Re: Panieneczka

Data: 2008-04-30 09:19:18
Temat: Re: Panieneczka
Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl>

Paulinka pisze:

> No to pokaż jej drastyczne obrazki, jak to się zwykle kończy. Lektura
> "Dzieci z Dworca ZOO" może jej pomóc o ile nie czytała. Nie mam niestety
> doświadczenia w tej materii z punktu widzenia rodzica, ale może pomoże.

Czytała. Ona uważa, że dla niej to nie jest zagrożenie, bo ona wie czym
to grozi. Być może ma rację i tak jak mój brat - obracając się w lewym
towarzystwie sam lewizny nie spróbował. Może.

> Tylko to ona ma się na tym skupić w całości, na lewusów nie powinno jej
> czasu starczyć.

Tak bym tez nie chciała. Ona tak działała przez kilka lat, sama z
siebie. Praktycznie zero wolnego czasu - teatr, harcerstwo, nauka. Ja
się w sumie cieszę, że nie zakuwa już po nocach (na ocenach to się
niespecjalnie odbiło, może częściej poprawia te, które jej się nie
podobają), ma czas żeby wyjść na spacer czy z przyjaciółką do kina.
Tylko w tym wszystkim zaplątało się tych dwóch. Jeden ze szkoły, drugi
kolega pierwszego.

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow