Pamięć wody - przypomnienie.

201. Data: 2013-07-16 20:19:04

Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 15:06, e pisze:

> [...]
> ziołowe, o których nie mamy pojęcia co zawierają.
>
> Efekt jest taki, że u nas najskuteczniejsze specyfiki znikają z aptek
> ale można je kupić w Kanadzie, USA czy nawet w Indiach (pełny wybór).
> Co to za polityka jest? Może teraz mają zarobić na nas firmy kurierskie?
> [...]
>
> Nie liczę że chcesz to czytać i zastanowić się.
> Ja też niedowierzałam.
> A teraz chciałabym mieć dostęp do tego NICZEGO w cukrze,
> wodzie czy tam w czym, a nie mam.
> I jestem zła, bo komuś ubzdurało się pozbawić mnie prawa wyboru,
> chociaż to dla niego pewnie też rybka ;)

przeciez ja nie optuje za wprowadzeniem zakazu sprzedazy srodkow
homeopatycznych, tylko twierdze ze nie dzialaja.
wolno mi
tak samo jak tobie wolno twierdzic cos zupelnie innego

wiec odpimpaj sie.

202. Data: 2013-07-16 20:21:08

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 23:01, Chiron pisze:
> Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości

> Pamięć wody- że przypomnę tytuł postu- to przecież pamięć struktury
> substancji, która w niej była rozpuszczona. Czyli: pewna informacja,
> która dostaje się wraz z tą wodą d oorganizmu- do jego komórek. Komórki
> zaś tę informację przetwarzają- tak uważam.

Pamiec struktury substancji, ktora w niej byla rozpuszczona... to jest
co najmniej niedorzeczne. IMVHO, oczywiscie.

:)

203. Data: 2013-07-16 20:22:14

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 23:03, Ikselka pisze:

> Po co gadać do tego obrazu ;-)

powiedziala ta, ktora nie przyjmuje zadnych argumentow.
oprocz wlasnych, oczywiscie :D

204. Data: 2013-07-16 21:00:26

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiec struktury substancji, ktora w niej byla rozpuszczona... to jest
> co najmniej niedorzeczne. IMVHO, oczywiscie.
>
> :)

Zdaje się, że to własnie nazywa się różnicą zdań?
:D

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

205. Data: 2013-07-16 21:48:10

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-16 21:00, Chiron pisze:
> Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości

> Zdaje się, że to własnie nazywa się różnicą zdań?
> :D

najwidoczniej
ale i tak zajebiscie, ze tylko na tym sie skonczylo, rownie dobrze
mogles mi projekcje zarzucic...

206. Data: 2013-07-16 22:01:07

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> najwidoczniej
> ale i tak zajebiscie, ze tylko na tym sie skonczylo, rownie dobrze
> mogles mi projekcje zarzucic...
Mogłem. Mogłem też użyć słów uznanych powszechnie za wulgarne i obraźliwe.
Mogłem także...no ale chyba masz do mnie pretensje o to, czego złego Ci nie
zrobiłem. Tak, wiem,na tej grupie lepsze numery przechodziły:-)
OK- wobec tego dziękuję Ci, że mnie nie obsobaczyłaś (eś) i również nie
arzuciałaś (eś) projekcji.

207. Data: 2013-07-16 22:07:13

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-16 22:01, Chiron pisze:
> [...]
> przechodziły:-)
> OK- wobec tego dziękuję Ci, że mnie nie obsobaczyłaś (eś) i również nie

a uzyj, biore na klate :)

chyba nie mam o nic pretensji, nie projektuj ;)

208. Data: 2013-07-16 22:25:33

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> a uzyj, biore na klate :)
>
> chyba nie mam o nic pretensji, nie projektuj ;)

Aaa- wiem, kim jesteś; WIĘŹNIEM PRZESZŁOŚCI.

209. Data: 2013-07-16 22:34:46

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-16 22:25, Chiron pisze:
> Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości

> Aaa- wiem, kim jesteś; WIĘŹNIEM PRZESZŁOŚCI.

dziekuje ci guru, wiedzialem, ze pomozesz mi dotrzec do prawdy :)

210. Data: 2013-07-16 22:41:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje ci guru, wiedzialem, ze pomozesz mi dotrzec do prawdy :)

Ojej! A nie możesz sobie po prostu znaleźć innego guru? Ja się zwyczajnie
nie nadaję.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam