POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

281. Data: 2020-04-24 02:32:07

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 09:38, Trybun wrote:

> Albo zbuduje własną potęgę.  Parę lat temu wydawało się że imperialiści
> rzucą Rosję na kolana tymi swoimi restrykcjami na eksport żywności,
> tymczasem już w zeszłym roku Rosja stała się eksporterem pszenicy. Jakby
> nie patrzeć Rosja to kraj o wielkich możliwościach i nie wykorzystywanym
> potencjale, tak że osobiście widzę w świecie inną rolę Rosji niż petent
> u drzwi Chin czy USA.

Wlasnie chodzi o te mozliwosci... i ten potencjal... caly czas
zaangazowany na silowe spinanie wszystkiego do kupy.

//zycze im jak najlepiej, ale jesli ropa bedzie nadal po 5$ za barylke,
to moga pojawic siem jakies silniejsze, niz dotychczas, ruchy odsrodkowe...

282. Data: 2020-04-24 02:51:46

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 09:40, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=1737

> Żadnym tam geniuszem. Wszystko oparte na sile. Było referendum w
> Niemczech czy Japonii względem obecności wojsk USA na ich terytorium?
> Jaka tam swoboda - nie dalej jak kilka dni temu znowu przeszkodziły w
> czymś tam ruskie samoloty amerykańskim nad Bałtykiem, to jest wg ciebie
> ten "genialny ład", terroryzować innych przy drzwiach do ich domu?

W Japonii to sam Cesarz zadecydowal by przyjac warunki 'Deklaracji
poczdamskiej'.

"W dniu 14 sierpnia, mimo sprzeciwów ze strony wojskowych, cesarz
zdecydował się na ,,coś, co było nie do pomyślenia"[2]. Tego samego dnia
zwołał posiedzenie gabinetu i wygłosił mowę, która jego samego
doprowadziła do łez i wywołała szloch na sali. Zażądał przygotowania
reskryptu kapitulacyjnego i ofiarował się wygłosić orędzie, aby naród
pogodził się z kapitulacją. Tego samego dnia nagrał na płycie
przemówienie, które nadano przez radio następnego dnia w południe[3].
Zostało ono wygłoszone formalnym, dworskim (klasycznym) językiem, co
przy złej jakości przekazu radiowego spowodowało, że dla zwykłych ludzi
było mało zrozumiałe. Cesarz nie odniósł się w nim bezpośrednio do
kapitulacji, ale jedynie stwierdził, iż rząd został poinstruowany do
przyjęcia warunków Deklaracji poczdamskiej. "

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kapitulacja_Japonii

A w Niemczech bylo jeszcze ciekawiej... i jest do dzis!
Trzecia Rzesza nigdy nie skapitulowala. Skapitulowaly poszczegolne
rodzaje sil zbrojnych, Wehrmacht, Luftwaffe i Kriegsmarine.

tu krotki komentarz:

https://twitter.com/coolfonpl/status/106654697111522
0992

W 1948 pojawila siem RFN, jako spolka GmbH i taki stan prawny jest do
dzis. Disiejsza Bundesrepublik nie ma nawet Konstytucji, tylko ustawe
zasadnicza, zwana: Grundgesetz a kazdy nowy Kanclerz lata do Waszyngtonu
podpisywac lojalke. I podobno ma tak latac do 2099 roku.

https://niepoprawni.pl/blog/rafal-brzeski/kanclerska
-lojalka

Jednak to nie przeszkodzilo, by Bundesrepublik Deutschland, gospodarczo
stala siem najpotezniejsza w Europie, z wplywami gospodarczymi na calym
swiecie.

tu troche o tym jak do tego doszlo:

RWI 08. Sekrety niemieckiego cudu gospodarczego - dr Rafał Brzeski

https://www.youtube.com/watch?v=TUtFyz6H87M

//warto posluchac, jest tam tez caly szereg innych watkow i dygresji...

283. Data: 2020-04-24 03:15:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 09:40, Trybun wrote:
> nie dalej jak kilka dni temu znowu przeszkodziły w czymś tam ruskie
> samoloty amerykańskim nad Bałtykiem, to jest wg ciebie ten "genialny
> ład", terroryzować innych przy drzwiach do ich domu?

Przeciez nikt im nie broni latac po Swiatowym Oceania, nawet z bombami
atomowymi...

http://www.nrhz.de/flyer/beitrag.php?id=25607

https://pbs.twimg.com/media/DuFOL8MXcAEAvzp?format=j
pg&name=medium

//moze w Wenezueli elektrownie atomowa buduja...?

284. Data: 2020-04-24 03:20:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-24 03:15, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://pbs.twimg.com/media/DuFOL8MXcAEAvzp?format=j
pg&name=medium

> //moze w Wenezueli elektrownie atomowa buduja...?

//ale, jak przed letnim palacem krolewskim latajom z bombami, to siem
nie dziw, ze siem starucha denerwuje...

https://a57.foxnews.com/static.foxnews.com/foxnews.c
om/content/uploads/2018/09/1862/1048/bomber-intercep
t-920b.jpg?ve=1&tl=1

https://a57.foxnews.com/static.foxnews.com/foxnews.c
om/content/uploads/2018/09/1862/1048/bomber-intercep
t-920b.jpg?ve=1&tl=1

https://zh-prod-1cc738ca-7d3b-4a72-b792-20bd8d8fa069
.storage.googleapis.com/s3fs-public/styles/inline_im
age_desktop/public/inline-images/russian-bombers-fli
ght-path-1202772.jpg?itok=bUhj5_Qe

https://www.zerohedge.com/news/2018-01-15/british-fi
ghter-jets-intercept-russian-strategic-bombers-appro
aching-uk

285. Data: 2020-04-25 11:49:54

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2020 o 01:27, Izaura pisze:

> Niestety... Gruzja to szczegolny przypadek geopolityczny, jak Nepal,
> ktory lezy miedzy Tybetem a Kaszmirem.
>
> //ale, historycznie dosc mocno powiazany z chrzescijanska Europa...

Ty nie chodzi o kraj - po prostu prawdziwi reformatorzy jakoś nigdzie
nie mogą się dopchać do koryta. Coś wybitnie złego jest w tych ogólnych
wyborach władz. Bo mimo tego że wszyscy wiedzą że jest dużo rzeczy do
naprawy nikt się tym nie zajmuje po dojściu do koryta.

286. Data: 2020-04-25 11:50:55

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2020 o 01:44, Izaura pisze:
> [...]
,ropa-naftowa-barylka-cena.html

> Ta, srednio 2.7 [K] we Wszechswiecie... Niemniej jednak, wszelka
> energia we wszystkich nosnikach z tamtad pochodzi.
>
> Cena paliwa na pompie, to przede wszystkim akcyza i VAT...
>
> https://galeria.bankier.pl/p/b/2/6ddaf78069a0f9-645-
283-0-0-1097-482.png

> Teraz jak surowce na swiatowej gieldzie tanie, to trzeba bedzie
> zmienic podstawe prawna w wiekszosci panstw, zeby nadal uzyskiwac
> wplywy do budzetu.
>
> //z ta ropa ze zloza, to tez roznie jest... sa takie, ze mozna prosto
> do benzyniaka wlac... np: ta iranska.

No, może słowo "generator" jest niezbyt dobrze dobrane, konwerter by
było chyba właściwsze, jednak sama istota zagadnienia się nie zmiania -
ta energia wygenerowana przez kosmos (słońce) aby była bezpośrednio
przydatna człowiekowi musi przechodzić konwerter, a że konwertery w
lesie nie rosną tak że i opłaty pobierane za energię można uznać za
zasadne. Za to stanowcze i zdecydowane NIE dla tego wariactwa z
podatkami które płacimy praktycznie za wszystko..

287. Data: 2020-04-25 11:51:32

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2020 o 02:00, Izaura pisze:

> Dlatego jest Internet i youtube i tam mozna posluchac co Ukraincy
> wiedza i sadza o Polsce i Polakach.
>
> //poza tym, patologie zdarzajom siem wszedzie...

Nie,. Zdanie pojedynczych osób nie są i nie mogą być wyznacznikiem
czegoś całego.  Paradoksem jest to że ta część Ukraińców których w taki
czy inny sposób wspieramy  niestety ma nas gdzieś, słowa sympatii
mogliśmy usłyszeć tylko od tych przeciwko którym interesom teraz jawnie
działamy.

288. Data: 2020-04-25 11:52:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2020 o 02:03, Izaura pisze:

> A ten ambasador w Berlinie, to nie czasem ten, ktory wystawil tysiace
> falszych argentynskich paszportow...?
>
> /jesli to ten, to nie dziw siem, ze publicznie kreowal siem na
> antysemitnika :)

Nie wiem, ale chyba nie. Zresztą problem nie w ambasadorze, bo był jaki
był, nie ma przecie przymusu kochać kogokolwiek, choćby z Żydami na
czele. Problem w tym że my się tego wypieramy. Takie podejście do
historii jest niedopuszczalne.

289. Data: 2020-04-25 11:53:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2020 o 01:57, Izaura pisze:

> Cos tam w tej Rassiji od czasu wojny w Gruzji, (2008), pozmienialo
> siem w zakresie zatrudniania...?
>
> //poza tym, nie spotkalem Ukrainca, ktory by lubil Rosjan... (chyba,
> ze to Ukrainiec z rosyjskimi korzeniami :) .

Nie wiem, nie jestem w temacie dość oblatany,. Słyszałem tylko że na
skutek zwrotu Ukrainy na Zachód pracę w Rosji może straci klika milionów
Ukraińców.

Możliwe, ogólne referendum rozwiałoby wątpliwości dokąd Ukraińcom bliżej
- do Rosji, USA czy ew samodzielność. Podejrzewam jednak że i im nie nie
będzie dany żaden wybór.

290. Data: 2020-04-25 11:54:13

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2020 o 02:10, Izaura pisze:

> Jak dla mnie, to zbyt impulsywnie reaguje...
>
> /i nie wyglada na osobowosc borderline, tylko, jakas stabilna.

Już pomijając płeć - biedny człowiek, wyznaje najgorszy z możliwych
rodzaj wiary..

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga