POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

351. Data: 2020-05-02 15:16:58

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 23:12, Izaura pisze:
> [...]
a_Sowietskogo_Sojuza_Kuzniecow

> Sruby to ma, tylko reaktor siem zdupczyl i pare do turbin grzejom
> ropa... znaczy, dali rade...
>
> https://pl.sputniknews.com/swiat/2019120211438232-zr
odlo-opowiedzialo-o-realizacji-projektu-nowego-rosyj
skiego-lotniskowca-sputnik/

Podobno że nie ma śrub i nawet najmniejszego ruchu nie może wykonać bez
holowników. Choć to wiadomość sprzed jakiegoś czasu i ostatnio mogło się
to zmienić. Ale opinia panuje dość zgodna - Kuzniecow nadaje się jedynie
na żyletki. Kwestia nie tylko w jego sprawności, kacap po prostu nie ma
samolotów które mogłyby z niego korzystać.

352. Data: 2020-05-02 15:19:00

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 23:24, Izaura pisze:

> [...]
odlo-opowiedzialo-o-realizacji-projektu-nowego-rosyj
skiego-lotniskowca-sputnik/

> //a ten nowy to dopiero moze namieszac...

08140-okret-Rosja-sputnik/

Bardzo mało prawdopodobne. Rosja leży w tylu strefach czasowych (czyli
wielkim obszarze) że jakieś okręty do obrony jej niepotrzebne.

353. Data: 2020-05-02 15:19:24

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 23:30, Izaura pisze:

> Eee, to nie Unia...
>
> Czy wywiad cywilny PRL został przejęty przez amerykańskie służby
> specjalne?
> https://youtu.be/wOVTkDaNRHg?t=390
>
> //warto posluchac, dokad jest...

Unia. USA interesują kontakty tylko z naszymi władykami, a Polacy i
nasze prawa i korzyści to im wiszą.

354. Data: 2020-05-02 15:20:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 19:51, Izaura pisze:

> [...]
> i gazowych."
>

> Zachod sie przerazil, ze powstala zmowa dwoch najwiekszych armi na
> kontynencie. Zachod wtedy zrozumial, ze caly ograniczenia nalozone na
> Niemcy w Traktacie Wersalskim sa zupelnie nieskuteczne.
>
> Fakty som takie, ze bez tych poligonow nad Wolga i Kama, Trzecia
> rzesza nie miala by w ogole czym zaczynac we wrzesniu 39. Nie mieli by
> zadnych doswiadczen w artyleri, czy broni pancernej. Nie mieli by ani
> jednego ostrzelanego oficera.
> Bez paliwa z kaspijskich zloz, zaden niemiecki bombowiec, ani
> mysliwiec nie wzbil by siem w powietrze.

O co chodzi, - Zachód i cały  świat skazywał ZSRR na partnerstwo z
Rzeszą,. W porewolucyjnej Rosji nie było nic, nawet samowystarczalność
żywnościowa wysoce niedostateczna.  I myślisz że to porozumienie między
nimi było motorem Hitlera do podboju Europy? Ja twierdzę że to pakty
Hitlera z mocnymi współczesnego świata dawały mu wolną rękę. Z ZSRR w
tamtych czasach nic i nikt się nie liczył.

355. Data: 2020-05-02 15:21:05

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 23:42, Izaura pisze:

> Moze, sponsor nie pozwala...
>
> https://youtu.be/ZFunccG_C7E?list=PLbisLMVE0UkalnLQv
y0r-q0ixMNjYrBBU&t=30

Może, tymczasem rzetelny obserwator chyba nie powinien widzieć w nich
pogrobowców faszyzmu jak to niektórzy sugerują. Dla niego nieważne jest
jak się chłopaki bawią i w jaki sposób zamawiają piwo, liczą się
deklaracje, a te zupełnie nie potwierdzają rewelacji TVN i sp-ki.
Wrzaski zamaskowanych krzykaczy na ich demonstracjach jeszcze bardziej
mnie utwierdzają że taki ruch w Polsce jest komuś wielce niewygodny.

356. Data: 2020-05-02 15:21:51

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 23:52, Izaura pisze:

> Sytuacja komplikuje siem jeszcze bardziej, bo doszedl nowy znaczacy
> gracz... Chinczycy takze patrza na pomost Czarnomorsko_Baltycki.
>
> Tu jest mowa, o tym jak uczone som elity w swiecie...
> Jacek Bartosiak - o sytuacji Polski i Świata w obliczu konfliktu USA -
> Chiny (1/2)
> https://www.youtube.com/watch?v=ipubiPXLb8g
>
> i to swierze...
> Jacek Bartosiak i prof. Bogdan Góralczyk o tym jak zmieniły się Chiny
> i USA
> https://www.youtube.com/watch?v=lNVxTdF8yzg
>
> //obydwa... zajebiste!

Właśnie m.in ze względu na ekspansję Chin warto by było pomyśleć nad
alternatywą dla Unii. Teraz jest bardzo dobry punkt wyjściowy kiedy
Ukraina stoi w rozkroku i zastanawia się nad kierunkiem jaki obrać.

357. Data: 2020-05-02 15:22:39

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 13:21, Kviat pisze:

> No oczywiście... nauczyciele przekazujące dzieciom w szkołach WIEDZĘ o
> kształcie Ziemi, to histerycy i wyjątkowo wyrachowane osobniki.
>
> Za to debile, którzy twierdzą, że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt,
> są wyjątkowo zrównoważeni emocjonalnie i nie robią tego z wyrachowania.
> No pewnie, że nie z wyrachowania, bo z głupoty. :)
>
> Tylko dlaczego tak histerycznie reagujesz na wiedzę o kształcie Ziemi?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

To akurat raczej z głupoty albo z chęci zysku a nie wyrachowania.  Jak
inaczej nazwać debila który "naucza" innych o czymś o czym tak naprawdę
nie ma pojęcia.

To ty Piotrze masz obsesję na punkcie kształtu Ziemi. i to od wieków,.
"pamięć komórkowa", coś w tym musi być, o potomku i spadkobierco
Wielkiej Inkwizycji.

358. Data: 2020-05-02 15:25:56

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 23:57, Izaura pisze:

> Zbyt wiele spontanu i placze siem w zeznaniach... typowa histeryczka

No fakt, np na punkcie kształtu Ziemi reaguje jakoś tak bardzo
emocjonalnie. Coś w niej zdecydowanie jest anormalnego.

359. Data: 2020-05-02 15:29:43

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 13:32, Kviat pisze:

> Czyli jaki? Nadal strzelać do ludzi, którzy usiłują się przedostać
> przez granicę na zachód?

Otworzyć im granicę na oścież.

> A jak myślisz, dlaczego uciekali na zachód narażając nawet życie?

Dla NRDowców  utopijna "droga do raju" , sam w wieku 12 lat planowałem
"ucieczkę" do Austrii. Zresztą nie ma się co czarować - w tamtych
czasach warunki do życia na "zachodzie" by ły dużo lepsze niż w PRLu.
Zawłaszcza w czasie rewolty solidarnych. Natomiast nie bardzo rozumiem
czym namacalnym mogli się kierować NRDowcy. Warunki do życia w NRD
znałem i trudno im było coś zarzucić.

> Neutralność od czego?
> Bo widzisz... to, że twierdzisz, że nie wiesz jaki Ziemia ma kształt,
> to wcale nie znaczy że jesteś neutralny, czy że stoisz pomiędzy
> płaskoziemcami, a nauczycielami geografii. Stoisz tam, gdzie stoją
> płaskoziemcy.
>
> I tak samo jest z tą twoją "neutralnością" po zjednoczeniu.

Od sił "dobra i zła". Przykładem Austria.

> Nie można.
> Ty po prostu jak zwykle nie ogarniasz otaczającej cię rzeczywistości.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Dla wytresowanych w szkołach "nie można", dla pozostałych jest to
oczywistość.

360. Data: 2020-05-02 15:30:03

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2020 o 00:12, Izaura pisze:

> Moze to nie chodzi o zazyosc, tylko jakis rodzaj wspolnoty
> interesow... taki ruch oporu bez przywodcow...
>
> Niemcy sa nadal pod okupacja.
>
> https://youtu.be/5KNaAJ-SQmg?t=1778
> cytat:  '...nieusuwalne prawa zwyciezcow.'

Ale dla takiej "wspólnoty interesów" nie potrzeba zaraz zakładać
stowarzyszenia zwanego - "Państwo".

To też sprawa z kategorii "oczywiste'.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet