Re: Opowiesc o Adamie i Ewie.

From: "LeoTar" <l...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Opowiesc o Adamie i Ewie.
Date: Wed, 29 Mar 2006 16:07:22 +0000 (UTC)

Justyna N <c...@p...pl> napisał(a):

> To też nie do końca. Płód jest dość szczelnie chroniony przed wpływem matki.

A w jaki to sposób skoro pobiera pożywienie i płyny z ustroju matki. Jest z
nią bardzo ściśle zwiazany. Próbujesz zaprzeczyć oczywistości.

> Prezentujesz mechanizm, który atakuje kobietę.

Nie atakuję kobiety a jedynie stwierdzam fakty. Poprzez analizę faktów probuję
wyjaśnić dlaczego dochodzi do tak skrajnych zaburzeń i patologii zarówno w
sferze fizycznej jak i duchowej.

> Próbujesz udowodnić, że kobieta (nieświadomie oczywiście) jest przyczyną
> wad genetycznych, nieprawidłowości w rozwoju płodu i zniewolenia seksualnego
> mężczyzn.

Ja probuję coś zmienić a Ty zachowujesz sie zachowawczo. Nie czytasz tego co
pisze tylko od razu uważasz, że ja atakuję kobietę. Ja wyjasniam a Ty
zaprzeczasz oczywistościom. To nie jest dyskusja, tylko obrona zajętej raz
pozycji. Schowałaś się w skorupce, sprawujesz władzę i boisz sie wychylić
czubek nosa na świeze powietrze.

> A wspaniali, doskonali mężczyźni ulegają tej niewoli ze względu na
> potomstwo, a ich głównym zadaniem powinno być wyzwolenie kobiety.

Jesteś tchórzliwa i zachowawcza, że aż mi się niedobrze robi.

> Czytasz czasem to o czym piszesz??

Muszę czytac kiedy odpisuję na takie agresywne wypowiedzi jak Twoja. Jestes
babską szowinistką. Nie dopuszczasz rezygnacji ze sprawowania władzy za pomocą
seksu. A może Ci tego seksu brakuje albo jestes homo-, co? Lesbijki sa tak
właśnie agresywne w stosunku do mężczyzn jak Ty.

> Gdzie w Twoich wywodach partnerstwo?

Nie czytasz tego co piszę, co objaśniłem wyżej.

> Miłość? Wzajemny szacunek?

A co może kwiatki Ci posłać? Byłabyś wtedy usatysfakcjonowana?

> Gdzie naukowe/religijne/logiczne potwierdzenie? Twoja teoria pozostaje
> teorią, bo nie potrafisz jej poprzeć.

A więc wreszcie odwołanie do boga. Tu Cię boli.

> A wiesz chociaż czym jest gen?

Dla mnie to nośnik informacji. A może Ty się wypowiesz co to takiego?

> Większość naukowców odesłałabym Cie w tym miejscu do psychiatry. Ja tego nie
> zrobie. Widać tylko, że o nauce i naukowcach nie masz za dużego pojęcia,
> więc ta dyskusja do niczego nie prowadzi.

Mylisz się, zbyt długo przebywałem wśród naukowców by nie wiedzieć co soba
czasami reprezentują. I jak manipulują

> Ja próbuję Ci jak najprościej wytłumaczyć dlaczego się mylisz, a Ty
> zarzucasz mi nadmiar podejścia naukowego. Sytuacja patowa, z której żadne z
> nas nic nie wyniesie.

Pokaż, w którym miejscu cokolwiek próbowałaś wyjaśnić - Ty mnie tylko cały
czas atakujesz nie przedstawiając nic w zamian. Jesteś oszustką i manipulantką.

> Jeszcze raz (mam nadzieję ostatni) tłumaczę: zespół Downa (podobnie jak inne
> schorzenia o podłożu genetycznym) jest NIEULECZALNY.

Masz swoje zdanie na ten temat a ja mam prawo miec swoje. Tymbardziej, że mam
doświadczenie z własnym dzieckiem, czego Ty zapewne nie masz. Ja widziałem jak
się zmieniał a Ty chcesz temu zaprzeczyć> Najpierw doświadcz a później dyskutuj.

> Osoby nim dotknięte mogą uzyskać samodzielność, funkcjonować jak ludzie
> zdrowi. Ale nie da się z niego "wyjść". To tak jakbyś chciał sugerować, że
> ktoś po zmianie zachowania, sposobu myślenia, pod wpływem emocji rodziców
> zmienił kolor oczu z niebieskiego na brązowy.

Przemiany w sferze informacji pociągają za sobą zmiany w nośniku informacji
czyli w materii. Polecam zająć się teorią informacji może się czegoś nowego
dowiesz i nie będziesz pleść bzdur.

> Chyba sam się niestarannie (albo i wcale) czytasz. Przyczyny upatrujesz się
> głównie w nieświadomości kobiety. Przez cały czas zwalasz na nią winę.
> Ujawniasz tym samym własne problemy z akceptacją kobiety jako matki. Spróbuj
> urodzić dziecko, a wtedy porozmawiamy na temat wychowania dzieci. I wtedy
> sam będziesz miał ochotę strzelić każdego kto stwierdzi, że Twoje emocje są
> przyczyną problemów dziecka.

I wylazło szydło z worka: jak mamuśka urodzi dziecko to ma juz więcej do niego
praw od ojca. Tylko ona doświadcza kontaktu z dzieckiem i... uzależnia je od
siebie. Tak ,tak, to się zaczyna już od kołyski. A poza tym zaczęlaś sie
powtarzać. Nie pamiętasz co pisałaś dwa akapity powyżej.

> Egipcjanie używali TECHNIKI. Korzystali w pełni ze wszelkiej dostępnej
> wówczas wiedzy.

A skąd wiesz czego oni uzywali. Zyłaś wtedy?

> Tak jest trudniej przez ludzi, którzy negują wkład nauki w udoskonalanie
> życia, ludzi którzy naukowców uważają za niedowartościowanych, a ich teorie
> za błędne tylko dlatego, że im samym brakuje wiedzy.

Nie neguję wkładu nauki w poprawie ludzkiego życia, ale jak do tej pory to
nauka nie wyjaśniła żadnej ze spraw ostatecznych. I dalej goni w piętkę.
Tworzy tylko wiele nowych pojęć, które mają objaśniać coraz to nowe trudności
poznawcze. A niektórzy z naukowców posuwają się do jawnych oszustw aby tylko
byc pierwszymi w jakiejś dziedzinie, aby okazać się lepszymi od innych. Widzę,
żes bardzo uzależniona od nauki.

> Mylisz się. To Wy mężczyźni przypisaliście nam taką rolę. Sami daliście
> kobietom taką władzę, a teraz przestało się to niektórym podobać. Trzeba
> było o tym myśleć wcześniej.

Kobieta od zawsze rządzi sprawami wewnętrznymi i emocjami rodziny i daje jej
to taką samą albo i większą władzę aniżeli zewnętrzna władza mężczyznie.
Jesteście cwane i bardzo zachowawcze i trzeba Wam pokazac naocznie do czego te
Wasze Rządy prowadzą. Ja to zrobie na własnej rodzinie: albo się odbuduje na
nowych zasadach rzeczywistej równości i partnerstwa albo z dzieci będą się
sypac trociny na oczach ich matki. Zobaczy sama dop czego doprowadziła kłamiąc
i oszukując w celu zachowania władzy nad wszystkimi. Nieważne jak zakończxy
się mój eksperyment rodzinny. Dowód będzie albo wprost albo nie wprost. I Ty
bedziesz jednym ze świadków przegranej lub zwycięstwa nad nieświadomością.

> Co rozumiesz przez samodzielne decyzje? Wychowanie dziecka, utrzymanie go
> bez pomocy mężczyzny? Życie bez "niezbędnego" męskiego wsparcia?

Skoro wyrzuca sie żywiciela z domu i pozbawia się go samowolnie wszelkich praw
w stosunku do dziueci to i mężczyzna nie ma żadnych obowiązków w stosunku do
takiej kobiety. Żadnych.

> Powoli przestajecie być nam, kobietom potrzebni i chyba to Cie przeraża i
> skłania do takich teorii. Nie chcesz się wcale z niczego wyzwalać. Wręcz
> przeciwnie-chcesz żeby ktoś przyznał Ci racje, odciążył z poczucia
> przegranej wobec kobiet.

No jeszcze zobaczymy, czy uda się Wam zawziętym feministkom żyć bez nas.

> Poświęciłam większość życia nauce. Wiedza to najcenniejsze co posiadam.
> Człowiek, który nie wie czemu, po co i dlaczego żyje tworzy teorie, które
> mają usprawiedliwić jego wegetacje.

I teraz trudno Ci zrezygnować z ołtarzyka, który sobie wybudowałaś dążąc do
bycia lepszą od swojej matki. Żal mi Ciebie.

> Nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

A co tu rozumiec skoro nie masz nic nowego do powiedzenia.

> Napisałam, że starałam się unikać terminów naukowych, ale na wyraźne
> życzenie eTaTy zaczełam ich używać.

I to był Twój błąd .

LeoTar