Palenie...

111. Data: 2008-02-04 14:06:02

Temat: Re: Palenie...a dojrzałość emocjonalna Szymborskiej ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fryderyk Niemociński" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:fo6lv8$iht$1@inews.gazeta.pl...
> "Uchowaj mnie, Panie, od pogardy..."
>
> Skyowe myśli są kreślą wyżyny człowieczeństwa. Czy komuś się udało wdrapać
> tak wysoko? Konstrukcje logiczne a uczucia?:D

Wpierw trzeba wiedzieć gdzie się można i warto jeszcze wdrapać
a potem wiedząc jak...zacząć wspinaczkę...lub poszukać kolejki linowej ;)

112. Data: 2008-02-04 14:12:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fo762i$8li$1@news.onet.pl...

> Wpierw trzeba wiedzieć gdzie się można i warto jeszcze wdrapać
> a potem wiedząc jak...zacząć wspinaczkę...lub poszukać kolejki linowej ;)

Na szafot?

Juzek sie ozynił
Juzek sie obiesił
Na ty siubienicy
Co chodzi w spódnicy.

113. Data: 2008-02-04 18:50:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wdrapać

> Na szafot?
>
> Juzek sie ozynił
> Juzek sie obiesił
> Na ty siubienicy
> Co chodzi w spódnicy.

Juzek ci na imię? ;P

114. Data: 2008-02-04 18:53:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fryderyk Niemociński; <fo6ka0$bnu$1@inews.gazeta.pl> :

> Hmmmm, niech pomyślę - należy okazać mu współczucie i nie zrewanżować
> się przyjęciem postawy obronnej wrogiej wobec niego? ;>

Czy ja wiem czy ostrożne odłowienie takiego i uśpienie nie jest efektem
współczucia i miosierdzia? "Czyż nie dobija się rannych koni?" ;P
Ale ludzie to nie wściekłe psy lub konie...

115. Data: 2008-02-04 19:14:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fo7mon$b9$1@news.onet.pl...

> Juzek ci na imię? ;P

Wiem, że nie jesteś Polakiem/Polką, gdyż to imię piszą przez "ó".

"Już się ożeniłem
Już się powiesiłem
Na tej szubienicy
Co chodzi w spódnicy".

116. Data: 2008-02-04 19:36:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <fo7mt6$sg$1@news.onet.pl> :

> [...]

> współczucia i miosierdzia? "Czyż nie dobija się rannych koni?" ;P
> Ale ludzie to nie wściekłe psy lub konie...

Serio? Szkoda, że nie mam Ciebie na wyciągnięcie dłoni, to może bym w
ramach dowodów zaprezentował jak można człowieka zniszczyć jedynie
słowami.

Pomijam sferę niszczenia fizycznego, bo akurat w tym ludzie zwierzętom w
niczym nie ustępują - no może nie mają najostrzejszych zębów,
najsilniejszych szczęk, kopyt, rogów, pazurów, ale same ręcę wystarczą.

Pozdrawiam po ludzku
Flyer

--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

117. Data: 2008-02-04 20:59:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;)

> Wiem, że nie jesteś Polakiem/Polką, gdyż to imię piszą przez "ó".

Znaczy muwisz o sobie?

118. Data: 2008-02-04 21:06:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky; <fo7mt6$sg$1@news.onet.pl> :

> Serio? Szkoda, że nie mam Ciebie na wyciągnięcie dłoni, to może bym w
> ramach dowodów zaprezentował jak można człowieka zniszczyć jedynie
> słowami.

Człowieka w sobie...jak najbardziej. Zaryzykujesz? ;P

> Pomijam sferę niszczenia fizycznego, bo akurat w tym ludzie zwierzętom w
> niczym nie ustępują - no może nie mają najostrzejszych zębów,
> najsilniejszych szczęk, kopyt, rogów, pazurów, ale same ręcę wystarczą.

Ręce bynajmniej nie są niezbędne.
Z byka go! Z byka! I kopa mu! W jaja! ;P

119. Data: 2008-02-04 23:00:52

Temat: Re: Palenie...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile wrote:

> A to o Ciebie konkretnie chodzilo?? Jejku, ogromnie przepraszam, nie
> zalapalam :)

Nie, to chyba nie o mnie chodziło. Zresztą nie wiem... ;)
A za co mnie przepraszasz, przecież prawdę napisałaś. ;)

michał

120. Data: 2008-02-04 23:03:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> A z drugiej strony co ci po takiej która nie potrafi rozruszać
> twojego "interesu"? ;P

Trochę delikatności w sformułowaniach prosiłbym.

michał

niemożność stworzenia stalego związku
Re: NAJKRÓTSZE DEFINICJE...
Re: NAJKRÓTSZE DEFINICJE...