POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

161. Data: 2020-04-18 09:05:54

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2020 o 01:01, Izaura pisze:

> Zalozysz siem...?
>
> //jestem pewien, ze juz wkrotce wzrosnie rosyjska obecnosc w rejonie
> Sycylii i zatoki Wielka Syrta.

W Libii całkiem możliwe, ale jest to kraj do "zagospodarowania", tak
więc o jakichś podbojach nie może być mowy. To już Afganistan jest
bardziej scalonym państwem niż obecna Libia.

162. Data: 2020-04-18 09:06:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2020 o 01:07, Izaura pisze:

> Po tym co dzieje siem tam ostatnio, to dosc prawdopodobne, ze pojawi
> sie jakis drugi...
>
> https://twitter.com/TrelaZuzanna/status/121375962773
8992640

> https://www.google.com/search?&q=chile+plona+kosciol

Wszystko jest możliwe, warunek jeden - bez błogosławieństwa Waszyngtonu
nikłe szanse powodzenia wszelakich ruchów.  Choć ostatnio jakby zaczęli
odpuszczać na arenie międzynarodowej,  bo i Wenezuela czy Boliwia,
czyżbyśmy byli świadkami słabnięcia imperium?

163. Data: 2020-04-19 00:51:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-18 09:02, Trybun wrote:
> [...]
alny-czas-katastrofy-smolenskiej

> Fakty widzieliśmy i słyszeliśmy na początku, zaraz po zdarzeniu. Później
> to już tylko przeróżne wersje mataczenia.  Fakty które były dostępne na
> początku ewidentnie wskazują że miejsce miał zamach.

Ale, nadal nic nie wiemy i jak to siem stalo...?

//bez szczegolowej rekonstrukcji wraku, (jak po Lockerby), to siem nigdy
nie dowiemy...

https://www.google.pl/search?hl=pl&tbm=isch&source=h
p&biw=&bih=&ei=coSbXqTuEebjkgXuoajoAQ&q=lockerby+rec
onstruction

164. Data: 2020-04-19 00:55:55

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-18 09:03, Trybun wrote:

> Chodzi o jej wygenerowanie. A to już koszty i tym samym handel. Taak że
> w tej kwestii nie widzę nadużyć jak to jest z ziemią.

Nie trzeba jej generowac, bo ona juz jest...

Przyleciala z kosmosu miliardy lat temu i np: zmagazynowala siem w
cialkach dinozaurow, czyli dzisiejszych pokladach ropy.

A dinozaury czyje som...?

165. Data: 2020-04-19 01:01:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-18 09:03, Trybun wrote:

> No pewnie że miała., Tak "wielcy" dzielą i kontrolują świat.  Nie widzę
> żadnych korzyści dla Rosji wynikających z rebelii na Ukrainie. Trudno
> jednoznacznie określić poziom strat jakie ponieśli z tego tytułu. Ale
> jedno jest pewne - to był niezwykle celny cios "zachodu" w swojego
> odwiecznego wroga.
>
> Zrzucanie całej winy na Izrael jest zwyczajnym nadużyciem.

"Rebelia" na Ukrainie, w ujsciu Donu i calym Krymie, a w szczegolnosci w
Sewastopolu, to byc albo nie byc, dla Rosji w Ciesninie Gibraltarskiej i
ogolnie na Atlantyku.

166. Data: 2020-04-19 01:13:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-18 09:05, Trybun wrote:
> [...]
-wrocic-do-elitarnego-grona-panstw-posiadajacych-bro
n-jadrowa-general-sbu/

> Czyli sugerujesz że wojska Rosji powinny (miały obowiązek) interweniować
> w reakcji na rebelię na Ukrainie?
>
> Wydaje się że na tej rebelii wszyscy zainteresowani stracili. Ukraina
> śladem m.in Polski miała trafić w całości pod but USA. Ukraińcy i Ruski
> nic poza stratami nie uzyskali.

//jak powyzej:

"Rebelia" na Ukrainie, w ujsciu Donu i calym Krymie, a w szczegolnosci w
Sewastopolu, to byc albo nie byc, dla Rosji w Ciesninie Gibraltarskiej i
ogolnie na Atlantyku.

Rosja, jako sygnatariusz Umowy Budapesztanskiej, miala z mocy prawa
miedzynarodowego _zagwarantowac_ integralnosc terytorialna Ukrainie.

Zrozum, ze tak siem nie da w dzisiejszych czasach, walic w chuja, jak to
robil Car Aleksy I Romanow, bo to powoduje eskalacje... i ponowna
proliferacje glowic atomowych.

https://kresy24.pl/ukraina-chce-nowego-memorandum-bu
dapesztanskiego-co-na-to-minsk/

167. Data: 2020-04-19 01:19:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-19 01:13, Izaura wrote:

> [...]
>
> Zrozum, ze tak siem nie da w dzisiejszych czasach, walic w chuja, jak to
> robil Car Aleksy I Romanow, bo to powoduje eskalacje...  i ponowna

//ktos tam w komentarzach napisal, ze: umowy z Rosja nie sa warte
papieru na ktorym zostaly napisane... :)

168. Data: 2020-04-19 01:26:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-18 09:05, Trybun wrote:

> W Libii całkiem możliwe, ale jest to kraj do "zagospodarowania", tak
> więc o jakichś podbojach nie może być mowy. To już Afganistan jest
> bardziej scalonym państwem niż obecna Libia.

Tu chodzi o 'zagospodarowanie' poprzez odciecie dostepu do wschodniej
czesci Morza Srodziemnego, ciesnin tureckich i calkowite odciecie Morza
Czarnego od tzw. 'swobody zeglugi', czyli wykolejenie wzrostu Ukrainy i
Rumunii, jako panstw morskich, tak jak to bylo za pierwszej komuny...

//poza tym na szelfie libijskim jest od chyja ropy...

169. Data: 2020-04-19 01:28:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-18 09:06, Trybun wrote:

> [...]
> odpuszczać na arenie międzynarodowej,  bo i Wenezuela czy Boliwia,
> czyżbyśmy byli świadkami słabnięcia imperium?

Tak wlasnie jest...
Imperium integruje sily na zachodni Pacyfik i Eurazje, dlatego wycofuje
siem z gownianych wojenek, jak w Iraku, czy Syrii.

170. Data: 2020-04-19 08:21:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A w POlsce:
https://m.youtube.com/watch?v=p3r9CDay2vY