Re: Palenie

Data: 2005-11-14 15:25:44
Temat: Re: Palenie
Od: Marta Góra <m...@m...pl>

Dnia Mon, 14 Nov 2005 15:13:18 +0100, Basia Kulesz
napisał(a):

> skoszoną

> Straż miejską. Jak wiadomo, palenie liści jest zabronione. Przynajmniej
> pouczą, choć w podciąganie poziomu umysłowego sąsiada nie wierzę.

Powinien mieć też umowę na wywóz śmieci, lub rachunki z
wysypiska za wywożenie.
W moim mieście straż miejska to sprawdza i ładują mandaty.
Ale na paleniu śmieci muszą go przyłapać.
Wiem, ze to brzmi jak obrzydliwy donos, ale pomyśl że co
10-ty obywatel w Twoim mieście nie płaci za wywóz śmieci
przez co usługa ta jest droższa dla reszty.

Marta