Re: Pamięć wody - przypomnienie.

Data: 2013-06-22 22:26:46
Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: Fragile <s...@o...pl>

Dnia Sat, 22 Jun 2013 20:59:22 +0200, Trybun napisał(a):

> Jak brzmi odpowiedź na moje pytanie?

Dźwięcznie :)
Lecznicze działanie ziół i substancji znajdujących się w roślinach
potwierdzają przecież naukowcy i lekarze, z powodzeniem stosując je w
leczeniu chorych. Niektóre leki dostępne wyłącznie na receptę mają w swym
składzie związki chemiczne pochodzenia roślinnego (np. chociażby chinina i
jej pochodne czy digoksyna). Substancje pochodzenia roślinnego mogą więc
jak najbardziej mieć leczniczy wpływ na zdrowie, podobnie zresztą jak i
szkodliwy, w tym wręcz ze skutkiem śmiertelnym.

Jeśli natomiast chodzi o homeopatię jestem póki co dość sceptycznie
nastawiona...

M.