Re: POLISH REFUSE

Data: 2011-02-10 11:17:17
Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Upośledzona psychomentalnie medeo,

W odpowiedzi na twoje ocipiałe skamlenie, spieszę donieść,
że w moim odbiorze nie dlatego jesteś kurewką, że
uśmiechasz się do innych kurewek, chociaż to też kurewsko
"dobrze" o tobie świadczy, ale dlatego, że stawiasz kurewskie
diagnozy zamiast dyskutować.

Kończąc ten niedorzeczny wyłom pozdrawiam staropolskim:
"Kurwa Kurwie łba nie urwie."
... bo nie ma czego.

Potraktuj to proszę również jako w pełni darmową wskazówkę
dla swoich niezawodnie kurewskich i permanentnych poczynań
w przyszłości.
Z góry dziękuję.

Bez odzewu.

--