Paluchy w jedzeniu.

71. Data: 2014-10-10 23:15:36

Temat: Re: Paluchy w jedzeniu.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-10 22:53, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-10-10 22:41, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> I telewizja bez telewizora.
> Wiem, słyszałam w radio.

A potem te wszystkie ohydztwa śnią się po nocach i nawet nie da się ich
wyłączyć. Taki bolesny los uzdrowicieli.

Ewa

72. Data: 2014-10-11 13:47:28

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym, żeby raz pokazali, że potrafią tak samo nałożyć i ułożyć potrawę
korzystając ze sztućców... Może w tym problem?

Bo na pewno w tym, że nakładając potrawy na zapleczu nie będą wymieniali zestawu
sztućców podchodząc do kolejnego dania. Sztućców "po rybie" nie użyją do pieczeni
wołowej. A zmywanie jest kosztowną zabawą... ;-) Taniej jest wytrzeć palce w
serwetkę, bo wątpię też, żeby myli ręce po każdym nałożeniu potrawy. I wątpię, żeby
to był papierowy ręcznik. A że na serwetce szpinak nakłada się na rybę, pomidory i
sos beszamelowy... Dopóki tego na talerzu nie widać...

Ania

73. Data: 2014-10-11 16:36:16

Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2014 o 13:47 czeremcha <1...@g...com> pisze:
(...)A że
> na serwetce szpinak nakłada się na rybę, pomidory i sos beszamelowy...
> Dopóki tego na talerzu nie widać...
>
> Ania

O to, to, to właśnie! Przypomina mi się dowcip ze strasznie długą brodą.
Klient w restauracji zamawia zupę. Kelner serwuje. Klient łapie za łyżkę i
już ją niesie do ust, ale oto! dostrzega muchę w zupie. Woła kelnera:
- Panie starszy, pozwól no tu pan na chwilę.
- Słucham szanownego klienta.
- W mojej zupie pływa mucha!
- Ciii... Drogi panie! Proszę ciszej, bo reszta gości też takie będzie
chciała!

Pozdr
pwz

74. Data: 2014-10-11 17:35:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://youtu.be/W-1wLLx9zyk?t=63s

--
Jarek

75. Data: 2014-10-11 18:15:28

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> Obrzydliwe, ta moda także obowiązuje od niedawna, i oczywiście przyszła
> z zagranicy.

nie to co sklepowa w PRLu nakładająca ochłap w mięsnym paluchami,
którymi mac pieniądze i sprząta. Ale to pewnie z zagranicy przyszło.
Tylko tej lepszej. Wschodniej

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

76. Data: 2014-10-11 19:44:37

Od: "taki.jeden" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie to co sklepowa w PRLu nakładająca ochłap w mięsnym paluchami,
> którymi mac pieniądze i sprząta. Ale to pewnie z zagranicy przyszło.
> Tylko tej lepszej. Wschodniej

http://www.youtube.com/watch?v=q9ut3jdWBVc&feature=p
layer_detailpage>
z Bydgoszczy - chyba nie ? :))))

77. Data: 2014-10-12 09:27:12

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-11 o 13:47, czeremcha pisze:

> Chciałabym, żeby raz pokazali, że potrafią tak samo nałożyć i ułożyć potrawę
korzystając ze sztućców... Może w tym problem?

A co to zmieni? Myślisz, że pokazanie na ekranie zmieni nawyki kucharza
brudasa?
Samo mycie i zachowanie zasad higieny jest promowane w mediach i czy to
widać
(a raczej czuć) jakoś np w komunikacji miejskiej?

78. Data: 2014-10-12 10:00:06

Temat: Po co są rękawiczki ;)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-10 18:43, pwz pisze:
> paluchem. Proste rozwiązanie, które zauważyłem u Makłowicza bodajże w
> odcinkach z Indii i Malezji: tam wszyscy kucharze, włącznie z pomocą,
> byli odziani w rękawiczki (lateksowe, takie jak chirurg). Nawet kiedy
> tylko mieszali łychą w garze i nie dotykali potrawy bezpośrednio,
> zawsze widać było rękawiczki.

Na końcu pierwszej minuty pada odpowiedź, po co są rękawiczki (jeśli
kogoś schaby nie interesują, to nie trzeba oglądać całości):

https://www.youtube.com/watch?v=W_OGIvxCy-I

Ewa

79. Data: 2014-10-12 13:56:14

Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-10 18:20, Alek pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał

> Tyle że ten brudas to tylko urojenie Ikselki. Przyzwoity kucharz jest
> czysty. A jeśli nie jest czysty to i czysta nie jest kuchnia,
> naczynia, narzędzia, surowce itd., więc założenie rekawiczek niczego
> nie zmiania.

Już samo to że grzebie gołymi łapskami w czyimś talerzu stawia go w
kącie z nazwa brudas.

80. Data: 2014-10-12 13:56:32

Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-10 21:05, Alek pisze:

> BTW, zepitetowałaś go "chudzielec", może tu cię boli ;P

Ale chyba sam przyznasz że ten celebryta pasuje do kuchni jak pięść do
nosa?

Knajpa
Festiwal Słoików Świata
Garus :-)
Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,
Zupa z cukinii