POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

201. Data: 2020-04-21 08:41:34

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 23:06, Izaura pisze:

> pisze o tym co napedza te generatory...

Jejku, to one są generatorami. Oczywiście gadamy o prawach fizyki, a nie
tych duchowych.

202. Data: 2020-04-21 08:42:57

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 23:14, Izaura pisze:

> Nie dziw siem, ze pojawila siem rebelia...
> Mlodzi Ukraincy chcieli jezdzic po swiecie, tak samo jak ich
> rowiesnicy z Rumunii, Turcji, czy innych zakatkow swiata.
> To ze Jankesi od czasu Krzysztofa Kolumba gwarantuja swobode zeglugi
> po Swiatowym Oceanie, to i nic dziwnego, ze siem tam pojawili.
> Polska w dwudziestoleciu, chcac rozwijac sie gospodarczo i nie tylko,
> takze otworzyla siem na szeroki swiat i Swiatowy Ocean, dzieki USA,
> aby ominac kontynentalne blokady stawiana przez Niemcow.

A kto im zabraniał wyjazdów? Ukraińców znajdziesz w świecie więcej niż
Polaków, oczywiście mowa o ruchu turystycznym.

203. Data: 2020-04-21 08:45:04

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 23:28, Izaura pisze:
> [...]
dapesztanskiego-co-na-to-minsk/

> Zauwaz, ze bazy NATO, na zachod od Odry pojawily siem po tym jak Rosja
> zlamala porozumienie Budapesztanskie i zajela czesc Ukrainy. Tym samym
> zlamala inne miedzynarodowe porozumienie, zwane dla niepoznaki
> "konferencja dwa plus cztery".
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Konferencja_dwa_plus_c
ztery

> Rozmieszcznie rakiet w Turcji stracilo sens juz w czasach gdy pojawily
> siem rakiety typu:
> https://www.youtube.com/results?search_query=R36M2
> Wtedy, zarowno Turcja, jak i Kuba utracily swoje role platform
> startowych.
> Rola Tursji jest istotna z powodu gwarantowania swobody zeglugi przez
> Bosfor i sens Naszego Miedzymorza.
> Poza tym Rosja przezywa dalszy rozpad i wkrotce sama bedzie
> potrzebowac pomocy od reszty swiata, takze NATO i USA.

Nic Rosja nie złamała, przy nowych podziałach w Europie były różne umowy
i porozumienia. Wszystkie złammały USA. To jest jedyny agresor w
współczesnym świecie.

Dodałbym jeszcze że gdyby przy korycie trwał nadal g Jelcyn to Rosji
chyba już by nie było. imperialiści w taki czy inny sposób podbiliby ten
kraj.  Gdy Putin zaczął wreszcie porządkować sprawy to  zaraz w wrzask
USA o jakiejś agresji ze strony Rosji. O naszym zdaniu nie piszę bo my
Polacy takiego zdanie mieć nie możemy, nasze kolejne władze nie są
naszymi Polaków interesów, rzecznikami.

204. Data: 2020-04-21 08:45:47

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 23:34, Izaura pisze:

> Ale, tu nie chodzi o Ruska w kiblu...
> Jak pisalem powyzej, sami beda wkrotce potrzebowac pomocy Zachodu, jak
> im Syberia odpadnie.
>
> //zapewne o tym wiedza i staraja sie ugrac jak najwiecej do tego czasu...

Naprawdę czysta fantasy, to USA i jej pieski na łańcuchy są tym czego na
dzień dzisiejszy świat powinien się bać. Ich agresywna polityka wobec
wolnego świata może doprowadzić do 3wś. W końcu kiedyś na tronie Rosji
przestanie zasiadać gołąbek z gałązką oliwną w dziobie. Chiny też mogą
zaprzestać umizgów do terrorysty.

205. Data: 2020-04-21 08:47:02

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 23:35, Izaura pisze:

> To sa wlasnie te gowniane wojny w ktore zostali wkrecenie przed laty,
> zamiast pilnowac Pacyfiku...

Tylko co to za wojny? Przecie w takim Iraku ich obecność militarna jest
symboliczna, całką robotę dla niech wykonuje rada gubernatorska.
Okupacja części Syrii to też przy znikomej obecności armii na tym
terytorium.  Dzisiejsze podboje imperialne wyglądają już zupełnie
inaczej niż w "epoce kanonierek".

206. Data: 2020-04-21 11:41:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2020 o 08:38, Trybun pisze:

> Ty, widać nie wiesz, - ale dla ciebie jak dla każdego niedorozwoja
> intelektualnego zamach bądź jego brak to oficjalne komunikaty władzy,.

Ty jak typowy niedorozwój intelektualny negujesz logikę i dostępne
fakty. Fakty i logika wskazują, że zamachu nie było. Ale oczywiście dla
ciebie, jak dla typowego płaskoziemcy - brak dowodów na płaską Ziemię
wskazuje, że jest płaska, tak brak dowodów na zamach wskazuje na zamach.
I tyle właśnie jest warta ta twoja "logika".

Po drugie, znowu ci się we łbie pojebało, bo właśnie oficjalne
komunikaty tej oszołomskiej władzy mówią, że zamach był (myślisz, że
dlaczego tyle kasy sypią siostrze Antoninie żeby to udowodniła? sypią
sypią i gówno im wychodzi, a nie zamach - to tylko kolejny pretekst do
dojenia obywateli).
To właśnie ty, jak każdy niedorozwój, uwierzyłeś w komunikat tej chorej
władzy.
Więc nie pierdol, że dla ciebie to "wygląda jak zamach", bo tam nie
byłeś i nie widziałeś tego na własne oczy. A zresztą nawet gdybyś
widział na własne oczy, to taki głąb jak ty nie byłby w stanie
powiedzieć co widział.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

207. Data: 2020-04-21 11:45:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2020 o 08:45, Trybun pisze:

> Nic Rosja nie złamała, przy nowych podziałach w Europie były różne umowy
> i porozumienia. Wszystkie złammały USA. To jest jedyny agresor w
> współczesnym świecie.

To wierzysz w zamach smoleński czy nie? Skoro Rosja nie jest agresorem,
to kto w/g ciebie ten rzekomy zamach zrobił?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

208. Data: 2020-04-21 11:49:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2020 o 08:45, Trybun pisze:

> W końcu kiedyś na tronie Rosji
> przestanie zasiadać gołąbek z gałązką oliwną w dziobie.

Przestanie? Chcesz powiedzieć, że teraz siedzi?
Ja pierdolę... myślałem, że ty jesteś zwyczajnie chory psychicznie, a tu
się okazuje, że ty zwykły płatny ruski troll jesteś. I do tego marny...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

209. Data: 2020-04-21 14:31:27

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2020 o 11:41, Kviat pisze:

> [...]
> byłeś i nie widziałeś tego na własne oczy. A zresztą nawet gdybyś
> widział na własne oczy, to taki głąb jak ty nie byłby w stanie

A właśnie że był! Latający IŁ, zagadkowa mgła, utajnienie skrzynek, -
czarnych skrzynek, brak woli zwrotu wraku.. Jakie do diabła jeszcze ci
potrzebne dowody? Miotanie się p Antoniego też mają swoją wymowę.

210. Data: 2020-04-21 14:40:19

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2020 o 11:45, Kviat pisze:

> To wierzysz w zamach smoleński czy nie? Skoro Rosja nie jest
> agresorem, to kto w/g ciebie ten rzekomy zamach zrobił?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

O pojęciach agresji i spraw wokół możemy podyskutować, ale nie w tym
kontekście,. Sprawa zbyt drażliwa, a ja nie chcę wylądować w pace, mały
prowokatorku.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga