Pamięć wody - przypomnienie.

31. Data: 2013-06-23 15:24:59

Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2013 22:26:46 +0200, Fragile napisał(a):

> Dźwięcznie :)
> Lecznicze działanie ziół i substancji znajdujących się w roślinach
> potwierdzają przecież naukowcy i lekarze, z powodzeniem stosując je w
> leczeniu chorych. Niektóre leki dostępne wyłącznie na receptę mają w swym
> składzie związki chemiczne pochodzenia roślinnego (np. chociażby chinina i
> jej pochodne czy digoksyna). Substancje pochodzenia roślinnego mogą więc
> jak najbardziej mieć leczniczy wpływ na zdrowie, podobnie zresztą jak i
> szkodliwy, w tym wręcz ze skutkiem śmiertelnym.
>
> Jeśli natomiast chodzi o homeopatię jestem póki co dość sceptycznie
> [...]

Też byłam. Nawet gorzej niż tylko sceptycznie...
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

32. Data: 2013-06-23 16:50:03

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jun 2013 14:07:56 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> NIC NIE ROZUMNIESZ - MNIE JUZ WYTÓMACZONO, TO CZEBA SERCEM

Ha ha ha, bałdzo śmieszne.

> NIE BADZ GLOMB I ZROZUM - O D Z Y W I A N I E P A N I C Z N E

:D

M.

33. Data: 2013-06-23 16:53:53

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jun 2013 14:04:00 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bredzisz. Na pewno z powodó wyzszego wyksztaucenja, pszyznaj siem jestes
> magisterkom?

Nie wiem. Nie znam siem. Nie pamientam.

gupia blondynka

34. Data: 2013-06-23 16:59:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem. Nie znam siem. Nie pamientam.

Aaa, zarobiona jestes.

35. Data: 2013-06-23 16:59:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jun 2013 11:07:46 +0200, Chiron napisał(a):

> Pozwala nawet całkiem oderwać się od swojej
> cielesności.

PO CO?

36. Data: 2013-06-23 20:51:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-23 11:07, Chiron pisze:

> Tak poważnie- pewien styl życia. Duchowości. Jedzenie umożliwia
> człowiekowi oderwanie się od swojej duchowości. Może być całkiem nawet
> cielesny- ani myśląc o swojej psyche. Brak jedzenia- taki w inedii-
> powoduje, że człowiek przechodzi na odżywianie praniczne. Musi więc
> długo i głęboko medytować- co prowadzi go w świat ducha. Pozwala nawet
> całkiem oderwać się od swojej cielesności.

Czy dobrze rozumiem, że - według tej filozofii - duch i ciało pozostają
ze sobą w sprzeczności? Podobnie jak serce i rozum według Ciebie?

Jednak pozostanę zwolenniczką harmonii.

Ewa

37. Data: 2013-06-23 22:15:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> PO CO?

Sattori, nirwana, etc- to, co proponuje praktycznie każda religia. Co innego
robi wielu mnichów- w tym także katolickich? Zadają sobie posty, medytują,
modlą się. Taka jest ich własna Drogą. Taką sobie obrali.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

38. Data: 2013-06-23 22:15:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha ha ha, bałdzo śmieszne.

Tez uwazam, ze pieprzenie glupot da sie zrozumiec pod warunkiem odwolania
sie do serca - to po prostu denna zenada.

39. Data: 2013-06-23 22:17:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sattori, nirwana, etc- to, co proponuje praktycznie każda religia. Co
> innego robi wielu mnichów- w tym także katolickich? Zadają sobie posty,
> medytują, modlą się. Taka jest ich własna Drogą. Taką sobie obrali.

Nie mowilem, ze bigos?

40. Data: 2013-06-23 22:32:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jun 2013 22:15:05 +0200, Chiron napisał(a):

> Sattori, nirwana, etc- to, co proponuje praktycznie każda religia. Co innego
> robi wielu mnichów- w tym także katolickich? Zadają sobie posty, medytują,
> modlą się. Taka jest ich własna Drogą. Taką sobie obrali.

Jednakże żaden z nich nie wciska ciemnoty, że nic nie ji :-)
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a
spłynie na twoje barki." A. de Mello.

Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam