Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina

21. Data: 2019-05-05 18:33:34

Temat: Re: Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina
Od: LeoTar Gnostyk <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> Może, powinieneś napisać to jeszcze raz, tylko bardziej optymistycznie?

Napisałem jak napisałem i - według mnie - brzmi to wystarczająco
optymistycznie. A poza tym starego zatwardziałego kawalera trudno
zmotywować samym optymizmem. Ja na przykład tak mam, że jadę w górę jak
dostanę kopa w dół. Ot takie może i dziwadło jestem. :) Dlatego często
sam sobie udzielam kopniaków gdy podświadomie czuję, że zaczyna mi
brakować pary.

LeoTar Gnostyk

22. Data: 2019-05-05 18:42:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-05 17:24, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> jest manipulacja emocjami związanymi z przeżyciami seksualnymi albo
> wyobrażeniem o nich. Ponieważ jest to zjawisko powszechne i jako przemoc
> w końcowym efekcie destrukcyjne więc należy się zastanowić nad tym w
> jaki sposób wyeliminować PRZYCZYNĘ wszelkich form manipulacji. A
> przyczyną tą jest brak wiary we własne siły (kompleks niższości czyli
> kompleks Edypa/Elektry) i w efekcie dążenie do zajęcie pozycji decydenta
> ,który za nic ne odpowiada. Czyli ja daję wszystko a w zamian dostaję
> NIC. To jest jawne i dokonywane w białych rękawiczkach przestępstwo.

Abstrahując od pozostałej części, poruszyłes tu 'zajebistą' kwestie.

[...]

Z moich obserwacji i doświadczeń wynika, że odpowiedzialny człowiek
nigdy nie uznał by zastanych warunków za właściwe, aby zdecydować
świadomie o posiadaniu potomstwa. Z tego powodu, prokreacja jest silnie
uwarunkowana na zmysłach. Jesli było by oparta na świadomym rozumie,
człowiek wchodził by w kompetencje Wszechświata, naruszając kardynalne
zasady jego funkcjonowania i co gorsza, te niewłaściwe wzorce
przekazywał by w zwielokrotnionej formie swemu potomstwu.
Wszechświat odpowiedzialny jest za wędrówke Dusz Nieśmiertelnych a
natura ma obowiązek wobec niego aby dostarcać odpowiednich form
cielesnych, czy materialnych.

23. Data: 2019-05-05 19:05:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-05 18:11, LeoTar Gnostyk wrote:

> NIe darmo Frued powiedział, że "kultura jest żródłem cierpień"

Niczego takiego nie powiedział, to tylko peerelowscy propagandyści
rewolucji kulturalnej przeinaczyli oryginalny tytuł.

tytuł oryginalny: "Das Unbehagen in der Kultur "
https://de.wikiversity.org/wiki/Datei:Sigmund_Freud_
1930.JPG

Unbehagen - to nie znaczy zródło!

https://translate.google.pl/?hl=pl#view=home&op=tran
slate&sl=auto&tl=pl&text=Unbehagen

Było wręcz przeciwnie, to Freud wypierdolił Reicha, za jego opentańcze
maniakalnym seksem teorie, z Międzynarodowego Towarzystwa Psychoanalityków.
https://www.youtube.com/watch?v=fmHTbYfQSlQ&feature=
youtu.be&t=2139

24. Data: 2019-05-05 19:26:11

Od: LeoTar Gnostyk <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> Mnie bardziej fascynuje jednak poznawanie nieznanych zagadek przyrody
> Ziemi, odległej historii, niezwykłych miejsc, zapomnianych ksiąg,
> gwiazd, ziół, minerałów i eteru światłonośnego niż spraw
> męsko-damskich, które powinny być dopiero drugim wątkiem powieści. A
> oprócz tego szyfry, cyfry, mechanizmy zegarowe, labirynty, lustra,
> ukryte pokoje i przejścia, śpiewające podłogi, symbole, zagadki,
> puzzle i alegorie... jestem w środku steampunkiem w wersji
> dalekowschodniej (^_-)?
Ja ze swojej strony wyczerpałem temat. Ty, jak widzę również. zajmujemy
skrajnie odmienne pozycje i życie, czyli doświadczenie pokaże, który z
nas ma rację.

LeoTar Gnostyk

25. Data: 2019-05-05 22:25:20

Od: LeoTar Gnostyk <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Akurat grupa docelowa chwyta jak ciepłe bułeczki i jest spora.
> Zwalczają ludzie spoza rynku, którzy podgrzewają sytuację, ponieważ schładza
> to konflikt. I ma schładzać - wiem dobrze co robię i wiem, że robię dobrze.
> Ludzi konfliktowych obojętnie z której strony należy unikać i pomagać innym
> unikać, aby reszta uniknęła krzywdy. To są działania z pobudek humanitarnych.

Gdybyś był rzeczywiście pewien swego to wiedziałbyś również to, że
konfliktu w sytuacji granicznej nie da się rozwiązać inaczej jak tylko
przez maksymalne rozwarcie nożyc przemocy i umiejętne podsycanie
konfliktu aby grupa docelowa poszerzała się lawinowo. Warunkiem
powstania i stabilnego rozdmuchiwania konfliktu prowadzącego do
radykalnych przemian społecznych musi być pewność autora koncepcji, że
dotarł do prawdy absolutnej. inaczej przegra gdyż nie będzie w stanie
kontrolować i dowolnie sterować emocjami społecznymi po to by
zainicjowany proces jakościowej przebudowy społeczeństwa dokonał się w
maksymalnie krótkim czasie gdyż utrzymywanie procesu w skrajnym napięciu
grozi w każdej chwili eksplozją. Oczywiście świadomość tego, że do
sterowania procesami konwersji jednostki oraz zbiorowości, w której ona
żyje.

LeoTar Gnostyk

26. Data: 2019-05-05 23:54:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 maja 2019 22:25:22 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]
> grozi w każdej chwili eksplozją. Oczywiście świadomość tego, że do
> sterowania procesami konwersji jednostki oraz zbiorowości, w której ona

Ja jestem z tej drugiej szkoły. Wpuszcza się temat zastępczy, polewa wodę,
żeby wszystko nie tąpnęło i nie zawaliło się tylko flaczało bardzo powoli.

27. Data: 2019-05-06 00:22:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 maja 2019 17:55:00 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Nic nie stoi na przeszkodzie byś wyemigrował na Daleki Wschód. O ileż
> mniej zachodu z całym procesem importowania kultury japońskiej na
> trudny, zachowawczy rynek polski. O ileż niższe koszty wyjazdu jednej
> osoby aniżeli importowanie suflerów z Japonii i szkolenie naszych w Japonii.

W Polsce nie będzie niedługo nic się sprzedawać tylko anime i manga.
Szlachta nie pracuje i nie produkuje tylko Seba z Karyną produkują za 500+
gówniaki Brajanki i Dżessiki. Jak te gówniaki podrosną to hińskie bajki będzie
to idealny rynek. Każdy gówniak będzie chciał być vo najmniej samurajem, prawda
jest taka, że w międzyczasie będzie miał szansę zostać co najwyżej kulisem,
ale co rynek zarobi, przynajmniej część tego nie wpadnie do budżetu czerwonych
ani czarnych tyko sfinansuje sanghę. Chodzi o to, żeby zachowywać się jak
najbardziej neutralnie i patrzeć jak jedne i drugie oszołomy biorą się za łby
i uczestniczą w konflikcie, w którym nikt nie wygrywa, tylko ten, co stoi
z boku i się zadekuje, a z żadną ze stron dramatycznie nie zadziera i sporu
nie podsyca, stara się być miły dla obu strom patrząc jak energetycznie
flaczeją. Jak już będzie ich mniej i osłabną od wzajemnych podsrywek, wtedy
zejdzie z nich powietrze, cała para pójdzie w gwizdek i będzie sporo luzu, żeby
wejść na gotowe.

28. Data: 2019-05-06 03:10:24

Od: LeoTar Gnostyk <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> ja doskonale rozumiem, ty sie uczysz

Tak, uczę się czegoś nowego w każdej chwili, doświadczając...

LeoTar Gnostyk

29. Data: 2019-05-06 03:18:23

Od: LeoTar Gnostyk <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ja jestem z tej drugiej szkoły. Wpuszcza się temat zastępczy, polewa wodę,
> żeby wszystko nie tąpnęło i nie zawaliło się tylko flaczało bardzo powoli.

Nie dostrzegam między nami żadnej różnicy, jest tylko różnica w użytych
słowach.

LeoTar Gnostyk

30. Data: 2019-05-06 03:32:52

Od: LeoTar Gnostyk <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> zejdzie z nich powietrze, cała para pójdzie w gwizdek i będzie sporo luzu, żeby

Nie tylko na rynek lokalny ale również globalny wejdzie ten tylko ten,
kto zaoferuje wiedzę prawdziwą (produkt najbardziej poszukiwany)
ponieważ tego właśnie poszukuje zbiorowa Świadomość. Produkt ten,
chociaż początkowo niechętnie tratowany z powodu trudnej
przyswajalności, oferuje jednak możliwość realnego i trwałego
przeżywania prawdziwego Szczęścia, które jest towarem najbardziej
poszukiwanym przez wszystkich, we wszystkich zakątkach tego świata.
Wszelkie iluzoryczne formy szczęścia oraz sposoby ich osiągania zostaną
zdecydowanie odrzucone przez zbiorową Mądrość poszukującego Człowieka,
którego Umysł uwalniając się od ograniczeń nieświadomego Początku
sięgnie Absolutu.

LeoTar Gnostyk

Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
PIS i PO ofcom