Re: POMOCYYYY

Data: 2005-02-17 12:43:36
Temat: Re: POMOCYYYY
Od: "mhm" <m...@u...com.pl>

Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
news:cv1rn7$a2p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Coś co może fajnie wyglądać, nieźle smakować i do tego nie
> dużo kosztować (wiem, sporo wymagań) aha no i jeszcze jedno, musi być
łatwe
> albo przynajmniej nie trudne w przygotowaniu, bo niestety moje
umiejętności
> kulinarne są dość ograniczone. :) A może znacie jakąś fajną stronkę z
> przepisami ??
>
> Bardzo bym prosiła o szybką pomoc, mam czas do 20:00 :)

poza wspomnianym już tutaj spaghetti i naleśnikami (ja bym była bardzo
zadowolona, jakby mnie ktoś jednym z w/w uraczył :), można jeszcze:

- placki ziemniaczane
- ryż zapiekany z jabłkiem
- wszelkiego rodzaju zapiekanki makaronowe lub ziemniaczane "na winie"
(czyt. co się nawinie do zapiekanki);
- krokiety z naleśników np. z nadzieniem jajecznym (jajka drobno +
posiekany szczypiorek + odrobina majonezu, sól, pieprz - powinno być dość
pikantne);
- wszelkiego rodzaju tosty "na winie" :))
- ktoś kiedyś podawał tutaj przepis na fajne kotlety ziemniaczane nadziewane
żółtym serem, z sosem pomidorowym lub grzybowym - pogooglaj,

pozdrawiam,
mhm