Re: Pacjent w czerni

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 22 Apr 2019 01:37:49 -0700 (PDT)
<g...@m...individual.net> <q984k1$vbq$1@node2.news.atman.pl>
<g...@m...individual.net> <q9873b$1re$1@node2.news.atman.pl>
<5cb83809$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<q9b25n$6rs$1@node1.news.atman.pl>
<5cb9c98f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<q9dr31$351$1@node2.news.atman.pl>
<5cbac3a3$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<q9gaft$a7m$1@node1.news.atman.pl>
<5cbc16ea$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<q9imn1$eol$2@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<3...@g...com>
<q9j0ki$qu6$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
Subject: Re: Pacjent w czerni
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

Krzewicki napisał:
> [...]
pan Lazariew sam opisuje sytuację w której zachęcał swojego pacjenta do onanizmu.
Teraz pan Lazariew mówi co innego. /Tak w ogóle to niepotrzebnie opowiada o
"pogaństwie" (ros. "Jazyczestwo") bo Lazariew pojęcia nie ma o czym mówi - nie
pierwszy raz zabiera głos w tej sprawie gadając kompletne głupstwa. Zejście na poziom
pożądania nastąpiło w ostatnich tysiącleciach a nie w czasach jakie on nazywa
"pogaństwem". S. N. Lazariew jest Żydem a Żydzi mają całkiem inną lekcję dziejową
niż Słowianie. My nie mamy problemów z wejściem na poziom Boski, Słowianie się z tym
rodzą. Do żydów natomiast musiał przyjśc Jezus i dać im Ducha Świętego - bez tego
byli jak to słusznie określa pan Lazariew zwierzętami. Jest to zresztą opisane w
biblii, Sodoma i Gomora, onanizm, współżycie ojca z córkami i podobne praktyki nie do
wyobrażenia w świecie Słowian ("pogan"- wyrażając się językiem Lazariewa.).

youtu.be&t=20

> Ilonka, jeszcze jeden aspekt. Rewolucję seksualną wymyślili inteligenci,
po to by klasa robotnicza mając niską energetykę uzasadnioną nowymi regułami
> [...]
>
> Zaznaczam, że osobiście wolałbym ograniczyć życie kolektywne w społeczeństwie
> do aspektu czysto użytkowego, za to skierować rozwój duchowy na oświecenie
> indywidualne, takie jak w szkole zen czy w tantrze, więc gromadność mało
> pasuje do tego kierunku, jakiego wprowadzenie bym preferował. Wolę więc, żeby
> gromada zamiast ingerować w takich jak ja i ograniczać ich wyjście przed
> szereg w indywidualnym dostępie do boskiej energii skoro sami mają poważne
> trudności rozwojowe - dosłownie poszła się jebać. Odi profanum vulgus.

PS. Jeszcze jedno. Nie uważam się za lepszego z natury, ale ponieważ widzę,
że wydobywanie się z gówna mi lepiej idzie, chcę mieć możliwość znaleźć się
najbliżej brzegu w takiej pozycji, żebym nie ryzykował ponownego pogrążenia się
i dopiero stamtąd pomagać maruderom.