Paluchy w jedzeniu.

151. Data: 2014-10-15 14:49:17

Temat: Re: Paluchy w jedzeniu.
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> Wiesz, powinieneś zostać pisarzem specjalizującym się w stylu fantasy i
> sc-fi, z taka wyobraźnią z pewnością przebijesz Lema, czy Dicka.

to nie ja wymyślam niestworzone historie o PRLowskich produkcjac
filmowych

> Skąd, z czego taki tekst w odpowiedzi na moje zdanie jak nie z wybujałej
> fantazji?

to Ty nie rozumiesz nawet tego co sam napisałeś?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

152. Data: 2014-10-15 14:58:18

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Oct 2014 04:07:56 -0700 (PDT),
ikselk%g...@g...com napisał(a):

> Uprawiasz myślenie życzeniowe: życie pokazuje zupełnie co innego niż tutaj
> imputujesz, tzn pokazuje to, że bardzo silna jest korelacja między masą
> ciała a zamiłowaniem i umiejętnościami kulinarnymi - chudeuszy jest tutaj
> jak na lekarstwo. To oczywista korelacja. Dobry kucharz nie musi być
> tłuściochem, ale z reguły ma tzw MASĘ. MASĘ zaś tworzą i tłuszcz, i
> mięśnie - dobra dieta buduje prawidłową masę. Żaden bezmięśniowy chudeusz
> dobrze nie ugotuje.

Nie ma to jak prawdy objawione i nisko przelatujące kwantyfikatory.

(ciach...)

[ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
[ śmiać. (demotywatory.pl) ]

153. Data: 2014-10-15 16:47:13

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisał
W dniu niedziela, 12 października 2014 13:56:32 UTC+2 użytkownik
Trybun napisał:

> Ale chyba sam przyznasz �e ten celebryta pasuje do kuchni jak
> pi�� do
>
> nosa?

Widziałąm wielu prawdziwych kucharzy - ŻADEN nie był chudy. Specyfiką
tego zawodu jest właśnie CIĄGŁE PRÓBOWANIE podczas "dosmaczania".
Ponadto dobrym kucharzem jest tylko ten, kto lubi dobrze i duzo zjeść.
Chudeusz przy kuchni (restauracyjnej) budzi moje
najwyższenie-zaufanie: albo ma robaki, albo z załozenia nie je tego,
co sam gotuje. I w tym, i w tym przypadku - uciekać od takiego jak
najdalej.

===
Na zdrowiu i ludzkiej fizjologii znasz sie równie doskonale jak na
wszystkim innym.
Ja widziałem wielu prawdziwych ludzi, którzy jedzą ponadprzeciętnie
dużo, nie wykonują ciężkiej pracy fizycznej, cieszą się doskonałym
zdrowiem i mimo to są bardzo szczupli. I na odwrót, wielu grubasów
zarzeka się że jedzą jak ptaszyny a nie mogą pozbyć się nadwagi, bo
taką mają skłonność do tycia. Ludzie mają różny metabolizm i inne
cechy ustroju, więc twoje światłe dogmaty na temat tuszy kucharzy
możesz sobie wsadzić wiesz gdzie. Zwyczajnie dorabiasz ideologię do
tłustej dupy.

154. Data: 2014-10-15 16:53:50

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisał

> żaden nawet najbardziej celebrycki kucharzyna nie będzie mi
> imputował jako jedyny sluszny swojego ręcznego sposobu nakładania
> potraw,

On ci niczego nie imputuje (sprawdź w słowniku co to znaczy). Również
niczego nie narzuca ani nawet nie lansuje jako jedynego słusznego
sposobu. On tylko i wyłącznie prezentuje przepis na potrawę i swoją
metodę jej wykonania.

> skoro sama doskonale (albo i lepiej) radzę sobie

Oczywiście! Czy jest tu jeszcze ktoś kto tego nie wie?

155. Data: 2014-10-15 18:06:09

Temat: Odp: Paluchy w jedzeniu.
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Idź na calosc - masz do dyspozycji blat stolu, po co sie meczysz i bierzesz
>talerzyki? - jedz rekami i wprost z blatu. W sumie po co Ci i stol...

jak to po co - dla kota, jakby mu przyszla ochota posmakowac z pańskiego
:)))

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

156. Data: 2014-10-15 19:14:12

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Oct 2014 14:58:18 +0200, Przemysław Ryk

>Nie ma to jak prawdy objawione i nisko przelatujące kwantyfikatory.

Ależ to bardzo proste, Watsonie: szczupła sylwetka jest widomym
znakiem niezdrowego trybu życia. Tzw. oczywista oczywistość.

--
Maciej Bójko

157. Data: 2014-10-15 20:59:40

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 19:14:12 UTC+2 użytkownik Maciej Bojko napisał:

> Ależ to bardzo proste, Watsonie: szczupła sylwetka jest widomym
>
> znakiem niezdrowego trybu życia. Tzw. oczywista oczywistość.

Bo najzdrowszy tryb życia to oczywiście bycie kucharzem. Oczywistość. Chcesz być
zdrów jak ryba - zostań kucharzem.

Knajpa
Festiwal Słoików Świata
Garus :-)
Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,
Zupa z cukinii