POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

371. Data: 2020-05-03 04:21:36

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 15:31, Trybun wrote:

> Oczywiście. Jednak jeżeli patrzymy na sprawę bez zagłębiania się w
> głębsze jej warstwy to jest tak jak już napisałem - świat nie powinien
> bać się prezydentów typu Trump bardziej niż takich jak Clinton.

Ja to bym raczej ocenial ich po politycznych efektach...
Prezydentury wiklajace mocarstwo morskie w gowniane wojny ladowe, daleko
od swojego kraju i dwie afro_amerykanskie kadencje systematycznego
oddawania wplywow na Pacyfiku i Oceanie Indyjskim.
Nie chce niczego sugerowac, ale ten ostatni siem tam wychowywal w
rejonie Ciesniny Malakka...

//a tu o chinskoch sluzbach, ktorych tradycja siega 4000 lat.
https://www.youtube.com/watch?v=4jgZGPFMsv0

372. Data: 2020-05-03 10:20:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2020 o 15:29, Trybun pisze:

> Otworzyć im granicę na oścież.

No i im otworzyli.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Natomiast nie bardzo rozumiem

Ty w ogóle bardzo mało rzeczy rozumiesz.

> czym namacalnym mogli się kierować NRDowcy. Warunki do życia w NRD
> znałem i trudno im było coś zarzucić.

Czyli nie znałeś.
A to, że tobie trudno było im coś zarzucić, to argument za tym, że
kompletnie nie masz pojęcie o czym piszesz.
Przecież ty nawet nie wiesz jaki Ziemia ma kształt...

> Dla wytresowanych w szkołach "nie można", dla pozostałych jest to
> oczywistość.

Na szczęście takich jak ty "pozostałych" jest znikoma ilość, a większość
z nich jest leczona w zakładach zamkniętych.
Nawet oszołomstwo antyszczepionkowe ogarnia jaki Ziemia ma kształt i nie
traktuje hitlerowskich oficerów jak bohaterów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

373. Data: 2020-05-03 10:49:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2020 o 15:22, Trybun pisze:

> To akurat raczej z głupoty albo z chęci zysku a nie wyrachowania.  Jak
> inaczej nazwać debila który "naucza" innych o czymś o czym tak naprawdę
> nie ma pojęcia.

Też się nadziwić nie mogę :)
Nie masz pojęcia jaki Ziemia ma kształt, a równocześnie kreujesz się na
znawcę historii polityki światowej. I lotniskowców.
Skąd ty to wszystko wiesz, skoro na własne oczy nie widziałeś? Tylko nie
mów mi, że przeczytałeś i uwierzyłeś na słowo...

> To ty Piotrze masz obsesję na punkcie kształtu Ziemi.

Oj tam. Po prostu interesuje mnie mechanizm, który powoduje, że jedne
rzeczy przyjmujesz bezkrytycznie na słowo (no bo skąd czerpiesz swoją
wiedzę o tym co się działo np. 100, 200 czy 500 lat temu? Albo co się
działo kilka tysięcy kilometrów od ciebie, gdzie nigdny nie byłeś i to
do tego jeszcze przed twoim urodzeniem? - wnioski jakie z tego
wyciągasz, to osobny temat...) i równocześnie twierdzisz, że nie wiadomo
jaki Ziemia ma kształt.

> i to od wieków,.

Coś ci się pomyliło. Nie znam nikogo kto by żył tak długo. Ze mną
włącznie :)

> "pamięć komórkowa", coś w tym musi być, o potomku i spadkobierco
> Wielkiej Inkwizycji.

Oj tam. Komórki to ściema, przecież nie ma czegoś takiego. Tak łatwo
dałeś się oszukać naukowcom? Jak coś, co nie istnieje, może mieć pamięć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

374. Data: 2020-05-05 13:37:37

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 02:54, Izaura pisze:
> [...]
a_Sowietskogo_Sojuza_Kuzniecow

odlo-opowiedzialo-o-realizacji-projektu-nowego-rosyj
skiego-lotniskowca-sputnik/

08140-okret-Rosja-sputnik/

> Ale najlepsza obrona jest atak!
> Rosjanie majom to przecwiczone juz od czasow Iwana Groznego...
> Zawsze napadali na sasiednie kraje, wykolejali ich wzrost, po to aby
> samemu czuc siem bezpiecznie w swoim obszarze rdzeniowym.

Nie znam Rosji od tej strony, jeżeli prowadzi już jakieś działania
wojenne z sąsiadami to tylko w ramach samoobrony. Tylko teraz z tą Syrią
się zbłaźnili. Ale czy to jakieś imperialne zapędy mające na celu
zdobycze terytorialne to szczerze w to wątpię. Zobaczymy zresztą jak
długo tam zabawią. Założę się jednak że jak  jankesi się z rejonu
wycofają to kacap nie zostanie tam ani dnia dłużej.

375. Data: 2020-05-05 13:38:06

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 02:44, Izaura pisze:

> Ma helikoptery... zastepczo wozi je An-124 Ruslan...
>
> https://www.defence24.pl/rosyjskie-smiglowce-szturmo
we-na-wojnie-w-syrii-analiza

> i cala game tych morskich, dwuwirnikowych K-costam...
>
> https://www.defence24.pl/rosyjskie-smiglowce-wczesne
go-ostrzegania-na-krymie-rakietowe-zagrozenie-dla-mo
rza-czarnego

> a taki lotniskowiec, nawet na holu, to idealna baza techniczna i
> hotelowa...
>
> --

Można jeszcze zaprzęgnąć parę mułów,. ;-)

376. Data: 2020-05-05 13:38:56

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 03:09, Izaura pisze:

> Jednak, swoboda podrozowania i handlu, czy mozliwosc zamieszkania
> prawie w dowolnym miejscu swiata, to w 90 roku przyszlo calkiem
> latwo... nie tak jak w 1918, czy 1920...

Dobry dowcip. Przypominam o handlowcach z "Łucznika" i ich "wolnej woli"
do prowadzenia interesów.  Tak nawiasem - wiadomo coś o ich dalszych
losach, zostali w końcu wypuszczeni z jankeskiej paki?

Nie jest chyba też do końca prawdą z tą swobodą osiedlania się w
dowolnym miejscu świata.

377. Data: 2020-05-05 13:40:41

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 03:17, Izaura pisze:

> Nie przesadzaj... Cala rewolucje lacznie z NEPem sfinansowali
> Amerykance... i do dzisiaj Rosja placi odsetki od tych kredytow...
> tzw. 'obligacje rewolucyjne'
>
> Taki jeden z drugim grandziaz z Wallstreet, w 1920-ktoryms, chocby z
> powodu dywersyfikacji portfela inwestycyjnego zainwestowal np: 5%
> swoich aktywow, to juz som kwoty idace w miliardy dolarow.
>
> https://youtu.be/ZFunccG_C7E
>
> Jak ogladales ten film o Krymie, to tam jest wyjasnione dlaczego
> Chruszczow oddal Krym Ukrainie akurat w 1954.

Na początku USA nie były przeciwne ruskiej rewolucji, tylko że one w
tamtych czasach nie były jakimś znaczącym się graczem na arenie
międzynarodowej.

Filmu nie oglądałem, ale podobno w 1954 roku nie istniało państwo
Ukraina a wiec jak można było mu dawać jakieś prezenty..

378. Data: 2020-05-05 13:41:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 03:44, Izaura pisze:

> Jestem przekonany, ze elity we Wiezy mysla o tym...
>
> https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/506536,
prezydent-andrzej-duda-spotkal-sie-z-prezydentem-chi
n.html

> Chocby ogloszenie przez Dude wspolpracy z Chinami w budowie 'Pasa i
> szlaku', przez Polske, no i projekt CPK... to takze hub transportowy
> do Chin. Jestesmy teraz w takim polozeniu jak Portugalia po odkryciu
> Ameryki.
>
> https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/506750
,polska-podpisala-porozumienie-z-chinami-w-sprawie-j
edwabnego-szlaku.html

Czyli już w przedbiegach idea leży. O Ukrainie i krajach regionu należy
rozmawiać w własnym gronie a nie z Chinami, czy Panem Bogiem.

379. Data: 2020-05-05 13:43:01

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 10:49, Kviat pisze:

> [...]
> Skąd ty to wszystko wiesz, skoro na własne oczy nie widziałeś? Tylko
> nie mów mi, że przeczytałeś i uwierzyłeś na słowo...

Standardowo - dane z co najmniej trzech źródeł i na koniec rachunek
prawdopodobieństwa oparty na doświadczeniach własnych. Ale i to nie daje
powodu do pouczania innych.

> [...]
> do tego jeszcze przed twoim urodzeniem? - wnioski jakie z tego
> wyciągasz, to osobny temat...) i równocześnie twierdzisz, że nie

Tobie przecie wiadomo, zawsze wiedziałeś, zarówno w średniowieczu jak i
teraz. Tylko te mądre miny przy oznajmianiu TEGO jakoś nie pasują do
kogoś faktycznie mądrego.

> Coś ci się pomyliło. Nie znam nikogo kto by żył tak długo. Ze mną
> włącznie :)

Nic nie szkodzi, "pamięć komórkowa", jesteś w prostej linii potomkiem
inkwizytorów.

> Oj tam. Komórki to ściema, przecież nie ma czegoś takiego. Tak łatwo
> dałeś się oszukać naukowcom? Jak coś, co nie istnieje, może mieć pamięć?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

 Gdyby nie oni to sam taką tezę bym głosił. Jeszcze raz przyjmij do
wiadomości że nie jestem jakimś bezrozumnym osłem którego trzeba
prowadzać na postronku "nauk".

380. Data: 2020-05-05 13:43:16

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 03:47, Izaura pisze:

> Plaska ziemia to chyba tylko taka wprawka... Zasadniczy problem to
> szczepionki z Microsoftu... i to jak je nastreczac tubylczej ludnosci...?

;-)

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga