POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

221. Data: 2020-04-21 20:55:28

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2020 o 18:35, Trybun pisze:

> Była, zdjęcia/filmy robione zaraz po wypadku nie wykazują jakiegoś
> wielkiego zamglenia.

No i?

> Z drugiej strony trochę samolot z pierwszą transzą
> delegacji wylądował bez problemów.

Jak jest mgła i karambol na autostradzie, to też nie wszyscy się
rozbijają. Jednemu uda się wyhamować, a innemu nie. Ale to nie znaczy,
że był zamach na tego, któremu nie udało się wyhamować.

> Skrzynki należało badać w międzynarodowym gronie zaraz po zamachu.
>
> Można by na nim odkryć substancję do "zagęszczania mgły".

Skoro nie odkryto, to niezbity dowód, że "substancja do zagęszczania
mgły" na skrzynkach była? Dobrze się czujesz?

I ta substancja to jakaś inteligentna musi być, skoro mogła się
przykleić tylko do czarnych skrzynek... Jakiś spiskowiec wytarł czarną
skrzynkę i spoko. A nie... sorry... przecież powycierał też wszystkie
części wraku i zwłoki zanim je przywieziono do Polski. A nie... sorry...
przysłali całą armię spiskowców zanim ktoś się zdążył zorientować, bo
jeden nie dałby rady wszystkiego szmatką przelecieć.
Dobrze się czujesz?

> Oj coś ci się panie Olafie pomyliło, ja nic nie twierdzę w sprawie
> kształtu ziemi.

Nie kłam. Kształt Ziemi jest znany. Twierdzenie, że nie wiesz jaki
Ziemia ma kształt niczym się nie różni od płaskoziemców, trapezoziemców
i wklęsłoziemców.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

222. Data: 2020-04-21 21:39:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2020 o 18:37, Trybun pisze:

> I po tych jego nawrotach mgła stała się tak jakby bardzo gęsta.

Byłeś na miejscu, miałeś przy sobie miernik gęstości mgły, czy tak na
słowo uwierzyłeś jakiemuś oszołomowi?

> Samolot z BORowcami i dziennikarzami ląduje bez problemu, zaraz po całym
> zdarzeniu jest prawie niewidoczna.  Dla ciebie to pewnie nic - dla mnie
> zagadka.

I ta "zagadka" jest dla ciebie dowodem? Od kiedy zagadki są dowodami?
Dobrze się czujesz?

Dla ciebie wiele najprostszych rzeczy jest zagadką.
Nawet mgła.
Co w tym dziwnego, że mgła się pojawia i znika? Do szkoły podstawowej
chodziłeś? Nigdy mgły nie widziałeś?

> Oficjalnie podawane komunikaty milczały o przekazaniu skrzynek Polsce,
> zaprzeczały temu.

O czym ty bredzisz?
https://www.newsweek.pl/polska/katastrofa-w-smolensk
u-trzecia-czarna-skrzynka-tu-154-w-polsce/1ckx6fy

Brednie o podmianie czarnych skrzynek pojawiły się na prawackich
spiskowych portalach kilka lat później, pewnie rozsiewane przez takich
płatnych trolli jak ty.

> Jasne, ale to mi daje pretekst do myślenia i może być argumentem że chcą
> w ten sposób coś zataić.

Ale to nie jest DOWÓD na zamach. To są spekulacje.
Twoje "myślenie" tym bardziej nie jest dowodem na zamach.

> Jeżeli chcesz o cos zapytać,

Ciebie? LOL :)

> np. o powody zamachu to i tu mam na to
> swoja teorię,

TEORIĘ.
Nie dowód.
Twoje teorie które tu przedstawiasz na grupie są tak z dupy wzięte, że
nie tylko nie nadają się na dowód, ale nawet nie nadają się na nazywanie
ich teoriami.
Płaskoziemcy i wyznawcy reptilian też maja swoje "teorie". Gdyby ludzie
rozważali na poważnie każdą głupotę każdego oszołoma, to nie miałbyś na
czym pisać postów na grupę dyskusyjną.

> wystarczy zapytać a nie robić jakieś głupkowate wycieczki
> pod moim adresem.

Nie bredź. I nie próbuj robić z siebie męczennika. Miałem pytać o twoją
"teorię" substancji zagęszczającej mgłę? LOL :)

> Jaki "mój ukochany Putin"? Rzetelna ocena sytuacji to
> dla ciebie znaczy miłość do czegoś?

No pewnie. Bo gołąbek pokoju-Putin, to rzetelna ocena sytuacji :):)
Najśmieszniejsze jest to, że tobie się wydaje, że taka "ocena sytuacji"
jest rzetelna. A mniej śmieszne jest to, że płacą ci za to żebyś tak pisał.

> No tak - jakiś profesor z brodą nie powiedział w tv że to zamach a więc
> dla ciebie go nie było.

Nie ściemniaj.
Pokaż JEDEN dowód.

Tobie jakiś oszołom powiedział, że to był zamach i uwierzyłeś bez dowodu.

> Sprawa jest bardziej złożona,

No to był zamach, czy nie?

> wytęż mózgownice i sam sobie odpowiedz czy
> zamach w tej wersji

Jeszcze nie podałeś nawet JEDNEGO dowodu na zamach, a już rozważasz
wersje zamachu...
Chłopie, ty masz gonitwę myśli.
Albo jesteś przepracowany (dużo ci ruskie płacą za trollowanie?), albo...
https://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zdrowie-p
sychiczne/natlok-mysli-objaw-min-nerwicy-i-nadczynno
sci-tarczycy-przyczyny-aa-qpMk-Gxgs-36bM.html

> Putin to wytrawny szachista

I gołąbek pokoju niesłusznie oskarżany o imperializm przez amerykańskich
imperialistów. LOL

> a nie jakiś drwal wywijający
> siekierą

Zaczynam podejrzewać, że się zakochałeś.

> jak twoi umiłowani z za oceanu.

No cóż... ale i tak nie spodziewałem się, że cokolwiek dotrze do twojej
hmmm... "świadomości".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

223. Data: 2020-04-21 21:47:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2020 o 18:38, Trybun pisze:

> Jesteś aż tak głupi że nie rozumiesz podstawowych pojęć. Jeżeli to nie
> przekracza twoich możliwości intelektualnych

Twój sposób "rozumowania" niewątpliwie przekracza moje możliwości
intelektualne.
I się tego nie wstydzę, a wręcz przeciwnie.

> to zastanów się nad
> znaczeniem słowa "agresja, agresor" i w jakich sytuacjach możesz tego
> używać.

No to mi wytłumacz.
Wierzysz, że był zamach.

Więc kto w/g ciebie przeprowadził ten zamach? Gołąbek pokoju Putin?
Imperialistyczni przedstawiciele zła Amerykanie?

Czy ktoś, kto przeprowadza zamach jest agresorem, czy robi to z miłości
do bliźniego?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

224. Data: 2020-04-22 00:32:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-21 08:40, Trybun wrote:

> No właśnie, ale komu zależy na rzetelności, oczywiście chodzi o tzw
> ludzi decyzyjnych.. oni żyją z matactw i zakłamania.  Moim zdaniem
> trzymanie się TYCH korzeni jest błędne - już "grecka logika"  nie miała
> zdrowej (choćby Obrona Sokratesa) bazy. Dla rozsądku najlepiej byłoby
> odciąć się od niej w całości. To tak jak z powstaniem USA, ile jankesi
> zyskali odrzucając utarte wzorce i budując swoje państwo na nowych
> fundamentach?

Jak siem tak przygladam tym, tam w tej Ameryce, to mam dalal wrazenie,
ze to jest nadal posiadlosc HM Queen Elizabeth II...

//tyle tylko, ze to takie 'zbrojne ramie'.

225. Data: 2020-04-22 00:34:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-21 08:41, Trybun wrote:

> Jejku, to one są generatorami. Oczywiście gadamy o prawach fizyki, a nie
> tych duchowych.

Ale, zgodnie z prawami fizyki, jaka energia napedza te generatory...?

//przypominam, ze energia jest niezniszczalna... nie da siem jej ani
zniszczyc, ani stworzyc.

226. Data: 2020-04-22 00:37:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-21 08:42, Trybun wrote:

> A kto im zabraniał wyjazdów? Ukraińców znajdziesz w świecie więcej niż
> Polaków, oczywiście mowa o ruchu turystycznym.

Popatrz na te biedna Ukraine i tych Ukraincow i zweryfikuj poglad, kogo
tam stac na bilet lotniczy...?

227. Data: 2020-04-22 00:43:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-21 08:45, Trybun wrote:
> [...]
dapesztanskiego-co-na-to-minsk/

ztery

> Nic Rosja nie złamała, przy nowych podziałach w Europie były różne umowy
> i porozumienia. Wszystkie złammały USA. To jest jedyny agresor w
> współczesnym świecie.
>
> Dodałbym jeszcze że gdyby przy korycie trwał nadal g Jelcyn to Rosji
> chyba już by nie było. imperialiści w taki czy inny sposób podbiliby ten
> kraj.  Gdy Putin zaczął wreszcie porządkować sprawy to  zaraz w wrzask
> USA o jakiejś agresji ze strony Rosji. O naszym zdaniu nie piszę bo my
> Polacy takiego zdanie mieć nie możemy, nasze kolejne władze nie są
> naszymi Polaków interesów, rzecznikami.

Bylo porozumienie na konferencji "dwa plus cztery" o 'zasiekach' NATO na
Odrze i wycofaniu rakiet z Kaliningradu.
//to tyle w temacie...

Z calym szacunkiem dla Putina, ale on niczego nie porzadkuje, wrecz
przeciwnie prowadzi tamten biedny kraj wprost do ruiny.
Popatrz co zrobili z Chodorkowskim, ktory chcial by wszystkie srodki z
handlu ropa i gazem inwestowac w kraju...?

228. Data: 2020-04-22 00:46:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-21 08:45, Trybun wrote:

> Naprawdę czysta fantasy, to USA i jej pieski na łańcuchy są tym czego na
> dzień dzisiejszy świat powinien się bać. Ich agresywna polityka wobec
> wolnego świata może doprowadzić do 3wś. W końcu kiedyś na tronie Rosji
> przestanie zasiadać gołąbek z gałązką oliwną w dziobie. Chiny też mogą
> zaprzestać umizgów do terrorysty.

Ale zauwaz, ze Rosja to jak by nie bylo cywilizacja chrzescinanska i
znacznie blizej im do Europy i USA, niz do Panstwa Srodka.

Zapewniam, ze wkrotce zobaczysz te koalicje Jankesow z Kagiebistami...
//jesli jeszcze jej nie widac?

229. Data: 2020-04-22 00:50:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-21 08:47, Trybun wrote:

> Tylko co to za wojny? Przecie w takim Iraku ich obecność militarna jest
> symboliczna, całką robotę dla niech wykonuje rada gubernatorska.
> Okupacja części Syrii to też przy znikomej obecności armii na tym
> terytorium.  Dzisiejsze podboje imperialne wyglądają już zupełnie
> inaczej niż w "epoce kanonierek".

N wlasnie... tak wygladaja 'gowniane' wojny ladowe, prowadzone przez
potege morska... zupelnie bez sensu. Zostali wkreceni w te wojne, bo
siem komus zamarzyl rurociag z Iraku nad Morze Srodziemne...

230. Data: 2020-04-22 01:01:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-21 21:39, Kviat wrote:

> No cóż... ale i tak nie spodziewałem się, że cokolwiek dotrze do twojej
> hmmm... "świadomości".

A to dociera to twojej paly...?

http://ziut.neon24.pl/post/133572,ustalam-nowy-oficj
alny-czas-katastrofy-smolenskiej

"Komisja Millera" ustaliła, że godzina katastrofy to 6:41:07 (czasu) UTC

Komisja Millera na str. 13-14

RAPORTU KOŃCOWEGO > http://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm.pdf podała:

STR.13: W dniu lotu załoga przybyła do jednostki w godzinach 2:00 (1) - 3:35

Od godziny4:21 cała załoga znajdowała się na pokładzie samolotu i
oczekiwała na przybycie pasażerów. Start zaplanowany był na godzinę 5:00.

STR.14: O godzinie UTC 4:41 na pokład samolotu TU-154M weszła pierwsza
grupa pasażerów. O godzinie UTC 5:07 pod samolot podjechał, w asyście
funkcjonariuszy BOR, samochód z Prezydentem RP i jego Małżonką. Wejście
na pokład ostatnich pasażerów nastąpiło o 5:08.- Samolot wystartował o 5:27

(1) W raporcie przyjęto czas UTC. Różnica między lokalnym czasem
warszawskim a czasem UTC wynosiła +2 godziny, natomiast pomiędzy czasem
moskiewskim (obowiązującym w miejscu zdarzenia) a czasem UTC +4 godziny"
/// TAK PISZE W RAPORCIE MILLERA / KONIEC CYTATU ///

Różnica w czasie między Nowym Jorkiem i Moskwą w dniu 10.04.10 wynosiła
równe 8 godzin! - Oznacza to, że "Komisja Millera" podała błędną
oficjalną godzinę katastrofy! - To jest fakt zapisany w dokumentach!

i dalej...

Zgodnie z powyższym ustaliłem nowy czas wydarzeń w Smoleńsku

NOWY WARSZAWSKI CZAS LOKALNY WYLOTU
UTC 5:41(+1) = 6:41 - ZAMIAST - UTC 5:41 (+2) = 7:41

NOWY WARSZAWSKI CZAS LOKALNY KATASTROFY
UTC 6:41 (+1) = 7:41 - ZAMIAST - UTC 6:41 (+2) = 8:41

NOWY SMOLEŃSKO-MOSKIEWSKI CZAS LOKALNY WYLOTU
UTC 5:41 (+3) = 8:41 - ZAMIAST - UTC 5:41 (+4) = 9:41

NOWY SMOLEŃSKO-MOSKIEWSKI CZAS LOKALNY KATASTROFY
UTC 6:41 (+3) = 9:41 - ZAMIAST - UTC 6:41 (+4) = 10:41

* Uaktualnione i poprawione
= 1 godz. wcześniej od oficjalnie podanego czasu wydarzeń.

Co się działo przez pierwszą godzinę po upadku tupolewa w Smoleńsku?

http://ziut.neon24.pl/post/133572,ustalam-nowy-oficj
alny-czas-katastrofy-smolenskiej

Piąte Królestwo...
Natura kobiet