Re: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!

Data: 2000-09-29 12:34:13
Temat: Re: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!
Od: Octavia <o...@s...com.pl>

news:39D2DC3E.D76C87CC@kki.net.pl...

> [...]
> w ciasnych jeansach... po prostu jest im tam ZA GORĄCO!
> Wykazano już dawno, że chłopcom którym zatrzymały się jądra i nie
> zeszły w porę grożą kłopoty z płodnością. Ta sama przyczyna może
> powodować problemy po pampersach. Zrób eksperyment i zmierz dziecku
> temperaturkę po kilku godzinach siedzenia w mokrym pampersie...
> Ciekaw jestem wyników, bo temperatura w swobodnie wiszącym worku
> mosznowym jest znacznie niższa niż 36'C i to jest optymalna dla niego
> temperatura - sprawdź sam, i przekonaj się czy jest problem czy go nie ma?

I co w tej sytuacji proponujesz? Tetre z ceratka? Brawo, moze mi
powiesz, ze jest lepsza? A moze dzieciaki chowac bez pieluch w ogole,
niech im leci po nogach, niech leja w galoty, na podloge, albo ubranie
rodzica, calkiem fajna perspektywa,nie mowiac juz o tym, ze w zalanych
spiochach nie jest wygodnie i dosc latwo sie przeziebic.... Ech,
szkoda gadac.
Jeszcze jedno, slyszales o wynikach badan (ogloszone pod koniec
zeszlego roku) nad mlekiem kobiecym? Jest szkodliwe dla niemowlecia,
bo wykryli w nim jakies tam ilosci perfum, lakieru do wlosow, kremow,
odzywek itp. I co? Sztuczne lepsze?

Marta i Bartek (9 m)
Warszawa