Re: Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.

Data: 2016-03-07 13:13:10
Temat: Re: Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.
Od: m...@g...com

W dniu piątek, 4 marca 2016 16:29:03 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:

> Czy uważasz, że powinienem był milczeć i zachować dla siebie Wiedzę,
> którą odsłoniłem, Wiedzę którą uważam za samo sedno Wolności i Równości
> bez których nie ma Braterstwa i prawdziwej Miłości?
>
> Czy - będąc przekonanym, że dotarłem do ukrytej, jeszcze nie ujawnionej
> Wiedzy - powinienem był milczeć tylko dlatego by nie narazić się na
> zarzut prometeizmu, braku pokory i lekceważenia uczonych w Piśmie i Nauce?
>
> Skoro nic nowego nie odkryłem to skąd nagle ten wielki krzyk i próby
> zdyskredytowania mnie nawet w obliczu zagrażającej ludzkości Zagłady?
> [...]

Każdy nienaturalny system padnie tak czy owak sam z siebie, nie bój żaby...
Jeśli uważasz że masz robić to co robisz to jak najbardziej rób to Leo :)
Ja również robię swoje -także wobec Ciebie...proroku własnego "wewnętrznego światła",
czyli proponuję żebyś weryfikował się już z tym co było i oszczędził sobie (oraz
adresatom twoich oracji) błędów i wypaczeń jakie ludzkość już boleśnie na swojej
skórze przerabiała ;)