POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

261. Data: 2020-04-23 02:55:24

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 02:53, Izaura wrote:

> Posluchaj tego krociutkiego fragmentu o tym, jakim trzeba byc geniusze,
> by stworzyc lad swiatowy, w ktorym nie powstaja balansujace przeciwko
> temu ladowi, koalicje. Gdzie wszyscy czerpia korzysci ze swobody
> zeglugi, nawet pobite w II wojnie mocarstwa, jak Niemcy i Japonia...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=cPIyMA9hRUA&feature=
youtu.be&t=1737

//albo troszke wczesniej...

https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=1465

262. Data: 2020-04-23 02:59:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-22 12:04, m...@g...com wrote:
> Krajski na swierzutKO jak nam wlasnie zamierzajom "PO-KOjowo" wprowadzic NWO:
> https://m.youtube.com/watch?v=SBsjna3OfQg
> https://youtube.com/watch?v=SBsjna3OfQg

https://www.youtube.com/results?search_query=Qanon

//ostatnio napisal, ze : 'kukurydza zostala zebrana..."

263. Data: 2020-04-23 09:30:53

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 01:36, Izaura pisze:

> Odnosze jednak wrazenie, ze to tylko tak medialnie... dla prasy, a za
> tzw. sznurki, nadal pociagaja stare rody wywodzace siem z Babilonu,
> czy Egiptu.
>
> --

Ale próby przerwania tej chorej pępowiny są przeprowadzane. Jednak
"tradycjonaliści" stawiają silny opór. Np Gruzja, skamieliny sprawiły że
cały trud Saakaszwilego w budowie nowoczesnego państwa poszedł na marne.

264. Data: 2020-04-23 09:32:18

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 01:46, Izaura pisze:

> No jak nie...?
> Cieplo, ktore zewszad dociera do nas z Wszechswiata, to przeciez
> energia. Ta energie wykorzystuja rosliny i zwierzeta do budowy swoich
> organizmow a po milionach lat nafciaze sprzedaja ja biedakom.
>
> //ale, ostatnio, zdaje siem pojawil siem Palec Bozy...
>
> WTI - 13,15 $/Br
> Brent - 19,23 $/Br
> nie podali ile ropa Ural...
>
> https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/7386825
,ropa-naftowa-barylka-cena.html

> --

No ale jak bez generatora będziesz korzystać z tego ciepła (energii)? A
wszechświat to zdaje się temperatury wysoko ujemne a nie ciepło.

Orlen - ON/4.5zł/l

Lotos - ON/4.45zł/l Na tym całym "krachu" na rynku paliwowym Polak
zyskał 50gr na litrze paliwa. Wniosek prosty to nie samo paliwo jest
drogie, a doprowadzenie go do stanu użytkowego. W następnej fazie
potrzeba jeszcze generatorów do jego przetwarzania w korzyść dla ludzi.
Sama ropa w stanie naturalnym to praktycznie trucizna.

265. Data: 2020-04-23 09:33:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 01:59, Izaura pisze:

> Napisz, ze niektorym Ukraincom...
>
> Jak tak patrze na tych mlodych chlopcow i dziewczeta z tej Ukrainy,
> gdy tu przyjezdzaja do pracy i opowiadaja co siem tam dzieje, to im
> siem nie dziwie, ze dopiero po latach pobytu i pracy w Polsce,
> zaczynaja cenic siebie i swoja prace.
>
> https://gp24.pl/rosna-oczekiwania-ukraincow-na-polsk
im-rynku-pracy-u-nas-tez/ar/c3-14750288

> //u nich jeszcze obowiazuje kodeks pracy z 1971 roku.
>
> https://www.obserwatorfinansowy.pl/bez-kategorii/rot
ator/nowy-kodeks-pracy-spowoduje-kolejna-fale-emigra
cji-z-ukrainy/

To też za sprawą rebelii, wcześniej ci Ukraińcy pracowali w Rosji,
różnica taka że tam nie byli postrzegani jako cudzoziemcy. A Polska to
raczej nie miejsce ich marzeń pod względem pracy i wysokości płac  a
zwykła  konieczność, bo i blisko a i język nie jest w praktyce żadną
przeszkodą.

266. Data: 2020-04-23 09:34:33

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 02:03, Izaura pisze:

im-rynku-pracy-u-nas-tez/ar/c3-14750288

ator/nowy-kodeks-pracy-spowoduje-kolejna-fale-emigra
cji-z-ukrainy/

> //a sputnik swoje... dalej jatrzy i wsadza kij w mrowisko...
> //widac juz siem boja, ze na Ukrainie siem poprawi...
>
> https://pl.sputniknews.com/opinie/201808298683179-uk
raina-zarobki-praca-polska-ukraincy-zbior-borowki-se
zonowa-youtube-kowal-sputnik/

Sputnik pisze o rzeczach o których polskie media z takiego czy innego
powodu milczą. Naprawdę kwalifikujesz jako jątrzenie przypomnienie nam
naszego paktu z Hitlerem albo antysemicką postawę naszego przedwojennego
ambasadora w Berlinie?

267. Data: 2020-04-23 09:35:09

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 02:06, Izaura pisze:

> To nie widzisz jaka histeryczka...?

No jakoś nie bardzo. To że intelektem nie grzeszy to widać bez
okularów,  ale to przecie cecha nie tylko bab..

268. Data: 2020-04-23 09:35:55

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 02:34, Izaura pisze:

> Podczas konferencji dotyczacej zjednoczenia Niemiec, w 1990 umowa
> zwana "dwa plus cztery", dotyczyla nierozmieszczania stalych baz
> wojskowych na zachodnim brzegu Odry i wycofanie broni ofensywnej z
> Kaliningradu.
>
> Rakiety (Iskander), w Kaliningradzie pojawily siem ponownie w 2008
> roku. Wtedy rozpoczely siem w Polsce i Czechac rozmowy o budowie
> tarczy antyrakietowej.
>
> https://www.money.pl/gospodarka/polityka/artykul/ros
ja;rakiety;x-55;odpowiedzia;na;tarcze,43,0,385835.ht
ml

Pamiętam tamte czasy, było zobowiązanie o nierozmieszczaniu baz na
terenie byłego NRD.  Tymczasem NATO poszło daleko dalej.

Zasięg królewieckich Iskanderów z tamtych czasów  to około 500km. Czyli
śmiało możemy je zaliczyć do arsenału obronnego w odpowiedzi na
agresywne ruchy NATO.

269. Data: 2020-04-23 09:37:47

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 02:39, Izaura pisze:

> Nie wiem, nie bylem u niego ksiegowym...
>
> Niemniej jednak, goscia spuscili po brzytwie, gdy osmielil siem
> wystartowac w wyborach prezydenckich...
>
> //widac z tego, ze tam na Syberii, byl lubiany i mogl zostac prezydentem.

Syberia to akurat kojarzy mi się z innym oligarchą - g Abramowiczem.
Uciekł za granicę. Myślisz że też jest bez winy, i byłby łagodniej
potraktowany od Chodorkowskiego?

Nie, nie bronię w tej kwestii Putina, w walce o tron Rosji zachowuje się
jak zwykły rzezimieszek. Ale w powyższym przypadku raczej nie mozemy
mowić o ""rzezi niewiniątek"..

270. Data: 2020-04-23 09:38:38

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 02:44, Izaura pisze:

> Obecnie sytuacja wydaje sie byc zblizona raczej do takiej, ze Rosja na
> dwie drogi. Moze stac siem zapleczem surowcowym dla Chin, albo,
> przystapic jako Junior partner do koalicji z USA.

Albo zbuduje własną potęgę.  Parę lat temu wydawało się że imperialiści
rzucą Rosję na kolana tymi swoimi restrykcjami na eksport żywności,
tymczasem już w zeszłym roku Rosja stała się eksporterem pszenicy. Jakby
nie patrzeć Rosja to kraj o wielkich możliwościach i nie wykorzystywanym
potencjale, tak że osobiście widzę w świecie inną rolę Rosji niż petent
u drzwi Chin czy USA.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga