Olej palmowy zabija... także głodem!

31. Data: 2017-09-12 18:17:23

Temat: Re: Olej palmowy zabija... także głodem!
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-12 o 11:38, Trybun pisze:

> Oj, widać nie znasz dogłębnie uroków mieszkania pozamiejskiego. Uroki
> życia w kapitalizmie i tu docierają. Przykłady to np. brak zasięgu
> telefonicznego czy uciążliwe sąsiedztwo osobników o zacięciu
> kapitalistycznym. Już trzeci rok nie organizuje imprezek w ogrodzie bo
> po sąsiedzku "zagnieździł" się handlarz bydłem, ryki tych zwierzaków i
> roje much skutecznie jak nic potrafią zabić całą radość z życia na wsi.

Zrób im przez parę nocy dyskotekę na full.

--
animka

32. Data: 2017-09-12 18:34:08

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka radzi:

> Zrób im przez parę nocy dyskotekę na full.

Od Mozarta krowy podobno więcej mleka dają. Z bydłem i tak mniejszy
problem niż z telefonami. Bo jak tu zrobić, by było jak za ustroju
poprzedniego, kiedy każdy był w zasięgu telefonicznym, a poczta mu
druta ciągnęła kiedy tylko sobie zażyczył?

--
Jarek

33. Data: 2017-09-12 19:58:55

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od Mozarta krowy podobno więcej mleka dają. Z bydłem i tak mniejszy
> problem niż z telefonami
Może niektóre krowy lubią także glośne disco.
Z tymi muchami jest tylko problem. Jakby tu wypryskać teren czymś
owadobójczym to krówki mogą się rozchorować.

--
animka

34. Data: 2017-09-12 20:12:12

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Z tymi muchami jest tylko problem. Jakby tu wypryskać teren czymś
> owadobójczym to krówki mogą się rozchorować.

Środek przeciwko muchom -- ten by tam nie tylko krówkom zaszkodził!

--
Jarek

35. Data: 2017-09-12 22:05:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Środek przeciwko muchom -- ten by tam nie tylko krówkom zaszkodził!

Na powietrzu to (w tym sęk) chyba nikomu by nie zaszkodził.
Pryskałam muchozolem nieraz swoje mieszkanie, bo krwawe merry
Niesiolowskiego mi wpadaly i gryzły po nogach.
Ktoregoś lata to byla tutaj plaga tych muchówek (park i wysokie drzewa).
Trzeba było po spryskaniu wyjść z domu, potem przyjść, pootwierać okna i
znowu wyjść.

--
animka

36. Data: 2017-09-13 00:01:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

(...) handlarz bydłem, ryki tych zwierzaków i
> roje much skutecznie jak nic potrafią zabić całą radość z życia na wsi.

Nawiązując do niedawnej dyskusji - może warto byłoby się przyjrzeć, jak on
traktuje te zwierzaki? Serio.

--
XL

37. Data: 2017-09-13 00:05:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski

> Od Mozarta krowy podobno więcej mleka dają.

Krowy lubieją jazz:
https://www.youtube.com/watch?v=MSBYGIiVkKs&sns=em

Podobno też country.

--
XL

38. Data: 2017-09-13 00:23:46

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Trefniś

43. Data: 2017-09-13 00:29:15

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 00:05 XL <i...@g...pl> pisze:

> Krowy lubieją jazz:
> https://www.youtube.com/watch?v=MSBYGIiVkKs&sns=em
>
> Podobno też country.

Za country to odpowiedzialność z art. 35 pkt. 1a Ustawy o ochronie
zwierząt - grzywna, ograniczenie wolności albo pozbawienie wolności do lat
2. Za disco polo to już szczególne okrucieństwo - art. 35 pkt. 2, nawet 3
lata pozbawienia wolności.

--
Trefniś

40. Data: 2017-09-13 00:29:15

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

2. Za disco polo to już szczególne okrucieństwo - art. 35 pkt. 2, nawet 3

Krążki kalmarów w cieście - jak?
Monsieur Cuisine - opinie
Dobija mnie reklama
Świnka Grażynka