Oszukane golabki - relacja

1. Data: 2003-11-08 16:19:52

Temat: Oszukane golabki - relacja
Od: FeLicja <i...@h...computer> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dawno temu MechaGodzilla zachwalala oszukane golabki. Wczoraj
w koncu skusilam sie na sprawdzenie przepisu i py-cho-ta!
Podaje link dla zainteresowanych przepisem:
http://tinylink.com/?NRBAr4AK4L
Mechcia nie podala temperatury piekarnika - ja ustawilam na 180C i
poltorej godziny bylo jednak za dlugo, nastepnym razem (a bedzie z
pewnoscia nastepny raz ;-) ) wstawie na jedna godzine.
Mechciu, jezeli czytasz - dziekuje serdecznie za wspanialy przepis
:-)
pozdrawiam z doskoku
Kasia

Ksiazka ktora zmienila moje zycie http://tinylink.com/?gW03dfZLaK
zostala w koncu przetlumaczona na j. polski!

1. Data: 2003-11-08 23:14:16

Temat: Re: Oszukane golabki - relacja
Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "FeLicja" <i...@h...computer> napisal w wiadomosci
> [...]
> pewnoscia nastepny raz ;-) ) wstawie na jedna godzine.
> Mechciu, jezeli czytasz - dziekuje serdecznie za wspanialy przepis

A ja wlasnie dzisiaj mialam normalne golabki, ale pierwszy raz robilam z
wloskiej kapusty, a nie ze zwyklej... O wiele smaczniejsze sa z wloskiej -
takie delikatniejsze w smaku i o wiele latwiej sie z wloskiej zdejmuje
liscie...
Hmm... A te oszukane golabki to ciekawy pomysl. Hmm, czy ta kapusta nie jest
za surowa? Intuicja podpowiada mi, ze powinna byc obgotowana...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-11-09 08:43:05

Od: FeLicja <i...@h...computer> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Nov 2003 00:14:16 +0100, "Joanna Duszczynska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Hmm... A te oszukane golabki to ciekawy pomysl. Hmm, czy ta kapusta nie jest
>za surowa? Intuicja podpowiada mi, ze powinna byc obgotowana...

Dokladnie tak samo myslalam. Z Mechci przepisu dokladnie to nie
wynikalo, czytalam kilka razy bez pomyslu co z ta kapusta robic i
doczytalam sie miedzy wierszami, ze ta cebula powinna byc podsmazona
*razem* z kapusta (ja podsmazalam oddzielnie).
Najwyrazniej nie jest az tak zle ze mna w kuchni ;-)

1. Data: 2003-11-09 11:39:36

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> *razem* z kapusta (ja podsmazalam oddzielnie).
> Najwyrazniej nie jest az tak zle ze mna w kuchni ;-)

No prosze. To skad te kompleksy? A moze to znak, ze powinny minac?
Spróbuje zrobic te "golabki" gdzies za tydzien i zdam relacje.

1. Data: 2003-11-09 16:10:28

Od: FeLicja <i...@h...computer> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Nov 2003 12:39:36 +0100, "Joanna Duszczynska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>No prosze. To skad te kompleksy? A moze to znak, ze powinny minac?

Z wielu lat tworzenia totalnie niezjadliwego jedzenia ;-)
Przelamalam sie po ogladnieciu paru odcinkow z Nigella Lawson. Ona
nawet palce oblizuje podczas gotowania ;-) I delektuje sie jedzeniem
jak zaden inny kucharz! ;-)

>Spróbuje zrobic te "golabki" gdzies za tydzien i zdam relacje.

Mam nadzieje, ze Tobie rownie beda smakowac :-)

1. Data: 2003-11-10 00:06:35

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dawno temu MechaGodzilla zachwalala oszukane golabki. Wczoraj
> w koncu skusilam sie na sprawdzenie przepisu i py-cho-ta!
> Podaje link dla zainteresowanych przepisem:
> http://tinylink.com/?NRBAr4AK4L
=======
To sa po prostu golabki po wegiersku, o których niedawno pisalem. Dobrze
przyprawione sa rzeczywiscie bardzo dobre, choc do zwyklych, polskich
golabków troche im brakuje. Ich przewaga polega na prostocie przygotowania.
Sa to smaczne golabki dla leniwych.

waldek
=======

1. Data: 2003-11-11 16:39:38

Od: Mechagodzilla <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03-11-08 17:19FeLicja wrote:

> [...]
>
> Ksiazka ktora zmienila moje zycie http://tinylink.com/?gW03dfZLaK
> zostala w koncu przetlumaczona na j. polski!

o matko, ja myslaalm ze nikt juz tego nigdy nie ugotuje:)ciesze sie, ze
Ci smakowalo:)))
o tenmp. piekarnika nie napisalam, bo ja bidulka musze toto w prodizu
robic:)

pozdraiwam serdecznie

Mechcia

1. Data: 2003-11-11 16:40:52

Od: Mechagodzilla <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03-11-10 01:06waldek wrote:

> [...]
> przyprawione sa rzeczywiscie bardzo dobre, choc do zwyklych, polskich
> golabków troche im brakuje. Ich przewaga polega na prostocie przygotowania.

pierwsze slysze, ze to golabki po wegiersku...:)
u mnie funkcjonuja jako oszukane i juz:)

Mechcia

1. Data: 2003-11-11 19:48:48

Od: "Helena Prus" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-17 00:09:17

Od: "Adamo Il." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> poltorej godziny bylo jednak za dlugo, nastepnym razem (a bedzie z
> pewnoscia nastepny raz ;-) ) wstawie na jedna godzine.

ja wstawilem na godzinke 180C i jest SUPER, ale nastepnym razem troszke
wydluze:)
Faktycznie BOMBA!

Pozdrawiam,
ADAM