Palenie...

71. Data: 2008-02-02 23:21:26

Temat: Re: Palenie...a dojrzałość emocjonalna Szymborskiej ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fo2ta7$6e0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> płaszczyzny rozważań. Obserwujemy, opisujemy i zastanawiamy się nad zmianami
> w ramach swoich osobowości. Ile zależy od nas, a ile zależy od czynników
> zewntrznych i to w czasoprzestrzeni. Dzisiaj możesz byc proaktywny i
> zachowywać się pod dyktando swoich przypisanych cech osobowości, a jutro
> może być inaczej. Rozważamy tendencje tych zmian i możliwości. Tak? :)
> Typ, który "ma złość w sobie" powinien sprawdzić, czy musi ją nosić. Inny
> typ powinien zauważyć inny problem mu przydzielony i próbować sobie z nim
> radzić. Po to jest ta typizacja. To punkt wyjścia.

Ależ wy sprawy komplikujecie tym racjonalizatorstwem!
A wystarczyłoby nie szukać zbytnich zabezpieczeń... ;)

Serio taki jesteś?! ;P
Współczuję! ;)))

72. Data: 2008-02-02 23:36:39

Temat: Re: Palenie...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:
> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Co tu zgadywac?! ;P

Co tu zgadywać, pytasz? ;)

> Problem w tym że gdyby żyli dłużej mogliby zrobić znacznie więcej
> dobrego, a tak nie zrobią choćby tego co mogliby dla swoich
> bliskich...

Plus tyleż samo złego... średnio biorąc oczywiście wszystkich palaczy.

> Coś muszą twierdzić żeby sobie motywację palenia podbudować ;)

Tak. Nie mają robali. ;)

> To zależy od stopnia komprresji ;P

> Właśnie... ;P

O viagrze przez v mówicie? Ile to kosztuje i czy mogę receptę dostac od
dentysty?

michał

73. Data: 2008-02-02 23:40:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Plus tyleż samo złego... średnio biorąc oczywiście wszystkich
> palaczy.

Żesz Ty... to samo miałam napisać :) A biorąc tych nieodpowiedzialnych
(czytaj: trujących żony i dziatki) nawet śmiem twierdzić, że więcej
złego.

> Tak. Nie mają robali. ;)

Eee... chciałam o coś zapytać, ale mając resztki smaku siem
pofszczymam ;)

Zapytałabym rano mamy, ale mi wstyd ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

74. Data: 2008-02-02 23:42:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> Ależ wy sprawy komplikujecie tym racjonalizatorstwem!
> A wystarczyłoby nie szukać zbytnich zabezpieczeń... ;)

Nie rozmawialiśmy o seksie...

> Serio taki jesteś?! ;P
> Współczuję! ;)))

Brawo! Czytaj nas dalej! ;)))

michał

75. Data: 2008-02-02 23:49:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał:

> Czyli ci tak dobrze więc dobrze ci tak...mamuśko! ;P

Niniejszym uznaję, że usprawiedliwienie wcześniejszej nieobecności w
temacie dotyczącym przez przypadek jednej z moich ulubionych poetek
zostało przyjęte ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (i idę grzańca zagrzać)

76. Data: 2008-02-03 13:26:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żesz Ty... to samo miałam napisać :) A biorąc tych nieodpowiedzialnych
> (czytaj: trujących żony i dziatki) nawet śmiem twierdzić, że więcej
> złego.

Jak przestaliby kopcić nie truliby już nikogo...
więc i pożytek z nich byłby większy.

77. Data: 2008-02-03 14:30:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <fo2uqe$afa$2@inews.gazeta.pl> :

> O viagrze przez v mówicie? Ile to kosztuje i czy mogę receptę dostac od
> dentysty?

Kolega, którego dziewczyna pracuje w sex-shopie i czasami u Niej
przesiaduje, twierdzi że 45 zł. za tabletkę i bez recepty. :)

Pozdrawiam informacyjnie z nowym układem kabelków przy kompie
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

78. Data: 2008-02-03 14:32:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <fo2rh7$bof$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> fajka). Znaczy, mam na myśli, że tytoń nie zmienia świadomości, co
> najwyżej "ułatwia" percepcję rzeczywistości - przynajmniej tak

Co najwyżej ogranicza tę percepcję, przez co rzeczywistość staje się
łatwiejsza do objęcia zamulonym nikotyną wzrokiem. :)

Pozdrawiam puszczając dymki nosem
Flyer

79. Data: 2008-02-03 15:19:24

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 15:32, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

> Pozdrawiam puszczając dymki nosem

A umiesz puszczac o roznych ksztaltach? :)

Fragile

80. Data: 2008-02-03 16:00:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <2...@v...go
oglegroups.com> :

> A umiesz puszczac o roznych ksztaltach? :)

Nosem? :)

Pozdrawiam zdziwienie troszkę
Flyer
--