Re: Panieneczka

From: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Panieneczka
Date: Wed, 30 Apr 2008 14:54:50 +0200

Iwon(K)a pisze:

> znaczy imo masz- chodzi z facetami, ktorych Ty nie aprobujesz, majacych na nia
> zly wplyw.

No właśnie to nie tak - może ja z tego wszystkiego niedokładnie się
rozpisałam: ona nie widuje się z nimi codziennie. Widuje się
nieregularnie. Też nie jestem pewna czy konkretnie tych dwóch ma na nią
taki wpływ, czy może po prostu "taki wiek" (ja tak miałam), zakochała
się a świat jest podły czy coś w tym stylu. Natomiast ze wszystkiego co
się ostatnio dzieje najbardziej nie niepokoi tych dwóch.

> To nie kara. Nie traktuj to bynajmniej jako absolutu ;)) to
> tylko "imo", ja bym tak zrobila. Kiedy cos zabranialam mowilam czemu. To nie
> jest kara. IMO.

Ale jaki argument mam podać? "nie wolno ci wychodzić z domu, bo masz
dwóch znajomych którzy mi się nie podobają" - brzmi troszke makabrycznie
jak dla mnie...

> imo to zawsze trzeba poznac znajomych dziecka, i ich otoczenie. nawet
> bez "danych" . Ja tak robilam. Zawsze staralam sie wiedziec kto to za
> czlowiek. Znow IMO :)

Ależ oczywiście. Tylko że ja wolę ich poznać przez dziecko a nie z
trzeciej ręki. Do tego dążę zresztą.

> i to jest dosc powazny blad.

Słucham?

> Ale wciaz uwazam, iz wciaz byc ja czyms
> zaskoczyla.

W temacie antykoncepcji raczej nie sądzę. A - nie zrozum źle - jej
wiedza wynika z rozmów ze mną a nie ze stosowania ;)

> tak
>
> akurat nie wiem bo mam jedno. Moge sie tylko domyslac. Nie wiem co bym wiec na
> prawde zrobila, ale chyba stanelabym na glowie zeby cos wygospodarowac. Coby
> nie zalowac potem.

Wygospodaruję, tylko muszę najpierw resztę spacyfikować. Znaczy pozbyć
się ;)

No niewesołe z lekka.

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow