Pamięć wody - przypomnienie.

171. Data: 2013-07-13 00:28:15

Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 00:11, Chiron pisze:
> Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości

> Nie znam. Zdaję sobie jednak sprawę, że istnieją takie korelacje- no coś
> tam wiem. Choć niewiele.

> Tak. Serio. Czy uważasz, że pacjenta, który nie chce wyzdrowieć- można
> wyleczyć- nawet "bardzo czynną" substancją?

tak wlasnie uwazam. oczywiscie musi byc bardzo czynna :)

172. Data: 2013-07-13 00:47:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> tak wlasnie uwazam. oczywiscie musi byc bardzo czynna :)

No to tu się różnimy w poglądach. Wiesz- ludzie czasem tak mają, że się
różnią podejściem do tych samych spraw.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

173. Data: 2013-07-13 07:55:45

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 00:47, Chiron pisze:
> Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości

> No to tu się różnimy w poglądach. Wiesz- ludzie czasem tak mają, że się
> różnią podejściem do tych samych spraw.

bardzo, bardzo filozoficzne...

174. Data: 2013-07-13 16:49:31

Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 07:55, mememe pisze:

> bardzo, bardzo filozoficzne...

Ale dlaczego tak z tym walczysz?? Nie rozumiem tej zaciekłości.

Przez takich jak ty z polskich aptek zniknęło wiele skutecznych
homeopatycznych leków wieloskładnikowych, ale ci którzy chcą
i tak je znajdą za granicą i sobie sprowadzą!:)

Dziwne, że produkują i korzystają z nich pragmatyczni Niemcy,
Francuzi i Anglicy (nawet rodzina królewska), tylko najmądrzejsi
w Europie Polacy nie mają prawa. No jasne, my jesteśmy wyższa rasa ;)

Mnie te leki pomagają i wielu innym też, jako lek podstawowy lub pomocniczy.
Gdyby nie pomagały, sądzisz że ludzie są tak durni, że szukaliby
tych leków powtórnie, gdy znów są potrzebne im samym lub rodzinie?

Czy ktoś cię zmusił do brania tego "świństwa"?
Szukasz "dowodów" - poszukaj w google "forum homeopatia".
Nikt nie będzie narażał się się na oskarżenia o głupotę.
bo dyskusja z tymi, których nic nie zadziwia, nie ma sensu.

Póki co naukowcy nie wiedzą nawet dlaczego fotony mają dwoistą naturę
a! i zastanawiają się poważnie czy przewidywanie przyszłości jest
możliwe :D, a także codziennie zadziwia ich jakieś nowe odkrycie
z dziedziny biologii czy astronomii, a ty wiesz już wszystko i na pewno?

Podziwiam! ;)

175. Data: 2013-07-13 19:37:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 16:49, e pisze:

> Dziwne, że produkują i korzystają z nich pragmatyczni Niemcy,
> Francuzi i Anglicy (nawet rodzina królewska), tylko najmądrzejsi
> w Europie Polacy nie mają prawa.

Nie wiem jak sprawa ma się we Francji i w Niemczech, ale znam takich,
którzy proszą, żeby im homeopaty do Anglii wysyłać, bo w tamtejszych
aptekach ich nie ma.

Ewa

176. Data: 2013-07-13 21:11:12

Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 19:37, FEniks pisze:

> Nie wiem jak sprawa ma się we Francji i w Niemczech, ale znam takich,
> którzy proszą, żeby im homeopaty do Anglii wysyłać, bo w tamtejszych
> aptekach ich nie ma.
>
> Ewa

hmm... być może u nas są tańsze (te które jeszcze można kupić)
poza tym widać, że w GB preferują pewne marki. Doczytałam się, że
kliniki homeopatyczne były dofinansowywane z budżetu państwa.
No tego się u nas nie domagamy! :)

http://www.helios.co.uk/heliosshop.html

http://www.ainsworths.com/

http://www.yourhealthfoodstore.co.uk/homeopathic-rem
edies?filter=name-a-z&per_page=50

A tu na deser:

http://www.hchuk.com/whoweare.html
http://www.dailymail.co.uk/health/article-4040/Homeo
pathy-works.html

177. Data: 2013-07-13 23:05:16

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 16:49, e pisze:

> [...]
> Gdyby nie pomagały, sądzisz że ludzie są tak durni, że szukaliby
> tych leków powtórnie, gdy znów są potrzebne im samym lub rodzinie?

tak, tak sadze

> Czy ktoś cię zmusił do brania tego "świństwa"?
> Szukasz "dowodów" - poszukaj w google "forum homeopatia".
> Nikt nie będzie narażał się się na oskarżenia o głupotę.

bedzie bedzie :)

> bo dyskusja z tymi, których nic nie zadziwia, nie ma sensu.

bardzo mnie zadziwia wiele rzeczy, na przyklad naiwnosc ludzka mnie
zadziwia. nieustannie. i wciaz od nowa.

> [...]
> możliwe :D, a także codziennie zadziwia ich jakieś nowe odkrycie
> z dziedziny biologii czy astronomii, a ty wiesz już wszystko i na pewno?

nie, wystarczy ze wiesz ty i ze wie chiron:)
ja to wiem tylko ile jest czastek watroby w 1 gramie granulek.

> Podziwiam! ;)

i slusznie, nie kazdy wie co oznacza zapis 10^400

178. Data: 2013-07-13 23:09:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jul 2013 16:49:31 +0200, e napisał(a):

> Mnie te leki pomagają i wielu innym też, jako lek podstawowy lub pomocniczy.
> Gdyby nie pomagały, sądzisz że ludzie są tak durni, że szukaliby
> tych leków powtórnie, gdy znów są potrzebne im samym lub rodzinie?

Stokrotnie potwierdzam - na własnym i rodziny przykładzie.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

179. Data: 2013-07-13 23:17:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 21:11, e pisze:

> [...]
> poza tym widać, że w GB preferują pewne marki. Doczytałam się, że
> kliniki homeopatyczne były dofinansowywane z budżetu państwa.

Ja bym się na Waszym miejscu domagała od producentów przynajmniej
obniżek cen, bo są kosmiczne.
Dlatego zawsze śmieszy mnie argument, że homeopatia jest gnębiona przez
koncerny, które chcą zarabiać na swoich lekach, bo to tak jakby
homeopaci działali charytatywnie. ;)

> http://www.dailymail.co.uk/health/article-4040/Homeo
pathy-works.html

A ten artykuł to mnie w ogóle nie przekonuje. Homeopatia leczy "nosowe
alergie"? To nie wzięli nawet w badaniu pod uwagę, jakie alergeny
wchodzą w grę? Przecież tu wyniki mogą być zupełnie przypadkowe, jeśli
pacjenci cierpieli z różnych powodów.
Pomijam już to, że wypadałoby podać w artykule jakieś bardziej
szczegółowe namiary na te badania, jeśli chciałoby się być traktowanym
poważnie.

Ewa

180. Data: 2013-07-13 23:32:09

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 23:09, Ikselka pisze:

> Stokrotnie potwierdzam - na własnym i rodziny przykładzie.

cukier krzepi
:D

Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam