Re: PALENIE - POMOCY!!!

Data: 2006-04-12 09:47:10
Temat: Re: PALENIE - POMOCY!!!
Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl>

> to jest szok dla organizmu, który później chce sobie to nadrobić.
> Tak jak ktoś chce się odchudzić to później bardziej tyje.
> Daj jakiś przykład. Ja znam same negatywne w związku z rzucaniem
> palenia od razu.

Witaj
Jaki szok????
O czym ty piszesz ?
Zastanów się jakim szokiem jest dla organizmu wciąganie co 20 minut trucizny
w postaci papierosa.
Paliłem 23 lata, paliłem to za mało, po prostu jadłem fajki. Zdarzało się ze
60 na dobę.
Rzuciłem natychmiast, bez żadnych kombinowan.
Najwazniesze, ze zanim to zrobiłem, motywowałem się umysłowo i to jest to
czego każdy palacz potrzebuje. Musi po prostu chcieć przestać palić_))).
Nie pale już 11 miesięcy i nie zamierzam.
Żal mi tylko straconych lat i choroby, w która się wpędziłem paląc ten syf.
Ktoś tutaj na grupie napisał mi kiedyś, ze i tak mam szczęście, bo paląc
tyle mogłem już dawno gryźć ziemie.
Ludzie nie ma się co zastanawiać i kombinować, po prostu rzucajcie to
gówno!!!.
Dziś jak mijam palacza to jest mi go po prostu żal_(((.
Pozdrawiam
Cancer