Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]

Data: 2019-12-05 09:27:51
Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: Kviat

W dniu 04.12.2019 o 22:59, m...@g...com pisze:

> I dlatego właśnie jest niebezpieczny. Po cichu knuje, po cichu strzyże
> owieczki, po cichu ukrywa pedofilów...
> ---
> Kiedys oskarzano chrzescijan ze zabijaja i zjadaja dzieci. Dzis wiadomo ze te ploty
rozpuszczal Neron i jemu POdobni ktorzy sami sie takich zeczy w swoim szalenstwie
dopuszczali. Kazdy pisze o innych to co sam robi ;P

Ja nie paliłem ludzi na stosach, nie paliłem książek. I nie
eksterminowałem całych społeczności np. w Ameryce.
I nie ja ukrywam pedofilów przenosząc ich z parafii do parafii na drugi
koniec świata (np. do opieki nad dziećmi na misjach w biednych krajach).
I nie ja okradam Polskę finansując funkcjonariuszy obcego państwa
Watykańskiego stacjonujących w Polsce.

[coach reszta twoich bredni]

> Kultowy chyba tylko wśród oszołomstwa kreacjonistycznego :):)
> ---
> nie ogladnales

Bladego pojęcia nie masz czy oglądałem, czy nie. I dlatego jak zwykle
bezmyślnie zgadujesz zamiast zapytać.

> nie zostales oszolomiony tym co tam dajom,

Nie dałem się oszołomić indoktrynacją klechów prowadzoną od dzieciństwa,
a głupi film miałby mnie oszołomić? LOL :)
Oszołomić dają się ci, którzy wyłączają samodzielne myślenie. I stają
się oszołomami.

LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr