchenka 60cm - okap 90cm)
jak masz malo miejsca to trudno
- idz do sklepu np. dla idiotow i poogladaj rozne modele
w sklepie okapy zawsze pracuja ciszej bo nie sa podlaczone do kanalu
wentylacyjnego
- dobrze jak okap ma plynna regulacje obrotow (3 stopnie nie zawsze sie
sprawdzaja), mozesz wowczas wybrac kompromis halas/wydajnosc
- jezeli chcesz okap z szyba, to dobrze by bylo gdyby dolna plaszczyzna
szyby byla prawie rowna z plaszczyzna filtra, wtedy opary nie uchodza na
boki

to sa moje spostrzezenia z uzytkowania okapu gorenje tego typu:
http://www.e-agdrtv.pl/gorenje/foto/dkg600_900.jpg
(+)
- posiada plynna regulacje (chyba 9 stopni)
- plynna regulacja podswietlenia
- pilota (raz uzylem i lezy w szufladzie :P )
- dobre jakosciowo wykonanie
- dosc latwo sie czysci
- filtr weglowy w zestawie
- na nizszych obrotach dosc cichy

(-)
- za waski do mojej kuchni 60cm (moj blad przy wyborze)
- glosny na wysokich obrotach
- zarowki fabryczne popalily sie po 2 tygodniach (polecam kupic nowe odrazu)
- za mocno wysunieta plaszczyzna filtra w stosunku do szyby, co owocuje, ze
opary uchodza bokiem

to tyle moich spostrzezen
aa i jeszcze jedno, niektorzy tutaj polecaja okapy Amica,
ja po obejzeniu kilku egzemplarzy zrezygnowalem z powodu bardzo glosnej
pracy i tandetnego wykonania