Re: Pantoflarstwo

Data: 2005-12-29 08:07:25
Temat: Re: Pantoflarstwo
Od: "Diana" <a...@a...net.pl>

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dovcp5$70$1@atlantis.news.tpi.pl...

> sekundy
>
> - oczywiście. Facet może w ułamku sekundy ocenić atrakcyjność kobiety i
> kobieta tak samo. Mówię o pierwszych sekundach, pierwszych sortowaniach i
> decyzjach.

Napisałam "cokolwiek POZA wyglądem zewnętrznym". Z całych Twoich rozważań
wynika bowiem, że nie chodzi Ci bynajmniej o prostą konstatację atrakcyjny /
nieatrakcyjny fizycznie, ale o - niemal mistyczne - wyczuwanie przez kobiety
męskich cech, które wedle Twojej teorii, nie są jedynie manifestacją cech
fizycznych, tylko bliżej nieokreślonym "sposobem patrzenia", dominacją,
pewnością siebie. Więc się zdecyduj. Jeśli to pierwsze, to nie ma w ogóle
nad czym debatować: atrakcyjność fizyczna, jakkolwiek do pewnego stopnia
zależna od indywidualnych preferencji, to jednak jest cechą w miarę
obiektywną i przez postronnych obserwatorów ocenianą zazwyczaj dość zgodnie.

> Ty za to w kółko wracasz do długoterminowych związków, gdzie
> "ostatnia pizda" okazała się interesującym rozmówcą o drugiej pochodnej
> krzywej Gaussa razy epsilon przez pierwiastek z siedmiu. Pociągające.

Jeśli ostatecznym wnioskiem Twojej teorii jest konstatacja, że na pierwszy
rzut oka mężczyzna może się podobać kobiecie, bo jest przystojny, a kobieta
mężczyźnie, bo jest ładna i zgrabna, to gratuluję odkrycia doniosłej prawdy
życiowej!

> - czyli jednak wiesz jak poznać od razu atrakcyjnego faceta!

Powiem więcej! Co do tego zgadza się zazwyczaj znakomita większość moich
kolegów! Takoż i zgoda panuje zwykle w kwestii urody kobiecej.

> - tak i jeszcze powiedz, że kochankiem, o którym myślisz cały dzień...

Jeśli mnie pociąga, to pewnie tak... (może dajmy spokój, bo najpierw
należałoby zdefiniować "chodzącą pizdę").

Diana