Optymalni

11. Data: 2002-02-17 17:52:12

Temat: Re: Optymalni
Od: "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna *Opty* <k...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4of27$9n0$...@n...onet.pl...
> Na panstwa konto usilowano wyslac wirusa z konta:
> boqs <b...@k...chip.pl>.

Niestety ostatnio uaktywiły się wirusy (zwłaszcza Klez.E) wysyłane z adresów
listy dyskusyjnej optymalnych (innych też). Zapobiegawczo nie otwieram
poczty z dziwnymi, bądź angielskimi tytułami.
Żurek Janusz

12. Data: 2002-02-17 18:32:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in message

> Niby działa, ale...
> CO SIĘ DZIEJE?
> Czyżby wszyscy poczuli wiosnę i się wynieśli?
> Od kilku dni u mnie pojawiają się zaledwie
> pojedyncze posty (!?) 8( i to na tak niegdyś rozmownych grupach,
> jak pl.soc.wegetarianizm (?!?)
> Niemal cisza zapadła na pl.misc.dieta? 8(

Na wegetariańskiej grupie jest prawie cisza bo ja się zająłem
swoimi akwariami i nie biorę udziału w rozpalaniu ognia dyskusji ;-)

> Na panstwa konto usilowano wyslac wirusa z konta:
> boqs <b...@k...chip.pl>.
>
> 1. Nadawca listu z wirusem zostal o tym poinformowany.
> 2. Wiadomosc z wirusem zostala automatycznie usunieta.
> 3. Poczta przekierowywana na inne konto, lub komorke zostala przeslana
> dalej.
>
> Wiadomosc ta zostala wygenerowana automatycznie i nie nalezy na nia
> odpowiadac.

Tak, to nowe wirusy się maskują pozorując pochodzenie od serwera pocztowego.

> Może ktoś z Was wie,
> jak sobie z tym poradzić?

Nie otwierać załączników, prosto do kosza i ignorować.

13. Data: 2002-02-17 19:16:06

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co tam u Ciebie plywa?
tom

14. Data: 2002-02-17 20:21:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"^ToM^" <n...@p...onet.pl> wrote in message news:a4ovhd$8b7$1@news.onet.pl...

> A co tam u Ciebie plywa?

Zerknij na http://www.polbox.com/p/pszemol a zobaczysz.
To dopiero początek mojej przygody z akwarystyką morską... :-)

15. Data: 2002-02-17 22:32:52

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in message
> Na wegetariańskiej grupie jest prawie cisza bo ja się zająłem
> swoimi akwariami i nie biorę udziału w rozpalaniu ognia dyskusji ;-)

Otóż to, właśnie tego się obawiałam... Wiem, że Twoje piękne zwierzątka
wymagają Twojej uwagi, ale sam widzisz, co się dzieje:
ciemno wszędzie, głucho wszędzie... ; )))
więc bądź łaskaw nas tak bardzo nie zaniedbywać ;))))

i pozdrów od nas wszystkie swoje żyjątka,
...oczywiście te w akwarium ;)))

Napisz coś o nich (nie omijając oczywiście ich diety,
żeby było na temat) ;)

> Tak, to nowe wirusy się maskują pozorując pochodzenie od serwera
pocztowego.

> Nie otwierać załączników, prosto do kosza i ignorować.

Dzięki, bo już zaczęłam się coraz bardziej obawiać, że rozsyłam je na
priva.
Ale się porobiło! Uodporniliśmy się na realne wirusy, to teraz mamy
wirtualne...

16. Data: 2002-02-17 23:22:52

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na wegetariańskiej grupie jest prawie cisza bo ja się zająłem
> swoimi akwariami i nie biorę udziału w rozpalaniu ognia dyskusji ;-)

Nie, bo mi się pisać odechcialo....straciłem wiarę.....ehhhhhh.......

tomek

17. Data: 2002-02-18 08:31:44

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bezz" <x...@y...com> napisał w wiadomości
> "Karolina" <m...@w...pl> wrote:
> Ponawiam propozycję do nieoptymalnej reszty grupy opracowania dokumentu
> FAQ, w którym byłyby zawarte udokumentowane i niepodważalne zarzuty
> przeciwko DO i kompetencjom oraz motywom ludzi ją reklamujących.
> Odpowiadanie z osobna każdemu optymalnemu nie ma sensu - grupa rozpada
> się w chaos pojedynczych pyskówek.
He, he, czekam niecierpliwie - szczególnie na te "udokumentowane i
niepodważalne zarzuty przeciwko DO i kompetencjom oraz motywom ludzi ją
reklamujących"
> "Pompowanie węglowodanów" przed zawodami służy zbudowaniu dużych zapasów
> glikogenu w mięśniach. Wytrenowany zawodnik ma "pojemność" glikogenu
> kilkakrotnie większą niż przeciętny człowiek.
Na czyich badaniach się opierasz? Jak można wytrenować organizm, aby
zwiększyć pojemność glikogenów?
pozdr
Grzegorz

18. Data: 2002-02-18 09:26:01

Temat: Re: Optymalni (długie]
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> Na czyich badaniach się opierasz? Jak można wytrenować organizm, aby
> zwiększyć pojemność glikogenów?

Grzegorzu,
Po raz kolejny poruszony został sportu i optymalnych. I po raz kolejny
kompromitacja.
Na Twoje pytanie odpowiadam poniżej. Powtarzam za Bezz: gdybyście COKOLWIEK
wiedzieli na temat wysiłku sportowego, w szczególności wytrzymałościowego...

Pisałem już o tym, pisałem o odżywianiu w treningu wytrzymałościowym...
Cytowałem całe artykuły i dawałem linki do stron. Duży artykuł, który prawie
w całości wkleiłem wyszedł spod pióra trenera LA na codzień
współpracującego_z_R.Korzeniowskim...
I co????? I Nic. Nawet Guru Mniejszy Optymalnych tzn. Leszek S, czołowy
superdrapieżca grupy p.m.d nie skomentował tego faktu. DIETA OPTYMALNA MA
SIĘ NIJAK DO SPORTU.

Pytania zadawane na grupie przez różnych ludzi, a dotyczące sportu u
Opty pozostawały bez odpowiedzi, albo kończyły się bełkotem splątanych
cytatów z Harpera...
Nawet Ten, Który Wie Wszystko o Optymalnej Diecie nie ma zielonego
pojęcia, jak ten temat poruszyć i zwyczajnie nabrał wody w usta...

A jeśli chodzi o Twoje pytanie, tzn. jak można wytrenować organizm...
To proszę bardzo.
Podkreślenia moje
Pzdrw
Piotr

"Dieta biegaczy przed biegami długodystansowymi sprzyjająca
osiąganiu lepszych wyników."

W. Benecki

Jak istotne znaczenie może mieć dieta dla wyników sportowych wiedzą
najlepiej ci, którzy wspięli się na wysoki poziom sportowy i szukają
oprócz treningu innych rezerw, które pomagają osiągnąć jeszcze lepsze
wyniki
[...]
... ale chciałbym tutaj
uściślić, jak powinno wyglądać prawidłowe podejście do tej diety obok
treningu biegowego, gdyż tylko prawidłowe połączenie obu tych
elementów
gwarantuje końcowy sukces. Jako ciekawostkę mogę podać, że dietę tę
stosuje czołówka krajowych biegaczy i do tej pory dieta ta była ich
pilnie
strzeżoną tajemnicą.[...]

Ilość glikogenu w mięśniach posiada istotne znaczenie dla zdolności
organizmu do wykonania ciężkiego, długotrwałego wysiłku biegowego jaki
musimy wykonać w biegu w czasie zawodów. Dlatego ważne_jest_aby_tę
koncentrację_glikogenu_w_mięśniach znacznie zwiększyć.

[...]

Do takiego stanu można doprowadzić mięśnie najpierw przez opróżnienie
ich
z glikogenu przez cięższy, długotrwały trening biegowy, w połączeniu z
dietą białkowo-tłuszczową, a następnie przez napełnienie ich
glikogenem
stosując dietę węglowodanową.

[...]

Opiszę jak to powinno wyglądać praktycznie.
[...]
[...] W tych dniach staramy się, w odżywianiu, do
niezbędnego minimum ograniczyć spożywanie węglowodanów. Ograniczamy
się m.
in. w jedzeniu chleba, ziemniaków, kasz, makaronu, ryżu, płatków
kukurydzianych, mniej słodzenia, miodu, dżemów, soków itp. Jedzenie
nasze
w tych dniach powinno się składać głównie z białek i tłuszczy. W
naszym
jadłospisie musimy mieć na uwadze począwszy od mleka i śmietany,
twaróg,
sery, jajka, fasolę, groch, soję, białe_mięso -
drób,_ryby,_chude_gatunki
kiełbas, parówki itp. Powyższą dietę prowadzimy do około 4-5 dni przed
startem.
Trenujemy w tym czasie na poziomie normalnych obciążeń zgodnie z
planem
treningowym. W
okresie_prowadzonej_diety_możemy_mieć_kłopoty_w_wyko
nywaniu
obciążeń_treningowych. Jest to wynik znacznego_spadku_glikogenu_w
pracujących_mięśniach, co znacznie zmniejsza zdolność mięśni do pracy
biegowej. 4-5 dni przed startem praktycznie wykonujemy ostatni
mocniejszy
trening.
Po tym treningu rozpoczynamy dietę węglowodanową. Staramy się od tego
momentu w odżywianiu koncentrować na zwiększonym podawaniu
węglowodanów.
Jemy to, w czym tak się do tej pory ograniczaliśmy. Musimy mieć na
uwadze
między innymi spożywanie warzyw, owoców (banany, winogrona,
grejpfruty),
soków owocowych i warzywnych, napoje słodzimy miodem naturalnym.
W tych dniach nasze puste mięśnie intensywnie napełniają się w
glikogen.
Dieta węglowodanowa sprawia, że koncentracja glikogenu w mięśniach
znacznie się zwiększa, a te z kolei stają się znacznie wydolniejsze do
wysiłku w biegu długodystansowym na zawodach.
[...]
Adamm: jako swój prywatny komentarz dodam iż według badań
statystycznych
przytaczanych przez Timothy Noakes'a w książce "Lore of Running" dieta
ta
jest optymalna tylko dla części biegaczy. Pozostali osiągają najlepsze
wyniki stosując jej prostszą wersję polegającą tylko na zwiększaniu
ilości
węglowodanów (bez wywoływania "głodu węglowodanowego").
{...]
Koniec cytatu.
Piotr

19. Data: 2002-02-18 09:53:59

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na Twoje pytanie odpowiadam poniżej. Powtarzam za Bezz: gdybyście
COKOLWIEK
> wiedzieli na temat wysiłku sportowego, w szczególności
wytrzymałościowego...
Spokojnie, mi nie chodzi u udowadnianie, że DO jest idealną dietą dla
sportowców, a jedynie o zaspokojenie ciekawości plus własny interes - lubię
narty i ostatnio spore górki, a męczące to bywa.
Sobotę spędziłem na nartach dosłownie od rana do wieczora - tzn od 9:30 do
16-tej i nie zauważyłem u siebie spadku wydolności pod koniec dnia - nie
jest to oczywiście sport wyczynowy i uprzedzam, że nie chce z tego robić
dowodu.
Pisałem tu kiedyś o możliwości przeprowadzenia badań - może się zgłosicie?
chodzi mi po prostu o to, żeby nie szermować słowami, a spróbować
przeprowadzic jakiś dowód.
Pozdr
Grzegorz

20. Data: 2002-02-18 13:33:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> Napisz coś o nich (nie omijając oczywiście ich diety,
> żeby było na temat) ;)

Jak na razie, wszystki moje ryby są wyłącznie mięsożerne.
Omijam te wegetariańskie szerokim łukiem... ;-)
Ale nie myślcie sobie, że powodem jest jakaś "wege-fobia".
Po prostu trafiły mi się na kupionych kamieniach/skałkach
dwie fajne, malutkie roślinki i nie chcę aby takie ozdobne
malizny zginęły w gębach jakichś rybych przeżuwaczy ;-)

dieta dla zapracowanej
CZCESZ PLACIC MNIEJ ZA POLACZENIA TELEFONICZNE
tłuszcz
Distributorow ?
gdzie można kupić bataty (słodkie ziemniaki) ?