Re: [Ot] Z. Boczek i Przyjaciele :) było: on kocha inna, ale mnie tez

Data: 2003-06-12 17:19:54
Temat: Re: [Ot] Z. Boczek i Przyjaciele :) było: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl>

Wprąciłem się, gdyż Nixe <n...@i...pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> :: Jest grupka ludzi, która założyła sobie prywatną grupkę i
dokazuje
> :: tam w pierony
> No i? Czy jest to ustawowo zabronione? Czy Ty nie dokazujesz sobie
> w pierony na swoich prywatnych imprezach?
> Czy ktoś insynuuje Ci, co się na takich imprezach dzieje? Nie?
> Więc bądź łaskaw odstosunkować się od czyjejś_prywatnej_listy
> mailingowej, przestań się nią interesować i wymyślać jakieś
bełkotliwe
> teorie na jej temat.

Ojej, wyskoczyłaś strasznie :) policz do dziesięciu, Nixe :)
Przecież ja nie napisałem o tej grupie jeszcze nic złego - a 'dokazuje
w pierony' to takie ciężkie? :)
Sam też dokazuję w pierony, jak to raczyłaś zauważyć - ale nie
obserwuję u siebie takiego wybuchu emocji, że mi tak przyganiłaś, jak
u Ciebie :) Może nie wiem, że to takie obelżywe? :)

> :: (hm, ciekawe czy 'bezpłodna suka' to taka panująca tam kultura,
> :: jakiej chce mnie nauczyć Nixe).
> Domagam się jasnego wyjaśnienia powyższych słów, albo przeprosin.
> Nikogo nigdy i nigdzie nie nazwałam "bezpłodną suką", więc albo mi
> udowodnisz, albo odszczekasz.

Co do odszczekania - nie odszczekam, bo jest to faktem, aczkolwiek
niemożliwym do udowodnienia :)

Czy ja gdzieś określiłem, że to Ty napisałaś? Nie chodzi o Ciebie, ale
o ową grupę :)
Spokojnie :) Wdech-wydech. Wdech-wydech. No... Tętno spadło, lecimy
czytać dalej :)

> :: zresztą stanowię tylko wycinek większej grupy osób
> :: obgadywanych...
> J.w. - poproszę o dowody (konkrety, a nie przypuszczenia) lub
> odszczekanie.

Zaprzeczasz czy prosisz o konkrety? :)
Bo to jest różnica (obudził się we mnie Rokita :)).

Oczywistym jest, że dowodów Ci nie dostarczę - musiałbym bowiem sypnąć
kogoś, kto mi to powiedział. A nie mam ochoty.

Tak naprawdę chodziło mi o to, żeby ludzie przeczytali, czy na
'prywatnej liście mailingowej' wszystko jest tak, jak Ty tego
chciałabyś na 'publicznej grupie dyskusyjnej' :)
I chciałbym się też dowiedzieć, czy tam też tak wychowujesz takie
elementy, jak mnie tutaj?? :)

> :: Tak dla rozrywki sobie sugeruję, że tak jest
> Powyższym zdaniem wydałeś sobie piękne świadectwo. Nawet mi się
> nie chce komentować.

Sądzisz, że po co ludzie czytają Usenet? robią to w nerwach, dla
ideologii, dla dostąpienia zbawienia? :)
Ludzie z problemem szukają rozwiązania. Inni są tu dla rozrywki.
Tak - to czysta rozrywka, jak cały internet zresztą (pomińmy
pracujących w nim zawodowo).
Opinie wydaję tutaj prawdziwe, bo nie zwykłem kłamać, ale moje
'świadectwo' (jak to ślicznie nazywasz) powiewa mi koło... no zgadnij?
:) Nie... z przodu :)
I będę spał smacznie - jak zwykle zresztą :)

> :: że imć Jegomość Z. Boczek to nikt inny, jak stary bywalec grupy
> :: pl.soc.rodzina, znany niedyś pod nickiem didziak (odejszłnięty
stąd
> :: precz po dużej grandzie, która - wbrew wyraźnemu życzeniu -
> :: rozpętała się na grupie) :)
> A może w tym miejscu wyjaśnisz nieuświadomionym, że grandę w
> grupie rozpętałeś TY SAM na SWOJE WŁASNE ŻYCZENIE. Po czym
> urażony, że tylko dwie osoby stanęły w Twojej obronie, zaś cała
> potężna reszta obśmiała jak norki, oddaliłeś się w bliżej nieznanym
> kierunku, by w rocznicę tamtego wydarzenia znów zacząć mącić.

Czy, gdybym Ci przysiągł, że nie czytałem, uwierzyłabyś mi? Pewnie
nie.

Nigdy nie uwierzyłabyś, jakie tu porachunki były załatwiane, kto i za
co mnie kopał - przy okazji tego wątku ;)))))))) Włos się jeży (ze
śmiechu albo z braku hamulców u niektórych) - ja sam dostałem wklejone
posty, właśnie z tego powodu. Bo grupy nie czytałem :)
W każdym razie słowa wyjaśnienia, wklejone na grupę przez Mrówkę,
napisałem pod wpływem ludzi, którzy chcieli, żebym zareagował na to,
co się tu działo, żebym nie dawał się ośmieszać za plecami.
Obeszło mnie naprawdę wielkim wałem, kto co mówił - odszedłem
WCZEŚNIEJ, PRZED tymi wypowiedziami.

Ale nie chcesz, nie wierz :)

> :: O Nixe, Qwaxie, Basi Z. czy wielu innych osobach pod innymi
> :: nickami
> Pod jakimi innymi nickami? Nigdy nie miałam innego nicka, a jedynie
> rok temu posługiwałam się imieniem i nazwiskiem i nigdy nie kryłam
się
> z tym, że Maja Krężel to Nixe.

Ja tylko mówię o standardowej zmianie nicka - czy to takie trudne do
zrozumienia?
Dziwnie rozumujesz - przecież postawiłem Cię w jednym szeregu z Basią,
której też każdy zna imię i nazwisko :) Więc o co ten dym?

Cała ta wypowiedź miała na celu wykazanie: "Zmiana nicka - i co w tym
wielkiego?" :). Wyluzuj - nic do Ciebie nie mam :]

> :: Jeśli nadal uważasz, że mamy o czym rozmawiać i mieć z czego się
> :: podśmiewać - rozmawiajmy :)
> A może teraz dla odmiany podyskutujemy o Twojej stronie prywatnej?
> Nie każdy ją chyba zna, prawda? A z pewnością grupa podzieliła się
> zarówno na entuzjastów tajemniczego TWA, jak i tych, którzy z
> chęcią poznają życie prywatne Didziaka cel Z.Boczka.

Złościsz się, Maju :) Niedobrze :)
Sonduj dalej - w tym miejscu jest już tylko duży odcisk.
Jakim się mnie stworzono, takim się mnie ma :)

Ale proszę bardzo - zapraszam w sobotę, godzina 18:00, na gliwicki
Rynek, koło Neptuna.

Odpowiem na KAŻDE pytanie swoich fanów (nawet się w rękę pocałować dam
:)) :)

A znający mnie spoza Usenetu wiedzą, że nie jestem innym niż tutaj, na
grupie - może i Ty kiedyś do nich dołączysz, Maju? :)

Ale dopiero, jak się przestaniesz złościć.
Nno! :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek