Olej palmowy zabija... także głodem!

21. Data: 2017-09-09 18:37:02

Temat: Re: Olej palmowy zabija... także głodem!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
i-i-podejrzani-rosjanie-niebezpieczne-zwiazki-bronis
lawa-komorowskiego-sumlinski-opowiada-o-czarnych-kar
tach-w-zyciorysie-prezydenta-nasza-relacja-z-promocj
i-ksiazki

> Tak, KTOŚ w świadomie i z pełną premedytacją chce Polakom wmówić że całe
> nieszczęścia i zagrożenie po 89 roku w Polsce to za sprawą mitycznych WSI

Masz szczęście, że nie miałeś do czynienia osobiście z tym "mitem"....

> czy takich safandułów jak Bronek.

Takie "safanduły Bronki" najwięcej mogą zrobić bezkarnie właśnie dlatego,
że są takie safanduły Trybunowie...

Pewnie Tusk lepiej broni.

--
XL

22. Data: 2017-09-10 09:27:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-08 o 13:50, Animka pisze:
> Co Ty tam wiesz o golębiach. Tam gdzie Ty mieszkasz to ich nie ma i
> nie srają Ci na balkon, nie podłażą pod nogi na przystankach itd.

Oj, sporo. Na najwyższym świerku w ogrodzie w tym roku miały gniazda 2
pary Grzywaczy. Na innych drzewach zadomowiło się kilka par
Synogarlików. Można powiedzieć inwentarz domowy, a więc nietykalne.
Wcześniej to nawet z dzikich gołąbków gotowałem rosołek. Oczywiście z
grzywaczy, bo synogarliki to małe ptaszki, po oskubaniu  nie zostaje
prawie nic.

23. Data: 2017-09-10 09:29:13

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-09 o 18:37, XL pisze:
> [...]
i-ksiazki

> Masz szczęście, że nie miałeś do czynienia osobiście z tym "mitem"....

Ależ mam na okrągło, do zwymiotowania jest mi serwowane jakie to
zagrożenia dla mnie stanowi owo WSI. Tymczasem to bandycki kapitalizm
mnie okrada i ciągle zmniejsza moją przestrzeń życiową.

> Takie "safanduły Bronki" najwięcej mogą zrobić bezkarnie właśnie dlatego,
> że są takie safanduły Trybunowie...

Wiesz na ile mnie 'zrobił" ten "geniusz finansów" Morawiecki gdy jeszcze
szefował w WBK? Nie będę podawał sumy bo i tak nie uwierzysz.  Tak więc
Ty mnie Bronkiem nie strasz. Szkodników i moich wrogów potrafię sam
dostrzec. Zwierzaków też nie ma nim co straszyć, czymś znacznie gorszym
jest dla nich Sz.

> Pewnie Tusk lepiej broni.

Ja tego nie powiedziałem.

24. Data: 2017-09-10 10:38:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
i-ksiazki

> Ależ mam na okrągło, do zwymiotowania jest mi serwowane jakie to

Skoro tego nie rozumiesz, że stanowi, to tym bardziej stanowi.

> Tymczasem to bandycki kapitalizm
> mnie okrada i ciągle zmniejsza moją przestrzeń życiową.

No nie wiem, bo moja jednak się zwiększyła.

> Wiesz na ile mnie 'zrobił" ten "geniusz finansów" Morawiecki gdy jeszcze
> szefował w WBK? Nie będę podawał sumy bo i tak nie uwierzysz.

Co tam pieniądze. Do grobu nie zabierzesz.

> Tak więc
> Ty mnie Bronkiem nie strasz. Szkodników i moich wrogów potrafię sam
> dostrzec. Zwierzaków też nie ma nim co straszyć, czymś znacznie gorszym
> jest dla nich Sz.

Tzn. kto?

> Ja tego nie powiedziałem.

W miedzywierszu.

--
XL

25. Data: 2017-09-10 15:58:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-10 o 09:27, Trybun pisze:

> [...]
> Wcześniej to nawet z dzikich gołąbków gotowałem rosołek. Oczywiście z
> grzywaczy, bo synogarliki to małe ptaszki, po oskubaniu nie zostaje

Nie wiem co to za gatunki. Nie widziałam.
Na drzewach to niech sobie siedzą. Nie włażą Ci na loggię i do
mieszkania golębie miejskie roznoszące obrzeżki ( kleszcze golębie) i
nie paskudzą.

--
animka

26. Data: 2017-09-10 16:20:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Nie wiem co to za gatunki. Nie widziałam.
> Na drzewach to niech sobie siedzą. Nie włażą Ci na loggię i do
> mieszkania golębie miejskie roznoszące obrzeżki ( kleszcze golębie) i
> nie paskudzą.

Wybić gołębie, jak te wróble paskudne!
https://www.pb.pl/wroble-wrogami-mao-854423

:-\

--
XL

27. Data: 2017-09-11 15:08:00

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-10 o 10:38, XL pisze:

> Skoro tego nie rozumiesz, że stanowi, to tym bardziej stanowi.

Co niby tu jest do zrozumienia?  Kulczyki, Wałęsy, Kwaśniewskie Tuski
czy Kaczyńscy itd., żaden z nich nie miał i nie ma wspólnego z WSI a to
oni właśnie są głównym zagrożeniem  dla Polski i Polaków, a nie jakiś
(były) wojskowy wywiad. Co to w ogóle za kretyn to wymyślił aby rodzimym
wojskowym wywiadem straszyć Polaków.. Po namyśle jednak widać że
niezupełny kretyn - sporo Polaków dało się wziąć na ten lep.

> No nie wiem, bo moja jednak się zwiększyła.

Jasne, zawłaszczyłaś pewnie jakąś połowę jeziora albo nawet całe na
swoje potrzeby i ustawiłaś tabliczki dla "teren prywatny, dla hołoty
wstęp wzbroniony" jak Ci się przestrzeń życiowa zwiększyła kosztem wielu
innych Polaków.
A ja tylko pisałem o sobie i zagrożeniach dla mnie.

> Co tam pieniądze. Do grobu nie zabierzesz.

Niech lepiej kapitalistyczna wiecznie nienażarta  świnia zeżre? I
pomyśleć że jeszcze pamiętam czasy gdy bank był jedna z instytucji tzw
zaufania publicznego.

> Tzn. kto?

Osobnik mordujący ptaki na strzelnicy. W żadnym wypadku nie mylić z
myśliwym".

> W miedzywierszu.

Z osób publicznych parających się polityką, z tych znanych poważam tylko
A. Leppera i P. Ikonowicza. Reszta to wsio ryba. Przy rozdrabnianiu się
w ich ocenie wyszło by tylko to co w ocenianiu dżumy i cholery, która z
tych zaraz może mi mniej zaszkodzić.

28. Data: 2017-09-11 15:08:32

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-10 o 15:58, Animka pisze:
> [...]
> Na drzewach to niech sobie siedzą. Nie włażą Ci na loggię i do
> mieszkania golębie miejskie roznoszące obrzeżki ( kleszcze golębie) i

To są gatunki dzikich gołębi. W mieście to możesz je (grzywacze) spotkać
co najwyżej w parku. Te moje nie są dla mnie uciążliwe na żaden sposób.
Tak więc mogą być dwa różne zdania o gołębiach.. ;-)

29. Data: 2017-09-11 16:52:39

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-11 o 15:08, Trybun pisze:

> To są gatunki dzikich gołębi. W mieście to możesz je (grzywacze)
> spotkać co najwyżej w parku. Te moje nie są dla mnie uciążliwe na
> żaden sposób. Tak więc mogą być dwa różne zdania o gołębiach.. ;-)

Ty to masz życie :-) Pozazdrościć :-)

--
animka

30. Data: 2017-09-12 11:38:58

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-11 o 16:52, Animka pisze:

> Ty to masz życie :-) Pozazdrościć :-)

Oj, widać nie znasz dogłębnie uroków mieszkania pozamiejskiego. Uroki
życia w kapitalizmie i tu docierają. Przykłady to np. brak zasięgu
telefonicznego czy uciążliwe sąsiedztwo osobników o zacięciu
kapitalistycznym. Już trzeci rok nie organizuje imprezek w ogrodzie bo
po sąsiedzku "zagnieździł" się handlarz bydłem, ryki tych zwierzaków i
roje much skutecznie jak nic potrafią zabić całą radość z życia na wsi.

Krążki kalmarów w cieście - jak?
Monsieur Cuisine - opinie
Dobija mnie reklama
Świnka Grażynka