Pamięć wody - przypomnienie.

151. Data: 2013-07-12 12:24:12

Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości
news:krohgl$42g$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
nauce-pamiec-wody

> to moze wlasnie dlatego dzialaja - bo nie sa homeopatyczne :)
Ciekawe- że ludzie, którzy w życiu nie mieli niczego z tematem wspólnego
(idę się założyć, że nic nie wiesz o homeopatii- co?)- mają tyle ciekawych
rzeczy do powiedzenia.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

152. Data: 2013-07-12 12:47:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jul 2013 12:24:12 +0200, Chiron napisał(a):

> Ciekawe- że ludzie, którzy w życiu nie mieli niczego z tematem wspólnego
> (idę się założyć, że nic nie wiesz o homeopatii- co?)- mają tyle ciekawych
> rzeczy do powiedzenia.

Póki się nie przekonają - bo potem to już same głupoty gadają podobno :-]
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

153. Data: 2013-07-12 16:32:19

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Póki się nie przekonają - bo potem to już same głupoty gadają podobno :-]

Ano właśnie. Tyle, że nie każdy się nawet chce przekonać. Często spotykam
się z postawą: "nie bo nie"

154. Data: 2013-07-12 17:26:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jul 2013 16:32:19 +0200, Chiron napisał(a):

> Ano właśnie. Tyle, że nie każdy się nawet chce przekonać. Często spotykam
> się z postawą: "nie bo nie"

Ich strata.

155. Data: 2013-07-12 21:36:58

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 12:24, Chiron pisze:
> [...]
> Ciekawe- że ludzie, którzy w życiu nie mieli niczego z tematem wspólnego
> (idę się założyć, że nic nie wiesz o homeopatii- co?)- mają tyle

na pewno mozesz podac linka do wynikow testow i badan tych produktow?
czy tak tylko sobie bajdurzysz?

156. Data: 2013-07-12 21:38:28

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 16:32, Chiron pisze:

> Ano właśnie. Tyle, że nie każdy się nawet chce przekonać. Często
> spotykam się z postawą: "nie bo nie"

ja bardzo chce. przekonaj mnie.
opowiedz mi jak lecza czasteczki, ktorych nie ma

157. Data: 2013-07-12 21:44:55

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 17:26, Ikselka pisze:

> Ich strata.

a ty cisza tam.

158. Data: 2013-07-12 22:20:45

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

nauce-pamiec-wody

> na pewno mozesz podac linka do wynikow testow i badan tych produktow?
> czy tak tylko sobie bajdurzysz?

Samo Twoje podejście nie świadczy o próbie choćby poznania poglądów
interlokutora. "Tak sobie bajdurzysz" chyba jednoznacznie o tym zaświadcza.
To wynik Twojego braku umiejętności słuchania (czytania) tego, co ktoś chce
Ci przekazać. Nie interesują Cię argumenty, tylko "manie racji". Taką osobę
łatwo w realu rozpoznać- bo gdy ktoś mówi, to ona już wykazuje
niecierpliwość- chce sama jużcoś powiedzieć- układa odpowiedź, nie wnikając
w argumenty- szuka sposobów ich "zbicia".
Oczywiście- nie jestem jasnowidzem- nie mam 100% pewności, ze tak jest. Mam
natomiast silne wrażenie, że się nie mylę.

159. Data: 2013-07-12 22:25:31

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 22:20, Chiron pisze:
> [...]
> Oczywiście- nie jestem jasnowidzem- nie mam 100% pewności, ze tak jest.
> Mam natomiast silne wrażenie, że się nie mylę.

juz poznalem - wierzysz ze homeopetia dziala. cos jeszcze jest do
odkrycia w kwestii twoich pogladow? zaskocz mnie :)

wiec masz te wyniki czy nie?

160. Data: 2013-07-12 22:25:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ja bardzo chce. przekonaj mnie.
> opowiedz mi jak lecza czasteczki, ktorych nie ma

Odpowiedziałem poprzednio. Co mogę dodać? Zauważ- pytasz, jak leczą
cząsteczki, których nie ma. Zakładam, że coś tam słyszałaś(eś) o pamięci
wody- ale przecież nie o to chodzi. Ja wątpię, czy potrafisz powiedzieć, jak
leczy np aspiryna. Dlaczego ten sam lek nie działa wcale na niektórych
ludzi, na innych bardzo, na jeszcze innych- wywołuje pożądane rezultaty.
Jakie są korelacje leków ze stanem psyche pacjenta. Idę się założyć, że ani
Ty, ani chyba nikt za wiele na ten temat nie wie. Owszem, napisano opasłe
tomy które jednak zawierają "mnóstwo niczego"- jak to określają jankesi.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam