Re: Optymalnie?

Data: 2000-11-04 15:15:36
Temat: Re: Optymalnie?
Od: Cosa <c...@p...onet.pl>

Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 4 Nov 2000 01:06:31 +0100, "Jacek"
<o...@p...com> napisał coś takiego:

>Cosa!
>
>jestem pod wrażeniem.
>czy to mało?
>ile masz takich chorób?
>czy nie jest ich coraz więcej i czy nie są coraz bardziej masowe?
>Jak znajdę ci osobę, która miała SM i jest dziś zdrowa dzięki DO,
>przyjdziesz na spotkanie z nią?

Cieszę się że przyznałeś że DO działa raczej przez zmniejszenie masy ciała
, a nie poprzez jakieś całkowicie poboczne szlaki metaboliczne.
Dieta Atkinsa , w odróżnieniu od diety Kwaśniewskiego została jako-tako
zweryfikowana zresztą sam Atkins nie rozpowszechniał swej diety jako
panaceum na wszelkie choroby, a tylko jako sposób na zrzucenie zbędnych
kilogramów. A w założeniach obie te diety nie są znów tak różne.
Natomiast pewnych chorób nie da sie wyleczyć przy pomocy diety optymalnej
, można dopiero pomyśleć o efekcie placebo zwiazanym z tą dietą.
Drugą sprawą że o ile pana Jana Kwaśniewskiego ( a tak a'propos - gdzie ,
kiedy i na jaki temat się doktoryzował ? ) można tolerować za jego dietę ,
to pomysł z owymi prądami dyskwalifikuje go na całej linii.
Bioprądy i inne paranaukowe cudeńka troche się kłócą z tytułem owego pana
, sczególnie że podobno jest to tytuł medyczny

--
Cosa
c...@p...onet.pl