Re: PANSLAVISTO!

Data: 2013-10-31 07:17:39
Temat: Re: PANSLAVISTO!
Od: k...@g...pl

W dniu środa, 30 października 2013 20:58:45 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
popatrzec w kolo, to wszedzie kupa zasranstwa. i to w wykonaniu samych polakow. czyli
jak to mowil nieodzalowany slavi: POLSKA DLA POLAKOW. mozna dodac ze: ksiezyc dla
ksiezy!

> Jakkolwiek byś nie myślał, uszanuj ten wątek jako Wspomnienie o Zmarłym.
>
> Gdyby nie to, że ukrywasz się w necie, nie odważyłbyś się w realnym życiu
>
> na takie występy.

ale co to zmienia ze jestem jedynie glosem w necie? sam zasmucam sie mysla o tym ze
slaviego nie ma juz wsrod nas zywych. co by nie mowic byla to wyrazista i barwna
postac! darzylem go jakas sympatia polaczona z zaciekawieniem. bo nie mialem nigdy
kontaktu z taka osobowoscia. chlop mial charyzme i wole do dzialania. cos tam robil w
szkole dla dzieci, i w ogole jakos sie angazowal w rozne prospoleczne zadania. i
chwala mu za to. a to co napisalem wyzej jest wspomnieniem o nim uksztaltowanym
poprzez jego aktywnosc w sieci. to on sam stworzyl taki a nie inny swoj wizerunek.
podobnie jak to czyni kazdy z nas. czy wolalabys bym pisal np. nieprawde, ze slavi
byl szuply, wysoki i mial bujna fryzure? podczas kiedy wiemy ze akurat bylo
odwrotnie, byl lysy, gruby i niski. poniewaz jest bez znaczenia jaka byla jego
fizycznosc to i o jego innych wadach i przymiotach moim zdaniem mozna pisac z podobna
szczeroscia! wspominajac kaogos kogo juz nie ma, mowimy rozne czasem niepochlebne
rzeczy. np. ze Juliusz Cezar byl lysy i czesal sie na tzw. "pozyczke", ze byl
gwaltowny i w wieku powaznym zbzikowal z powodu kobiety, mlodziutkiej Kleopatry,
ktora "owinela go wokol palca". z milosci do niej zapomnial na kilka lot o waznych
dla Rzymu sprawach... co przyczynilo sie do jego gwaltownej smierci. i to by bylo na
tyle!

PS. zawsze niestety odnosze wrazenie ze zajmujesz chetnie stanowisko, ze prawda
powinna byc jedynie sluszna, i zgodna z Twoimi przekonaniami. podczas kiedy prawda ma
byc wylacznie obiektywna.