Re: Panslavisto - na Twe Imieniny :-)

Data: 2007-04-25 09:14:17
Temat: Re: Panslavisto - na Twe Imieniny :-)
Od: Ikselka <m...@y...com>

-=Elwood=- napisał(a):

> To się koleżanko 3XL wiosenna

Protestuję: nie jestem Twoją koleżanką, tylko Panslavisty.
Dla Ciebie - zawsze "XL wiosenna" (bo ja i zimą wiosenna jestem, tak się
nauczyłam jakoś i nie mogę przestać)
Jeśli Cię to złości, to nie zaglądaj po prostu, wrzuć mnie do KF i w
ogóle od... się ode mnie - tu mój przemiły uśmiech, bo taki mam dany
przez naturę, uwierz :-)

> umów z kolegą Panslavistą przy garach i
> niech wam Bóg błogosławi.

Co Ty masz do Boga? - raczej niewiele...
Do naszego umawiania się - jeszcze mniej. Nie Ty mnie będziesz
instruował, jak mam sobie życie towarzyskie organizować i z kim. To
potrafię sama, miły, choć niepotrzebnie i podejrzanie oraz przesadnie
zaangażowany, pomocniku. Jestem dużą dziewczynką, no, może fizycznie
niekoniecznie XL, ale za to w innych dziedzinach - i owszem, daję sobie
nieźle radę bez Ciebie, także w myśleniu, o Twoje dziwo :-)

> Ale przestańcie pierdzielić na grupie. Radość
> wam sprawia jak na nim i Tobie ludzie psy wieszają?

Są ludzie i ludziska.
:-)))))))))))))))
Pzdrówka dla ludzisk.

> Serio pytam.

Nie odpowiadam :-)

> grupa od pogaduszek kuchennych to uszanujcie to, proszę.

Śmiesz o cokolwiek prosić, obrażając?
Zaiste - komiczne :-)

> Pozdrawiam

Obejdzie się wspaniale bez :-)